Oletko ylipainoinen?
Itse olen. Sinänsä en välitä bmi laskureista mutta kai ne osviittaa antaa ja sen mukaan olisi merkittävä ylipaino. Jotta olisin normi painossa laskurin mukaan saisi aika paljon laihduttaa mutta ei tule tapahtumaan.
Kommentit (42)
Lievä ylipaino, eli noin 10kg ylimääräistä. Olen ruokavalion muutoksella yrittänyt laihduttaa, mutta ei ole niin helppoa. Toivottavasti kuitenkin yritys kantaa hedelmää ja onnistun tavoitteessa.
Lievä ylipaino täälläkin. En juuri välitä, koska olen jo 60-vuotias ja toistaiseksi kaikki arvot ovat kohdillaan.
Pidän lähinnä huolta siitä, ettei paino pääse tästä nousemaan. Nuorempana olin aina ihan hoikka. Silloin se oli tärkeää, ei enää.
Eipä tuo rauta nousisi ellei olisi ylipainoinen. Lihasmassaa hieman yli 102 kiloa ja päälle rasvaa. Menee kaikilla mittareilla graavin obesiteetin puolelle, mutta muut terveysindikaattorit ovat kunnossa. Läski ja lihas on aina parempi yhdistelmä kuin laihuus ja sarkopenia.
Siinä rajalla keikun, välillä joo, välillä en 😅
Vierailija kirjoitti:
Lievä ylipaino, eli noin 10kg ylimääräistä. Olen ruokavalion muutoksella yrittänyt laihduttaa, mutta ei ole niin helppoa. Toivottavasti kuitenkin yritys kantaa hedelmää ja onnistun tavoitteessa.
Pääsisi edes siihen,lievään ylipainoon mutta ei. Syön tasaisesti ja siinä suhteessa ihan terveellisesti mitä nyt lääkitykseltä voin enkä syö herkkuja eli karkkeja ,limuja,pullaa,keksejä ym ym.
En ole enää. Laihdutin 25 kg, nyt yritän pysytellä tässä painossa. Ei ole helppoa, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää. Laihdutin 25 kg, nyt yritän pysytellä tässä painossa. Ei ole helppoa, ei todellakaan.
Miten sait noin paljon pois?
Painoin 96 kiloa nyt 15 vuotta myöhemmin paino on noin 70 kiloa.
En ole, bmi-laskurin mukaan olen normaalipainoinen (23,5). Haluaisin kyllä laihtua viitisen kiloa, sitten olisin tyytyväinen, mutta toisaalta miksi stressata kuitenkin noin vähästä.
Kai olen vähän läski. 160cm ja 64 kg. En välitä, olen jo vanha.
En tiedä kilomäärää, eikä oikeastaan kiinostakkaan. 29 numeron farkkuja käytän ja s kokoa, joskus m kokoa paidoissa.
Identifioidun normaalipainoiseksi.
Apache AH-64 @ 172 cm / 132 kg
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo rauta nousisi ellei olisi ylipainoinen. Lihasmassaa hieman yli 102 kiloa ja päälle rasvaa. Menee kaikilla mittareilla graavin obesiteetin puolelle, mutta muut terveysindikaattorit ovat kunnossa. Läski ja lihas on aina parempi yhdistelmä kuin laihuus ja sarkopenia.
Yleensä palstan lihaskimpuilla on erittäin hyvin kehittynyt pallean seutu.
Olen kyllä. Ongelmana on se että vaikka painaisin 20 kg vähemmän kuten taannoin niin kaikki kertyy rumasti keskivartaloon ja näytän siltikin lihavalta ja minua haukuttiin silloinkin lihavaksi. 20 kg on ylipainoa siis.
Vierailija kirjoitti:
Painoin 96 kiloa nyt 15 vuotta myöhemmin paino on noin 70 kiloa.
Hienoa, tuohon minunkin oisi pyrittävä, että vaatteet ei kiristä ja pystyy itse kengän nauhat sitomaan.
Ulkonäöllä ei enää ole merkitystä, en ole miehiä enää iskemässä.
Olen hippasen ylipainoinen (0.5 bmi) mutta keskimääräistä hoikempi.
En ole.