Miksi et käy enää ravintoloissa?
Varattomat erikseen mutta et käy vaikka olisi varaa, miksi et?
Kommentit (112)
En halua seurustella samassa tilassa ihmisten kanssa
Ravintolaruoka on ollut viime vuosina suuri pettymys. Niihin ravintoloihin, joissa saisi hyvää ruokaa, mulla ei ole varaa.
Baareissa vai ruokaravintoloissa?
Viihdyn nykyään viikonloppuisin paremmin muissa puuhissa. Saatan käydä illanistujaisissa, mutta lähden sieltä kotiin. Ei kiinnosta mennä baariin, jossa kaiken lisäksi joka kerta miehet ahdistelee, vaikka oon jo 33v. Juomatkin kalliita ja no yleensä mun mies kyllä tarjoaa, mutta kun ei mua kiinnosta edes juoda kovin paljon jos ollenkaan. Seuraava päivä menee sitten ihan hukkaan krapulassa.
Ruokaravintoloissa, lähinnä jossain etnisessä käyn silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska teen kotona parempaa ja halvemmalla.
Tätä vähän ihmettelen, niin moni ilmoittaa tekevänsä parempaa ruokaa kuin ravintoloiden. Minäkin teen hyvää ruokaa mutta olen silti sitä mieltä etten yllä ihan samaan tasoon kuin kunnon ravintoloissa ammattikokit. Ja ravintolassa syömisessä on muitakin aspekteja kuin se pelkkä ruoka.
Yksikään noin ilmoittavista eivät objektiivisesti tee parempaa ruokaa kuin laaturavintoloiden ammattikokit. Omaan makuunsa sopivampaa kenties kyllä.
Kaikki vauvapalstan mammathan ne ovat parempi
Ei tarvitse. En löytänyt kovin ihmeellisiä ravintoloita edes New Yorkista tai Los Angelesista.
New Yorkissa arviolta 25 000 - 30 000 ravintolaa. Jos tuosta määrästä et löydä loistavaa ravintolaa niin kyllä varsin kummallista. Toki jos ihan summamutikassa kävelet johonkin ravintolaan niin ruuan taso voi olla hakuammuntaa, mutta jos otat selvää esim. ravintola-arvosteluihin erikoistuneilta sivustoilta ja otat selvää mitkä ravintolat ovat esim. voittaneet palkintoja niin takuuvarmasti löydät loistavaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska en yksinkertaisesti jaksa mitään ylimääräistä. Kun viikonloppu tulee, haluan vain istua kippuralla sohvannurkassa. Syödä jotain hyvää, ehkä katsoa elokuvaa, ja nukahtaa siihen jos nukuttaa. En todellakaan jaksa laittautua ja lähteä mihinkään, varsinkaan keskustan viimaan palelemaan.
Ei tarvii palella kun taksilla pääsee ovelta ovelle.
Huonolaatuista ruokaa osaan tehdä itsekin, ei sen takia tarvi maksaa jollekin toiselle 6x hintaa ja bonuksena vielä saada halveksivia katseita kun ei anna tippiä. Rapakaljakin maksaa ravintolassa jo sen 8€ tuoppi, kun samaa laatua saa kaupasta parilla eurolla.
Et pitäkööt baarit ja ravintolat tunkkinsa, palataan asiaan sitten kun rahalle saa vastinetta (= halvemmat hinnat, tai parempi laatu ja palvelu)
Onko nyt kyse ravintolasta vai baareista. Ensimmäiseen, ei se ruoka mitään erityistä niissä ole. Toiseen. Olen jo 40v ja baareissa kävin viimeksi 13 vuotta sitten. Eli olen kasvanut ajat sitten niistä ohi. M40
Liian kallista. En halua tukea suomalaista yrittäjyyttä.
Lounaspaikoissa käyn. Hyvää ruokaa oli tänäänkin.
Pieniruokaisena tykkään etenkin punnitun ruuan vaihtoehdosta. Buffetti vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt kyse ravintolasta vai baareista. Ensimmäiseen, ei se ruoka mitään erityistä niissä ole. Toiseen. Olen jo 40v ja baareissa kävin viimeksi 13 vuotta sitten. Eli olen kasvanut ajat sitten niistä ohi. M40
Lukiko avauksessa baari? Ei lukenut
Ei tarvitse. En löytänyt kovin ihmeellisiä ravintoloita edes New Yorkista tai Los Angelesista.