Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (365)
Olen itsekin jättänyt kivan naisen. Alle 30 v. iässä. Syy ihan suoraan se että halusin päästä panemaan muitakin.
Ex-tyttikseni oli oikein kiva. Pelasimme mm. tietokonepelejä yhdessä. Hän kokkasi hyvää ruokaa ja päästi minut oudon helpolla kotitöissä. Piniäkin sain aina kun halusin. Sitten ihastuin hänen kaveriinsa. Erosimme, sillä oloni oli yhtäkkiä epämukava ja toivoton. En sitten uskaltanut oikeasti kosiskella tuota kaveria. Päädyin yhteen erään toisen naisen kanssa. Hänellä oli ihanan iso peppu ja kapea vyötärö. Se korvasi monia muita juttuja. Sellaista se oli 25-vuotiaana.
No ei se riitä, että mies siivoaa ja on kiva, ainakaan mulle.
Ihan sama. En kaipaa enää piniä.
M44
Erehdyin tiskaamaan ja imuroimaan avioliiton aikana. Ero tuli.
-m42-
Jennin vartalossa on eräs paha puute, joka näkyy hänen videollaan.
Hän tietää itsekin tämän puutteensa, joten jätän mainitsematta. Minulle aika lailla kynnyskysymys. Että ei kannattaisi hänen ihan mahdottoman paljon revitellä, niillä välttämättömillä tarpeillaan.
Mua viehättää naisessa tiimalasivartalo. Kapea vyötärö ja leveä lantio on parhautta. Siihen jos sattuu vielä D-G kupin luomurinnat
Vierailija kirjoitti:
Mua viehättää naisessa tiimalasivartalo. Kapea vyötärö ja leveä lantio on parhautta. Siihen jos sattuu vielä D-G kupin luomurinnat
Noilla nainen saa paljon anteeksi. Jopa sen, jos ei ole erityisen himokas.
Vierailija kirjoitti:
No ei se riitä, että mies siivoaa ja on kiva, ainakaan mulle.
Mulle riittää. Noi on arjessa tosi tärkeitä juttuja. Kivan miehen kanssa on helppo elää ja sottapyttyä en nurkkiini tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin sporttipimusta ja löysin tilalle tuollaisen ihanan pehmoisen tiimalasinaisen, joka nyrpistää nenäänsä, jos tv:ssä vilahtaa urheilulähetys.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio on kyllä upea, etenkin jos uuma on kapea. Ei haittaa, vaikka pakarat eivät olisi treenatut, koska itse ihastelen takamusta ennen kaikkea takaa päin, en sivusta. Tuollehan nainen tosin ei voi oikein mitään, kuinka leveät luut ovat sattuneet geenilotossa. Niinpä kapealanteinen voi korkeintaan yrittää kutistaa uumaansa jos millä kikkailulla.
Eksälläni oli uuma jotain 60cm ja lantio 90cm. Oli doggy-asennossa aivan hurmaava näky, vaikka pakaroissa ei ollut erityisemmin lihas- tai rasvamassaa. Muut mitat olivat 170cm/55kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio on kyllä upea, etenkin jos uuma on kapea. Ei haittaa, vaikka pakarat eivät olisi treenatut, koska itse ihastelen takamusta ennen kaikkea takaa päin, en sivusta. Tuollehan nainen tosin ei voi oikein mitään, kuinka leveät luut ovat sattuneet geenilotossa. Niinpä kapealanteinen voi korkeintaan yrittää kutistaa uumaansa jos millä kikkailulla.
Eksälläni oli uuma jotain 60cm ja lantio 90cm. Oli doggy-asennossa aivan hurmaava näky, vaikka pakaroissa ei ollut erityisemmin lihas- tai rasvamassaa. Muut mitat olivat 170cm/55kg.
Näinhän se on.
Niin,
joskus miehen on vaikea täyttää naisen ehdotonta vaatimusta. Kuten vaikkapa 20-22cm kanki.
Kaverillani on ventti, eli 21cm. Ja siitä on useampikin nainen keskenään supatellut ja varta vasten mitannutkin. Koska se on niin harvinainen näky.
18cm pistää toki jossain määrin silmään, siinä kuin 185cm pitkä mies. 20cm vertautuu siihen, että mies olisi 195cm pitkä. Ja 22cm pistää silmään todella paljon - samalla tapaa kuin että mies olisi 205cm pitkä..
jaahas, taas haiskahtaa usafemakkojen mantralta. minäminäminä ! näin normaalina naisena minun elämäni tärkeimmät asiat on se, että lapset pääsi maailmalle, ukko pysyy tyytyväisenä ja minä siinä samalla. e ole nykynaisista perheelliseksi. ovat niin täynnä itseään, että ei siihen muita mahdu. he päätyvät kuolemaan yksin, tai ehkä kissalauman kanssa, kun ei kokaan tehty lapsia, eikä kukaan mies enää kelpuuttanut +30v boss babea.
Mietin että mitähän ex-vaimoni tuumaisi jos esiintyisin instassa nakuna uuden naisystäväni kanssa ja esittelisin vapautuneena myös Fleshlightiani. Tai jos eksäni olisi ollut pullea niin nyt esittelisin kuinka hieno sixpack uudella naisellani on. Ja sitten kantaisin naiseni sänkyyn rivosti virnuillen. Ja kehottaisin kanssamiehiä olemaan tyytymättä ihan kivaan naiseen.
No en mä. Ei ole instaa eika Flesua, uusi naiseni on sopivasti pullea, ja makuuhuonekin on yksityinen.
Olen yrittänyt ymmärtää kvanttitietokoneita, koska eräs kiinnostava nainen on puhunut niistä viime aikoina paljon, mutta eivät nämä jutut oikein aukea kaltaiselleni maallikolle, vaikka kirjoitinkin laajan matematiikan aikoinaan. Hän ei onneksi ole vaatinut minua olemaan samalla aaltopituudella näissä asioissa, eli toivoa ehkä on edelleen. Eilen juttelimme Wittgensteinista ja se oli ihan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ymmärtää kvanttitietokoneita, koska eräs kiinnostava nainen on puhunut niistä viime aikoina paljon, mutta eivät nämä jutut oikein aukea kaltaiselleni maallikolle, vaikka kirjoitinkin laajan matematiikan aikoinaan. Hän ei onneksi ole vaatinut minua olemaan samalla aaltopituudella näissä asioissa, eli toivoa ehkä on edelleen. Eilen juttelimme Wittgensteinista ja se oli ihan hauskaa.
Itse en voisi olla miehen kanssa, joka ei runolausu minulle alkukielellä Ovidiusta samalla kun tuuppaa minua hellästi takaapäin. Edellinen mies kähisi sängyssä ollessamme mm. Ferrarista ja Eddy Hallista vai mikä lie mies olikaan. Syystäkin entinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi olla miehen kanssa, joka ei runolausu minulle alkukielellä Ovidiusta samalla kun tuuppaa minua hellästi takaapäin. Edellinen mies kähisi sängyssä ollessamme mm. Ferrarista ja Eddy Hallista vai mikä lie mies olikaan. Syystäkin entinen mies.
Mutta käykö jos lausun alkukielellä Tauskin ja Reetun runoja?
Kiinnostaa, että miten näkyy yli- tai alisuorittamisena.