Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te viiskymppiset saatte iloa elämäänne?

Vierailija
17.11.2025 |

Omassa elämässä nyt sellainen vaihe että pelkkää huolta ja murhetta. Iäkkäillä vanhemmilla terveyshuolet, omilla lapsilla omat aikuistumisen murheet. Itselläkin terveysongelmia, työttömyyttä ja toisinaan pätkätöitä. Vaikea nähdä valoa missään. 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mielialalääkkeistä.

Vierailija
2/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta, ystävistä, harrastuksista, matkustelusta, hyvästä taloudellisesta tilanteesta, terveydestä jne. Tunnen jopa satunnaista työniloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mistään. 

Vierailija
4/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkipäivän asioista. Hyvästä ja terveellisestä ravinnosta, tänään on viiden tähden pakkaskeli ulkona, lueskelen itseäni kiinnostavaa kirjallisuutta tai katselen podcasteja, rukouksesta, jne. En ole tekemisissä vanhempien kanssa eikä ole lapsia, joten ei ole toisten ongelmia kannettavanani.

Vierailija
5/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole vielä 80.

Vierailija
6/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnosta löydän rauhaa ja iloa

terv Syöpäpotilas 

Vierailija
7/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin ihan siitä, että on herännyt tähän päivään ja on elossa.

Uusi työpaikka tuo myös iloa, huomasin että aiempi työpaikka toi paljon huonoa oloa.

Pitbullin musiikki 😂😂sen kuntoon laittaa soimaan niin lähtee lanteet liikkeelle.

Iloa tuo myös se, että kohta teen kanapastaa. Ja siivoan asunnon.

Ehkä käyn illemmalla kävelyllä,löysin eilen kirppikseltä edulliset ulkoiluhousut.

Ap mieti mikä oli se asia mistä lapsena tykkäsit? Ja tee sitä...Mulla esim puihin kiipeily toi lapsena iloa. Ihan en viiti puihin kiipeillä,mut kalliolle kun kiipee niin kokee samaa fiilistä.

Ja aiemmin on itsellä ollut kans taipumustq ahdistua ja synkistä. Tajusin, että kun tekee ihan mitä vaan niin olo mulla ainakin helpotti.

N52

Vierailija
8/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muuttui upeaksi kun aloin matkustaa YKSIN. Se on noin 100 000 x parempaa kuin parisuhdematkat. Upeita ihmisiä, upeita tilanteita, upeita kohtaamisia. Suosittelen kaikille. Alkuun se pitää toki opetella - ensimmäisellä kerralla on orpo olo, mutta kun keksii miten homma toimii niin parempaa ei olekaan!

Vierailija
9/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä muuttui upeaksi kun aloin matkustaa YKSIN. Se on noin 100 000 x parempaa kuin parisuhdematkat. Upeita ihmisiä, upeita tilanteita, upeita kohtaamisia. Suosittelen kaikille. Alkuun se pitää toki opetella - ensimmäisellä kerralla on orpo olo, mutta kun keksii miten homma toimii niin parempaa ei olekaan!

Ei kaikkia kiinnosta matkustelu.

Vierailija
10/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheessäni historiasta kiinnostunut puolisoni toi niin perheenä kuin pariskuntana tehtyihin matkoihin sisältöä. Kohteen valittuamme perehdyimme etukäteen kiinnostaviin käyntipaikkoihin, esim Rooma, Istanbul, joitain mainitakseni.

Vierailija
11/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelystä.

Vierailija
12/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena sinkkuna varaa tähän. Nyt ei valitettavasti mitenkään. 

Ap

Vierailija
13/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Olen kiitollinen että olen terve. Tv. Rouva 54v. 

Vierailija
14/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan kiinnostaa. Ja tässä ei ole olennaista matkustus itse. Vaan itsensä ja oman rohkeuden löytäminen. Se on upeaa! 🔥

Vierailija
15/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti mikä oli se asia mistä lapsena tykkäsit? Ja tee sitä...Mulla esim puihin kiipeily toi lapsena iloa. Ihan en viiti puihin kiipeillä,mut kalliolle kun kiipee niin kokee samaa fiilistä

N52

En mä tiedä tulisiko kukaan leikkimään barbeilla ja nukkekodilla mun kanssa 😅

Ap

Vierailija
16/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuntosalitreeni tai lenkki piristää, täällä syrjäkylällä saa usein olla salilla yksikseen ja lenkilläkin harvoin näkee ketään muita josta nautin varsinkin kun muistelee kaupungissa asumista ja sitä jatkuvaa ihmispaljoutta kaikkialla.

Tykkään kokkailla ja syödä melko terveellisesti, hyvän ruuan jälkeen olokin on hyvä.

Oman pienen kodin rauha ja hiljaisuus on myös ihanaa.

Vierailija
17/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa, olin vesijumpassa, kohta lounaalle keskustaan, kauniista vaatteista ja kengistä jne.

Vierailija
18/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään saman ikäisten kavereiden kanssa kerran kuussa jossain illanvietossa. Jonkun luona laitetaan ruokaa, juodaan, pidetään hauskaa, saunotaan. Halpaa, kun kenelläkään ei ole mitään halua minnekään baariin lähteä. Oltiin Espanjassa myös samalla isolla porukalla just viikko reissussa. Vuokrattiin iso talo uima-altaalla. Kyllä lapsien itsenäistyminen on tuonut todella paljon vapautta juuri tässä viidenkympin iässä.

Kesällä myös paljon grillijuhlia ja mökkireissuja muiden samanikäisten kanssa. Kyllä ihmisille on tärkeätä muut ihmiset ja sosiaalisuus.

Vierailija
19/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten joku kerta tulet huumatuksi, r*skatuksi ja ehkä tapetuksi.

Vierailija
20/65 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia kiinnosta matkustelu.

Ehdin jo kyllästyä yksin reissaamiseen. Ei tuossa mitään erityistä hohtoa ole, toki vaihtelu voi tehdä hyvää. Upeita ihmisiä en ole yhdelläkään matkalla kohdalla, ehkä jonkun satunnisen mukavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme