Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.
Mä tiedän muutamia tuttavia, kaikki tosi kivoja naisia ja näyttää siltä että ovat liian älykkäitä nykymiehille. Ovat kauniita, korkeakoulutettuja, omistavat asuntoa. Too much.
En tiedä saako itse itsestään näin sanoa mutta sanon nyt silti kun kauniiksi ja upeaksi on kehuttu (mm. työkaverimiesten toimesta humalassa), eli siis olen kai tuon kaltainen. Korkeakoulututkinto tosin kohta vasta valmis ja olen kyllä hyvinkin itsenäinen ja ulkoapäin varmaan vaikuttaa että vahvakin (pakkohan se on olla jos yksin aikoo pärjätä).
Niin tapasin muutaman kerran miestä joka oli varmaan tasoteorioiden mukaan itseä alempi mutta mielestäni hyvinkin miehekkäällä tavalla miehekäs, juuri sellainen miesmakuuni sopiva "metsäläismies". (En oikein pidä pukumiehistä). Niin hän oli jotenkin jäyhä ja ekan yökyläilyn jälkeen ei enää oikein laitellut viestiä vaikka aiemmin olen aina joutunut itse olemaan se joka lopulta sanoo näille yli-innokkaille miehille et kiitos mutta ei kiitos. Olin ekaa kertaa elämässäni vähän ihmeissäni miehen kanssa että enkö kiinnostakaan, olen myös hieman ujo etten osaa myöskään ohjia käsiin vaan odoran niitä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.
Mä tiedän muutamia tuttavia, kaikki tosi kivoja naisia ja näyttää siltä että ovat liian älykkäitä nykymiehille. Ovat kauniita, korkeakoulutettuja, omistavat asuntoa. Too much.
En tiedä saako itse itsestään näin sanoa mutta sanon nyt silti kun kauniiksi ja upeaksi on kehuttu (mm. työkaverimiesten toimesta humalassa), eli siis olen kai tuon kaltainen. Korkeakoulututkinto tosin kohta vasta valmis ja olen kyllä hyvinkin itsenäinen ja ulkoapäin varmaan vaikuttaa että vahvakin (pakkohan se on olla jos yksin aikoo pärjätä).
Niin tapasin muutaman kerran miestä joka oli varmaan tasoteorioiden mukaan itseä alempi mutta mielestäni hyvinkin miehekkäällä tavalla miehekäs, juuri sellainen miesmakuuni sopiva
Miehet luulee olevansa se jota kosiskellaan ja jahdataan. Naisen ei tarvi ilmaseksi piiaksi näille h omoille ryhtyä.
Tulijoita on jonoksi asti, mutta muutamaa kokeiltuani olen tullut siihen tulokseen, että muu kuin hyvä mies on huonompi vaihtoehto kuin yksin oleminen.
Montakin, mutta taitaa olla ennemminkin kyse siitä, että eivät ole kohdanneet sellaista miestä jonka kelpuuttaisivat. Ovat mieluummin sinkkuja, kuin tyytyvät mihin tahansa mieheen.
saisi ehkä miehen kuin miehen, mutta haluaa jonkun erityisen jota ei voi saada?
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapailin vähäsen tommosta tapausta. Tuli vain yksi ajatus: pakoon pakoon pakoon !
miksi pakoon??
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan että mies tekee aloitteen. Ehkä se meni joskus 50-luvulla niin. Ei nykyään. Vastuu on myös naisella itsellään tehdä aloitteita.
Ajattelen naisena just noin 50-lukuisesti, minkäs voi
En tunne yhtään naista, joka aktiivisesti yrittäisi saada miehen siinä onnistumatta. Sen sijaan tunnen näitä, joille kukaan mies ei kelpaa ja itkevät sinkkuutaan.
Vierailija kirjoitti:
Raittiin naisen on vaikea löytää miestä, jolla samanlaiset elämäntavat.
Päinvastoin. Raittiit miehet ovat yliedustettuina ikisinkuissa, joten tarjontaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Älykkäitä miehiä on enemmän kuin älykkäitä naisia. Vastaavasti miehet ovat voimakkaammin edustettuina myös Gaussin käyrän toisessa päässä.
eri
Minä, syyt: ruma naama ja a-kupin "tissit". Aina ollut miehille pelkkää ilmaa. N37
Vierailija kirjoitti:
Minä, syyt: ruma naama ja a-kupin "tissit". Aina ollut miehille pelkkää ilmaa. N37
Eli kun lähestyt miehiä ja saat aina pakit niin kertooko mies syyn sinulle vai mistä päättelit nuo syyt?
Minä olen ns. tasokas nainen. Liian itsenäinen parisuhteeseen. Ja monet ystäväni samoin. Yksin on kiva elää. Ei kaikki kaipaa miestä. Hankin mielummin koiran seurakseni. Avoliitto ja seurustelusuhteita tullut kokeiltua nuoruudessa. Ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon kauniita, fiksuja ja korkeasti koulutettuja hyviä sinkkunaisia, mutta samaa ei voi kyllä sanoa miehistä..
Joo joo fiksuja on joo. Oikeasti naiset on ihan v tun rasittavia ja degeneroituu parisuhteessa kiukuttelevan lapsen tasolle. Sitäpaitsi koulutuksesta on turha elämöidä kun naiset ei osaa hyödyntää koulutustaan.
Pienisieluinen luonne naisella. Se karkottaa miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Koulutettuja, työssäkäyviä, raittiita, tupakoimattomia, reiluja ja mukavia ihmisiä. Eivät kovin sosiaalisia eivätkä kevytkenkäisiä ja tykkäävät puuhailla enimmäkseen kotona. Ulkonäkö on sellaista keskivertoa, monilla sen näköisillä on miehet. Eli ulkonäkö ei ole varmaan mitenkään erityisen ihasteltavaa, eikä sinällään riitä, mutta ei pitäisi mikään estekään olla. Varsinkin kun ei miehetkään mitään adoniksia ole.
Niin. Hankalaa on. Minäkin tunnen muutaman pitkään sinkkuna olleen naisen. Eivät ainakaan ole pahemman näköisiä kuin minä.
Vuosien aikana ovat ehtineet pettyä deittailuun ja sitä ennen kumppaniin, josta ovat eronneet. Yksin eläessä tulee särmiä, jotka eivät hetkessä hioudu pois. Ja ilmeisesti moni heidän kanssaan samanikäinen hakee selvästi nuorempaa.
Tunnenkin yhden miehen, joka on näiden sinkkunaisten kanssa melko lailla vastaavassa tilanteessa. Ikää 50+ ja olemus on melko turjakemainen, tämä erona tuntemiini naisiin. Hänellä on hakusessa nuori sirpukka, eikä mitään ymmärrystä, miksei tällaista tahdo löytyä.
Aika monen asian pitäisi osua kohdalleen, että kumppani tuossa vaiheessa löytyisi. Ehkä nousussa olevat livedeittailutapahtumat auttaisivat ainakin muutamaa onnekasta.
On niin paljon kauniita, fiksuja ja korkeasti koulutettuja hyviä sinkkunaisia, mutta samaa ei voi kyllä sanoa miehistä..