Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin pitkästä liitosta ja nyt kaikki intoilee että etsin miehen, mielellään rikkaan

Vierailija
17.11.2025 |

Ja kukaan ei ymmärrä etten kaipaa miestä, en halua olla jumissa huonossa suhteessa koska miehellä on rahaa (näitä naisia on paljon!), en halua seksiä kuin erittäin harvoin joten ei oikein kiinnosta suhde senkään takia, nautin kun saan olla rauhassa kotona jne.

Monen mielestä nyt pitäisi Tinderin laulaa ja olla koko ajan haku päällä. Miksi? Miksi eronneen pitäisi etsiä uusi ukko tilalle eikä saa nauttia rauhasta? Saati rahan takia, eikö olis naisten parempi hoitaa taloudellinen pärjääminen ihan itsekseenkin eikä aina toisen varaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan täysin ymmärtänyt, miten joku voi etsiä miestä rahan takia. Minusta se on prostituutiota, jossa vaihdetaan hyödykkeitä. Itse en ainakaan ole kaupan, eikä minun pimppi ole kauppatavaraa. Eikä rakkaus tule etsimällä. 

Vierailija
2/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne "kaikki" vain yrittävät piristää sinua nyt kun olet vasta eronnut. Ei tarvitse etsiä mitään uutta ukkoa, ainakaan taloudellisten syiden takia, ei tosiaankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne "kaikki" vain yrittävät piristää sinua nyt kun olet vasta eronnut. Ei tarvitse etsiä mitään uutta ukkoa, ainakaan taloudellisten syiden takia, ei tosiaankaan. 

Entäpä kun olen ihan pirteä? tottakai rahat on tiukilla tässä kohtaa mutta säälittävää tuo monen niin huonossa suhteessa oleminen vain elintasonkin takia, en halua sellaista.

Vierailija
4/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet niin kuin haluat ja muut tekevät niin kuin haluavat. Jos muut haluaa, että etsit miehen, niin se on heidän asiansa.

Näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä, kun etsitään konsensusta, että muiden pitäisi tehdä niin kuin minä haluan. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
5/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet niin kuin haluat ja muut tekevät niin kuin haluavat. Jos muut haluaa, että etsit miehen, niin se on heidän asiansa.

Näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä, kun etsitään konsensusta, että muiden pitäisi tehdä niin kuin minä haluan. Ei tule onnistumaan.

Miksi muille on niin tärkeää että eronneet löytävät uuden miehen

Vierailija
6/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin he haluavat piristää aloittajaa vaan itseään. Osa ihmisistä on aikuisinakin mahdottomia draamanarkkareita ja saavat parhaat kicksit muiden säätöjen ja sutinoiden pohtimisesta. Mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että missään nimessä aloittajan ei tarvitse etsiä uutta miestä siksi, että pääsisi leveään elämään kiinni tai minkään muunkaan syyn takia. Etsikööt draamanhakuiset kaverinsa säpinää jostain muualta.

Vierailija
7/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muille on niin tärkeää että eronneet löytävät uuden miehen

Ihmiset tuntevat olonsa turvalliseksi, kun elävät homogeenisessa maailmassa, jossa kaikki muut elävät samoin kuin he itse. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
8/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tavallisen köyhän miehen. Rikkaat on huonoja miehiä ja ne käyttää henkistä väkivaltaa naisiaan kohtaan. Yksi kaveri nainen vihdoin erosi sellaisesta miehestä. Köyhän miehen kanssa ei ole ollut mitään riitaa eikä ongelmia. Pärjäämme hyvin ja tulemme toimeen rahallisesti.

Vierailija
9/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kannata ottaa yhtään kumppania, suurin osa suomalaisista on päästään vialla enemmän tai vähemmän...

Vierailija
10/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kannata ottaa yhtään kumppania, suurin osa suomalaisista on päästään vialla enemmän tai vähemmän...

niinkuin sinä.

Vierailija
11/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroherkkä palstamamma avautuu.

Elä itseksesi. Kestävä avioliitto ei ollut sulle.

Vierailija
12/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroherkkä palstamamma avautuu.

Elä itseksesi. Kestävä avioliitto ei ollut sulle.

Ei niin, eikä kyllä ole haitannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä