Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kassalla töissä ja mies maksaa lähes silmää räpäyttämättä 500 euron setelillä, tuntuuko että kiinnostus miestä kohtaan nousee?

Vierailija
17.11.2025 |

Jotenkin mies vaan on silloin kiinnostavampi

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä maksamiseen on tasan kaksi mahdollista syytä: 1. Henkilö on eläkeläinen. 2. Henkilö on sossuasiakas. Kumpaankaan kategoriaan kuuluva mies ei kiinnosta. 

Vierailija
122/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massimiehet maksaa Amexilla. 500e:n seteleitä ei ole ollut vuosiin käytössä. 

Tarkoitit Velka-Elvikset? 

Massimiehet maksaa Visa Debit Onlinella. Rahat menee tililtä per heti. Ts. tilillä myös on pitoa. 

Oikea klassinen Amex on maksukortti, ei ollenkaan mikään luottokortti. Lasku täytyy maksaa kokonaisuudessaan kuun lopussa. 

Kyllä, itselläkin ollut useampi Amex - tosin firmakorttina. Sitä maksuaikaa tarvitsee lähinnä juurikin yrityspuolella, missä ensin minä työntekijänä maksan sen kulun ja teen siitä sitten kululaskun, että saan rahat takaisin firamlta ennenkuin ko. maksuaika erääntyy. 

Se on tosin vanhanmallinen tapa ja nykyisin yrityskorteissa, luoja kiitos, maksut menevät suoraan yr

Amex on statusta varten. Varsinkin Amex Centurionia näytellään että nyt on oikeasti varakas talossa koska sellaisen saa vain kutsusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän haitaksi kun menee vaihtokassa. Kuka juntti käyttää 500e seteliä yleensäkään?

Joku todella varakas

Oikeasti varakas maksaa 50€:n setelillä tai pienemmillä, koska ei tee numeroa itsestään.

Luuletko että varakkaat kantaa mukanaan jotain prolejen paskaisia seteleitä? Olen ollut töissä firmoissa missä varakkaat asioivat ja ne maksaa kaiken jollain premium luottokorttilla. 

Ainakin meillä varakkaimmat ei kyllä millään kortilla maksa. Vaan iphonella tai iWatchilla.

Miksi luulet että Apple tarjoaa fyysistä titaniumista tehtyä luottokorttia? 

Se kortti, mitä haluaa käyttää on siellä puhelimen sisällä. Se applen fyysinen kortti on käytössä vain jenkeissä.

Vierailija
124/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän haitaksi kun menee vaihtokassa. Kuka juntti käyttää 500e seteliä yleensäkään?

Tämä muuten ihan oikeasti on se ensimmäinen ajatus 😄. Ihan sama kuka sen setelin on ojentanut. Yleensä kysyn heti että eikö ole pienempää (rahaa).

T: 20v kassatyössä

Vierailija
125/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, mulla oli kesällä kirpputorikaupoilta hetkellisesti paljon käteistä ja tuntui että kassat pikemminkin olivat todella epäluuloisia kun maksoin jotain isompia ostoksia käteisellä. Että mikä lie huumekauppias tai tukihuijari. 

Vierailija
126/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kortti, mitä haluaa käyttää on siellä puhelimen sisällä. Se applen fyysinen kortti on käytössä vain jenkeissä.

Juurikin näin. Jenkit on sellainen maksamisen kehitysmaa, että siellä kortti on vielä tuore juttu. "In god we trust, everybody else pays cash." -huumoriplakaatti joka toisen kuppilan tiskillä suurkaupunkien ulkopuolella. Se istuu tiukassa kuin punkki, koska elävät siitä tippikulttuuristaan. 

Toinen kehitysmaa on Saksa. Mutta siellä on menty parempaan suuntaan viime vuosina. 

Aasiahan siirtyi korttimaksuista mobiilimaksamiseen jo yli 15 vuotta sitten. Tiedän, koska olin niitä systeemejä kyhäämässä Singaporessa muutaman vuoden. Paluu Suomeen tuntui kuin olisi palannut Kivisiin ja Sorasiin. 

Vierailija
127/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan heti vaihtorahojen yhteydessä puhelinnumeroni jo noin tapahtuu.

T Seksikäs kassatar

Vierailija
128/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vähävarainen pimeän työn tekijä joissa aina puhtaana käteen.

Vierailija
129/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noin 15 vuotta sitten olen nähnyt kassalla sellaisen "emme ota yli 100e seteleitä vastaan" lappusen.

Syynä oli se, että 1-2 asiakasta "vie" koko vaihtokassan ja loppupäivä mentäisiin sitten "ei käteistä lapulla".

Saako edes automaatista yli 50e seteliä ja eikö nykyään ole aika työlästä hakeutua pankkiin nostamaan rahaa ja miksi joku niin tekisi, että nostaisi vielä jotain 500e seteleitä, mitä ei kai saa käytettyä lähes missään?

Vierailija
130/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä tarjoilijana kesätöissä ja huvitti nämä 50+ miesasiakkaat jotka suurieleisesti ja vihjailevalla hymyllä ojensi kultakorttinsa maksua varten (aikaa ennen näitä nykyisiä maksupäätteitä). Tai sitten jonkin suhteettoman suuren setelin lätkäisivät eteen ja sama juttu. Ei herättänyt mitään tunteita paitsi tosiaan lievää oudoksuntaa ja ehkä ärsytyksen sekaista huvittuneisuutta, kiire seuraavaa asiakasta auttamaan.

Vierailija
131/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, inceli. Kannattaa nostaa se toimeentulotuki 500e setelinä ja mennä yrittämään 🥰

Vierailija
132/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan heti vaihtorahojen yhteydessä puhelinnumeroni jo noin tapahtuu.

T Seksikäs kassatar

Vaihteeksi joku rehellinenkin nainen palstalla

Vierailija
133/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus noin 15 vuotta sitten olen nähnyt kassalla sellaisen "emme ota yli 100e seteleitä vastaan" lappusen.

Syynä oli se, että 1-2 asiakasta "vie" koko vaihtokassan ja loppupäivä mentäisiin sitten "ei käteistä lapulla".

Saako edes automaatista yli 50e seteliä ja eikö nykyään ole aika työlästä hakeutua pankkiin nostamaan rahaa ja miksi joku niin tekisi, että nostaisi vielä jotain 500e seteleitä, mitä ei kai saa käytettyä lähes missään?

Jos haluaa tehdä vaikutuksen kassatyttöihin käteinen on king

Vierailija
134/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varakas herra haluaisi tehdä vaikutuksen kassatyöntekijään? 

Ainakin itse kuvittelisin varakkaan miehen haluavan varakkaan naisen. Vai haluaako se varakas mies taas päästä ruikutamaan, että nainen vie kaikki rahat - kun ensin haluasi tehdä vaikutuksen pienituloiseen kassaan?

Vierailija
135/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnty ns. aitovenäläisen takin. Ostin todella pöyheän untuvatakin - ISOLLA brändilogolla. Lopulta vielä suihkin kiiltospraylla päälle. Kiiltää kuin diskopallo!

Sitten teippailin rintakehään 200€ ja 500€ seteleitä. Näkee jokainen, että on ns. massia päällä. 

Komeuden olen kruunannut pienellä miesten käsilaukulla (on se miesten! Ooon ooo--ooon...!)

Nyt vain vähän nälkä, kun en voi ottaa niitä seteleitä siitä rinnuksesta, etten näytä köyhältä. 

Vierailija
136/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelillä maksava on epäilyttävä: harmaan talouden harrastaja ja älyttömän vanhanaikainen ja tietämätön. Eipä kiinnosta, paitsi että on hidas kassalla. 

Vierailija
137/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen/lainkuuliainen ei kanna noin isoja seteleitä mukanaan kun kortillakin voi maksaa. Epäilisin rikolliseksi.

Vierailija
138/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsun vartijan tutkimaan rikollista.

Joo, todennäköisesti siinä kohtaa itseään täynnä olevan mr. 500 egee kiehahtaa juuri sopivasti jotta vartija joutuu rauhoitellen heittämään rautoihin. 

Vierailija
139/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä maksaisi jos olisi. Yksinkertaisesti siksi että hyväkuntoisen setelin keräilyarvo on suurempi kuin sen nimellisarvo. 

Vierailija
140/146 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500e ! Miten jollain voi olla noin paljon rahaa ?

Tuohan on melkein minun päivän palkka !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme