Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kassalla töissä ja mies maksaa lähes silmää räpäyttämättä 500 euron setelillä, tuntuuko että kiinnostus miestä kohtaan nousee?

Vierailija
17.11.2025 |

Jotenkin mies vaan on silloin kiinnostavampi

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän haitaksi kun menee vaihtokassa. Kuka juntti käyttää 500e seteliä yleensäkään?

Jos Hänen ostoksensa ovatkin 499 euroa niin mikä ,vaihtokassa sillon menee?

Vierailija
102/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ravintolassa töissä ainoastaan venäläiset maksoi 500 e seteleillä. Se oli ärsyttävää, kun piti vaihtorahaa hommata. Miksi 500e aiheuttaisi kummempaa reaktiota, köyhimmilläkin sossupummeilla on kerran kuussa sen verran rahaa.

Reaktion mitä ap hakee, saavat mustan amexin haltijat. 

Mihin hittoon sitä mustaa Amexia, eli käytännössä maksuaikakorttia, tarvitsee? 

Itsellä on käyttelytilillä sen verran pätäkkää, ettei ole tarvetta maksuaika-, tai luottokortille, edes autokaupoilla. Aika monella sama tilanne. Visalla on perus 5000€ luottoraja ja käytän vain matkojen varaamiseen peruutusturvan takia. Tyhmää maksaa rahasta ylimääräistä, mitä ylimääräisen kortin haltijana oleminen aina on (minimissään kuukausimaksu).

On minullakin. Jos olisin miljonääri, en suurin surminkaan huutelisi siitä yhtään missään. Rahalla flexaajat ovat noloja.

Mutta jos rahalla flexaa, sitä ei kannata tehdä 500e setelillä, koska se tekee vaikutuksen korkeintaan alle 10-vuotiaisiin lapsiin. Musta amex on statussymboli, sen saa vain rikkaat jotka ei kyllä varmaan maksuaikaa varsinaisesti tarvitse.  

Ne ovat olemassa sitä varten, että sugar daddyt ja kullankaivajat löytävät toisensa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän haitaksi kun menee vaihtokassa. Kuka juntti käyttää 500e seteliä yleensäkään?

Joku todella varakas

Oikeasti varakas maksaa 50€:n setelillä tai pienemmillä, koska ei tee numeroa itsestään.

Luuletko että varakkaat kantaa mukanaan jotain prolejen paskaisia seteleitä? Olen ollut töissä firmoissa missä varakkaat asioivat ja ne maksaa kaiken jollain premium luottokorttilla. 

Vierailija
104/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku setämies yrittää keksiä tapoja ahdistella nuoria kassatyttöjä.

Ei ne kiinnostu susta vaikka mitä tekisit. Etsi itsesi ikäinen nainen.

Ei noista setämiehistä kiinnostu edes niiden ikäiset naiset. Se on se setämies siinä joka vie kiinnostuksen.

Vierailija
105/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Hänen ostoksensa ovatkin 499 euroa niin mikä ,vaihtokassa sillon menee?

Kassajärjestelmä ei nykyisin välttämättä tue 500 euron seteleitä. Ja päälle kaupalla voi olla poliitiikka, ettei niitä oteta vastaan. On selkeämpi, kun tuollaisen käyttäjä voi ne vaihtorahat viedä. 

Vierailija
106/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä: Ja viiteensataan.(antaa vaihtorahakolikot)

mies:  Enks mä antanut sulle 500€ setelin...? Se oli 500€...

Vierailija
107/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se alkaa housuissa lotisemaan.

- kassatyllerö-

Tämähän se olisi jos ollaan rehellisiä

Höpsis. Käteisellä maksaminen on noloa, väsynyttä ja kasaria. Antaa ymmärtää että äiti antoi rahaa synttärilahjaksi nuo isommat setelit.

Musta Amex voisi tehdä vaikutuksen.

Vierailija
108/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, olen nähnyt sellaisenkin tyypin jolla on metrin mittainen ketju luottokortteja ja aina huomiota halutessaan 'vahingossa' pudottaa nipun . Naurettaavaa tuohua on ja kenenkään kiinnostus ei todellakaan herää muuta kuin huvittuneisuuden suuntaan

Vierailija
109/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku todella varakas

Oikeasti varakas maksaa 50€:n setelillä tai pienemmillä, koska ei tee numeroa itsestään.

Luuletko että varakkaat kantaa mukanaan jotain prolejen paskaisia seteleitä? Olen ollut töissä firmoissa missä varakkaat asioivat ja ne maksaa kaiken jollain premium luottokorttilla. 

Ainakin meillä varakkaimmat ei kyllä millään kortilla maksa. Vaan iphonella tai iWatchilla.

Vierailija
110/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet ne luulee että varakkaat kantaa seteleitä mukanaan.

:P

Vierailija
111/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku todella varakas

Kyllä oikeasti rikkaat voi käyttää käteistä. Tunnen yhden. On sillä tietysti luottokorttejakin, mutta aina iso rulla seteleitäkin taskussa. 

Vierailija
112/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä: Ja viiteensataan.(antaa vaihtorahakolikot)

mies:  Enks mä antanut sulle 500€ setelin...? Se oli 500€...

😂 Ja sitten sinulla olisi se ilme! 😂

Vierailija
113/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massimiehet maksaa Amexilla. 500e:n seteleitä ei ole ollut vuosiin käytössä. 

Tarkoitit Velka-Elvikset? 

Massimiehet maksaa Visa Debit Onlinella. Rahat menee tililtä per heti. Ts. tilillä myös on pitoa. 

Oikea klassinen Amex on maksukortti, ei ollenkaan mikään luottokortti. Lasku täytyy maksaa kokonaisuudessaan kuun lopussa. 

Kyllä, itselläkin ollut useampi Amex - tosin firmakorttina. Sitä maksuaikaa tarvitsee lähinnä juurikin yrityspuolella, missä ensin minä työntekijänä maksan sen kulun ja teen siitä sitten kululaskun, että saan rahat takaisin firamlta ennenkuin ko. maksuaika erääntyy. 

Se on tosin vanhanmallinen tapa ja nykyisin yrityskorteissa, luoja kiitos, maksut menevät suoraan yrityksen tilille ja minä kortin käyttäjänä vain pistän digitaalisena kuitit kululaskuina.

Yksityishenkilöllä ei pitäisi olla mitää tarvetta maksuaikakortille, kun voi maksaa samantien tililtä. Se vähän mitä "rahoituksessa" säästää maksua venyttämällä, häviää niilllä summilla monikymmenkertaisesti kuukausimaksuissa. 

Vierailija
114/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsun vartijan tutkimaan rikollista.

Saat kirjallisen varoituksen tuosta hyvästä, T: kauppias.

Vierailija
115/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku todella varakas

Ainakin meillä varakkaimmat ei kyllä millään kortilla maksa. Vaan iphonella tai iWatchilla.

Miksi luulet että Apple tarjoaa fyysistä titaniumista tehtyä luottokorttia? 

Vierailija
116/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelillä maksaminen nykyaikana on erittäin epäilyttävää. Oletettavasti mies on tukihuijari ja elää toimeentulotuella.

Vierailija
117/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tällainen henkilö on hyvin suurella todennäköisyydellä pimeissä töissä tai muunlainen pikkurikollinen ja nostaa toimeentulotukea. 

Vierailija
118/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppiasta kiinostaisi asiakaspalvelu niin hän tilaisi sitä vaihtorahaa

Vierailija
119/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku todella varakas

Kyllä oikeasti rikkaat voi käyttää käteistä. Tunnen yhden. On sillä tietysti luottokorttejakin, mutta aina iso rulla seteleitäkin taskussa. 

Niin, varakkaatkin on yksilöitä ja preferoivat eri maksutapoja.

Vierailija
120/160 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ravintolassa töissä ainoastaan venäläiset maksoi 500 e seteleillä. Se oli ärsyttävää, kun piti vaihtorahaa hommata. Miksi 500e aiheuttaisi kummempaa reaktiota, köyhimmilläkin sossupummeilla on kerran kuussa sen verran rahaa.

Reaktion mitä ap hakee, saavat mustan amexin haltijat. 

Mihin hittoon sitä mustaa Amexia, eli käytännössä maksuaikakorttia, tarvitsee? 

Itsellä on käyttelytilillä sen verran pätäkkää, ettei ole tarvetta maksuaika-, tai luottokortille, edes autokaupoilla. Aika monella sama tilanne. Visalla on perus 5000€ luottoraja ja käytän vain matkojen varaamiseen peruutusturvan takia. Tyhmää maksaa rahasta ylimääräistä, mitä ylimääräisen kortin haltijana oleminen aina on (minimissään kuukausimaksu).

On minullakin. Jos olisin miljo

Kuka pönöttäjä edes nykyään käyttää fyysistä korttia? Kun sipaisee kännykän Google/ApplePaylle maksupäätteeseen, kukaan edes näe, mikä kortti siellä on taustalla. 

Vihreä Amexin sitäpaitsi saa helpommin kuin oikean luottokortin, koska - yllätys, yllätys - siinä on vähäinen luottoriski liikkeeseenlaskijalla. "Centurio" sitten oli sellainen kova juttu 00-luvun alussa, jos halusi Sodassa tai Kermassa päteä kortti pystyssä tiskillä. Vähän noloa se oli jo silloinkin.

Ne "concierge" palvelut on myös aivan huuhaataa. Joskus kokeilin ja vaimo sai niin geneeriset rupparuusut pahvikortilla synttärikseen, että meinasi ero tulla. Oikeille "massimiehillä" on sitä paitsi henkilökohtaiset assarit, tai ainakin firman assari, hoitamassa noita asioita ja varaamassa matkoja oikein. Itsellä ei, mutta en siihen kyllä korttifirman palveluakaan haluaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi