Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä

Vierailija
17.11.2025 |

Mikä on vikana?

Kommentit (217)

Vierailija
61/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon kauniita, fiksuja ja korkeasti koulutettuja hyviä sinkkunaisia, mutta samaa ei voi kyllä sanoa miehistä..

Joo joo fiksuja on joo. Oikeasti naiset on ihan v tun rasittavia ja degeneroituu parisuhteessa kiukuttelevan lapsen tasolle. Sitäpaitsi koulutuksesta on turha elämöidä kun naiset ei osaa hyödyntää koulutustaan.

Mahdatko sä oikeasti edes pitää naisista?

Vierailija
62/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ollut miehille pelkkää ilmaa. N37

Eli kun lähestyt miehiä ja saat aina pakit niin kertooko mies syyn sinulle vai mistä päättelit nuo syyt?

En ole tuo jota lainasit, mutta av:llahan nyt ainakin kerrotaan juttuja, miten "oikeasti kaunis" ei selviä hammaslääkärin vastaanoton odotushuoneessa istuskelustakaan ilman treffikutsuja.

Minulle on tehty aloitteita todella harvoin elämäni aikana, tulleet silloin kun olen ollut parisuhteessa, niin ei  sitten tullut tartuttua. Parisuhteet taas alkoivat, koska lähestyin itse, ja koska olin "ihan ok" ja saatavilla, niin suhde alkoi. Ja ero tuli kun toinen viimein löysi kivemman. 

No, jos jotain opin, niin ainakin sen etten enää itsekään kunnioita parisuhdetta niin pätkääkään :D kyllä sillä tavalla tyhmänä itseäni pidän, ettei tullut lähdettyä aloitteen tekevän matkaan katsomaan mitä se tie olisi tuonut tullessaan.  Mutta kun ei, piti olla silloin niin "oi, olen parisuhteessa, en minä voi!".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Itseni. Minulla pitäisi periaattessa olla kaikki kunnossa. Olen ihan nätin näköinen, naisellinen, olen kokopäivätöissä, minulla on oma asunto ja auto. Olen kiltti ja empaattinen, tykkään laittaa ruokaa, pitää asuntoni siistinä. Miehille olen kuitenkin aina ollut täysin näkymätön, kuin ilmaa. Kaikenkokoisille, kaikenikäisille ja kaikenmaalaisille. Jos joskus harvoin joku harva on ollut kiinnostunut, niin kyse on aina ollut joko seksuaalisesta tai taloudellisesta hyväksikäytöstä. Valehtelisin, jos sanoisin etten ole ainakin hieman katkera. Vaikka itse sanonkin, niin minusta olisi tullut hyvä vaimo, tykkään myös lapsista tosi paljon. Mutta näillä mennään, ketään ei voi pakottaakaan olemaan kanssani. Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. Joskus todella epätoivoissani olen miettinyt, että menisin vaikka johonkin Intiaan ja yrittäisin sieltä löytää jonkun miehen, mutta sitten järki tulee takaisin ja ymmärrän etten oikeasti haluaisi olla taas hyväksikäytettävänä. Vaikka yksinkin voi olla, niin kuitenkin toivoisin parisuhdetta. Joillekin sitä ei ilmeisesti ole tarkoitetettu, kuten minulle. N39

Vierailija
64/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä yleensä mt-ongelmat tai kiintymyssuhdeongelmia. Myös nepsyt tai rumat

Eli et tunne ketään. 

Vierailija
65/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä etteikö saisi miestä. Kyse on siitä ettei ole löytänyt sellaista miestä joka sekä vastaisi omia krittereitä että kolahtaisi henkisellä ja fyysisellä tasolla. Tyytyä aina voi. 

Vierailija
66/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettuja, älykkäitä, itsenäisiä. 

Ehkä myös tylsiä, liian raittiita, ei kunnon ränttätänttä meininkiä edes pikkuisen ei ikinä eikä missään.

Mitä on ränttätänttämeininki? 

Joo, olen täysin raitis ja tarvitsen turvallisen miehen. Ei ole osunut vastaan. 

Vierailija
67/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon kauniita, fiksuja ja korkeasti koulutettuja hyviä sinkkunaisia, mutta samaa ei voi kyllä sanoa miehistä..

Joo joo fiksuja on joo. Oikeasti naiset on ihan v tun rasittavia ja degeneroituu parisuhteessa kiukuttelevan lapsen tasolle. Sitäpaitsi koulutuksesta on turha elämöidä kun naiset ei osaa hyödyntää koulutustaan.

Mahdatko sä oikeasti edes pitää naisista?

Hänhän on itse se kiukutteleva lapsi. 

Vierailija
68/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen. Itseni. Minulla pitäisi periaattessa olla kaikki kunnossa. Olen ihan nätin näköinen, naisellinen, olen kokopäivätöissä, minulla on oma asunto ja auto. Olen kiltti ja empaattinen, tykkään laittaa ruokaa, pitää asuntoni siistinä. Miehille olen kuitenkin aina ollut täysin näkymätön, kuin ilmaa. Kaikenkokoisille, kaikenikäisille ja kaikenmaalaisille. Jos joskus harvoin joku harva on ollut kiinnostunut, niin kyse on aina ollut joko seksuaalisesta tai taloudellisesta hyväksikäytöstä. Valehtelisin, jos sanoisin etten ole ainakin hieman katkera. Vaikka itse sanonkin, niin minusta olisi tullut hyvä vaimo, tykkään myös lapsista tosi paljon. Mutta näillä mennään, ketään ei voi pakottaakaan olemaan kanssani. Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. Joskus todella epätoivoissani olen miettinyt, että menisin vaikka johonkin Intiaan ja yrittäisin sieltä löytää jonkun m

Olen aika paljon kuin sinä. Millainen isäsuhde sinulla on? Olin ilmaa isälle, olen päätellyt, että siitä on tullut jokin alitajuinen perusasetus ja hyväksikäyttäjät näkevät sen. 

N51

Vierailija
69/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.

Mä tiedän muutamia tuttavia, kaikki tosi kivoja naisia ja näyttää siltä että ovat liian älykkäitä nykymiehille. Ovat kauniita, korkeakoulutettuja, omistavat asuntoa. Too much.

En tiedä saako itse itsestään näin sanoa mutta sanon nyt silti kun kauniiksi ja upeaksi on kehuttu (mm. työkaverimiesten toimesta humalassa), eli siis olen kai tuon kaltainen. Korkeakoulututkinto tosin kohta vasta valmis ja olen kyllä hyvinkin itsenäinen ja ulkoapäin varmaan vaikuttaa että vahvakin (pakkohan se on olla jos yksin aikoo pärjätä).

Niin tapasin muutaman kerran miestä joka oli varmaan tasoteorioiden mukaan itseä alempi mutta mielestäni hyvinkin miehekkäällä t

👍

Vierailija
70/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti ja empaattinen--

--

Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. 

Kunhan vaan kiinnitin huomiota.

Vierailija
71/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei saa? Millä tavalla ei saa? Yleensähän sinkkuna olevilla naisilla on kyllä hyviä ehdokkaita, mutta ei vaan ole kolahtanut kenenkään kanssa. Tai heillä itsellään on huono miesmaku eivätkä osaa ihastua niihin hyviin kosijoihin. Huonon kanssa taas ei voi alkaa, ei voisi edes kertoa kellekään.

Ehkä yhden tuollaisen tiedän, joka ei varmaankaan saa ainakaan hyvää ja fiksua miestä? On 35+ neitsyt, ulkosesti epäviehättävä ja psyykkisesti kärsii joistain sairauksista. Nuo psyykkeen sairaudet eivät olisi ongelma -vastaavia on useilla niilläkin tietämilläni ihmisillä, joilla vientiä riittää ja ovat viehättäviä- jos ulkonäkö olisi kunnossa ja luonnekin vähemmän cringe. 

Vierailija
72/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. 

Mikä tuossa on vikana? Joku on empaattinen, joku toinen ei niinkään. 

Vierailija
73/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Mikä tuossa on vikana? Joku on empaattinen, joku toinen ei niinkään. 

Parisuhteissa olevien ulkonäköähän hän tuossa ruoti.

Vierailija
74/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä. Koska ei löydy niin hyvää miestä.

Vierailija
75/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri. Periaatteessa kaikki on ihan kunnossa.  Ei vaan sovellu parisuhteisiin koska haluaa pitää kaiken päätösvallan itsellään. Kaikki suhteen 1-2vuotta ja tää alkanut jo teininä. Nyt lähemmäs nelikymppinen nainen.

Vierailija
76/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, ja liekö sattumaa mutta heitä yhdistävät korkea koulutus ja kunnianhimoinen asenne töihin.

Omassa kaveripiirissä kaikilla tällaisilla, mukaan lukien itseni, on miehiä vaikka joka sormelle😅 Vain yksi kaveri sinkkuna, ja hänkin siksi ettei ole tullut kunnollista kemiaa vastaan. Miehet olisivat kyllä halunneet jatkaa tapailua. Meillä kaikilla yhtä lentäjää lukuun ottamatta akateemiset miehet, löytyy DI:tä, juristia, tutkijaa jne. Parhaat suhteet ovat tasavertaisia ja niissä jaetaan samanlainen sivistys ja utelias näkökulma maailmaa kohtaan!

Vierailija
77/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelee ja tekee työtä yöt päivää hoitaa sukulaisia ja oman asunnon kuin auton ei enää ehdi tyhmiä miettiä.  Monet hoitaa vanhempiaan. Ja sisarusten lapsia. 

Vierailija
78/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä. Koska ei löydy niin hyvää miestä.

Mutta aloituksessahan kysyttiin saamisesta. Ei tuo kuulosta siltä ettei _saisi_ miestä, jos on itse vaan nirso eikä ihastu helpolla. 

Vierailija
79/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit pelastaa . 

Vierailija
80/217 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyviä naisia?...elatusmaksujen kyttääjiä ja MEETOO-vouhottajia,niitä ainakin riittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme