Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vanhempi jättää lapsensa yksin päiväkodin eteiseen???

Vierailija
24.09.2008 |

Olen järkyttynyt! Päiväkodin tiedotteessa korostamalla korostetaan, että lapset täytyy aamulla tuoda hoitoon niin että heidän tulonsa varmasti huomataan. Kuulemma toistuvasti on tapauksia, joissa lapsi vain heitetään ulkoeteiseen, josta joku henkilökuntaan kuuluva sitten hänet löytää - jos löytää.

Jos tätä tapahtuisi vain yhden perheen kohdalla, asia olisi varmasti voitu ottaa puheeksi heidän kanssaan henkilökohtaisesti. Mutta kun siitä piti oikein tiedote laatia, on ongelma ilmeisesti laajempikin.

Käsittämätöntä!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole meidän vika, jos sijaisia EI SAADA!

Ja on pikkasen eri asia jättää yksi tai kaksi pariksi minuutiksi yksin kuin 10 lasta..

T:36, joka painuu nyt unten maille.

Vierailija
42/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelymatkaahan teillä ei ole jos kerran pystytte mainiosti seuraamaan eteisen tapahtumia muista tiloista niin kuin sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastuuttomasti jos toimitaan jatkuvasti alimiehityksellä, ja on erittäin surullinen tilanne jos te henkilökuntana hyväksytte tämän.

EI ole meidän vika, jos sijaisia EI SAADA!

Vierailija
44/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen sitä mieltä, että jo eskarissa voisi olla hiukka liukumavaraa esim. lapsi voisi joskus tulla yksin tarhaan tai kotiin.

Koulun alkaessa sitten vaaditaankin jo niin paljon, ettävoisi jo hiukan harjoitella. esim eskarilainen saisi kulkea isosiskonsa kanssa tarhaan.

Mua silti mietityttää, miksi lapselle pitäisi antaa enemmän vastuuta mm tuon yksinkulkemisen kanssa ennen kuin on ns pakko. Kyllä sitä koulureittiä ehtii ihan riittävästi treenata kesälläkin ennen kouluun menoa, vuosi kuitenkin tuossa iässä lapsen henkisessä kasvussa on paljon. Paitsi ei tietenkään palsta mammojen lapsilla, jotka ovat jo hyvin itsenäisiä ja vastuullisia ihan pienestä pitäen :)

Vierailija
45/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ym. Entä jos joku lapsista lähteekin kesken leikkien eteiseen ja siellä on joku pedofili odottamassa ja nappaa mukaansa? Eikö sitä ovea oikeasti vahdita mitenkään? Minä en uskaltaisi tuollaiseen päiväkotiin lastani viedä!

Pitäisikö jonkun päivystää ovella koko aukioloajan?

Kaikki lapset kun eivät tule samaan aikaan hoitoon.

taita muutenkin kyseinen päiväkoti laiminlyödä tehtävänsä

Vierailija
46/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussin vaihtoaikaa yhtään sekuntia. Sori.

Jos jollakin on aina niin kiire ettei ehdi rauhassa saattaa lastaan hoitopäivän alkuun, niin ehkäpä sieltä kotosesta voi lähteä 2 minuuttia aikaisemmin. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
47/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on todella vastuutonta ja lastenturvallisuudesta pittaamattomuutta että ovesta voi kävellä kuka vaan sisään henkilökunnan sitä tietämättä!

Tämä lto menee taas huomenna töihin ja pyörittää 21 lapsen ryhmää yksin kymmeneen asti. Työtoveri sairas ja sijaisia ei saada. Oletteko oikeasti sitä mieltä että istun eteisessä vastaanottamassa lapsia vai pitäisikö kuitenkin jo olla niiden saapuneiden lasten kanssa ja toivoa että vanhemmat jaksaisivat tuoda lapsensa perille asti.

Tänäänkin lapsia tuli 7-9.30 välisenä aikana.

Vierailija
48/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloiset ja turvalliset aikuiset,aina lapsia vastassa ja vanhempien kanssa juttelemassa. Nyt kun taapero on menossa hoitoon niin pelottaa mikä meininki siellä pk. ssa on nykyään kun lukee näitä keskustelupalstoja. Itse en koskaan jättänyt lasta yksin mihinkään eteiseen vaikka kiire töihin olikin,lapsi riisuttiin siinä samalla kun hoitaja jutusteli niitä näitä--eikä siinä todellakaan mennyt kauaa.

Vierailija
49/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin varmasti nauttisi siitä, että odoteltaisiin aamupimeässä pi-i-i-i-tkään päiväkodin pihalla lafkan aukeamista.

Ehkä voisit sitten tuoda sen lapsen jo edellisellä bussilla.

Vierailija
50/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liene yleistä, koska ovet ovat tosiaan lukossa.

Onko kovinkin yleinen ongelma nuo sisälle tuppaavat pedofiilit?

Vierailija
51/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti sitä mieltä että istun eteisessä vastaanottamassa lapsia vai pitäisikö kuitenkin jo olla niiden saapuneiden lasten kanssa ja toivoa että vanhemmat jaksaisivat tuoda lapsensa perille asti.

Tänäänkin lapsia tuli 7-9.30 välisenä aikana.

Ovikello soi muutaman kerran jolloin pistäytyy avaamassa oven. Kuopuksen ryhmässä muuten ne aamulla ensimmäisinä saapuneet lapsetkin ovat usein iloisina hoitajan kanssa eteisessä vastassa että hei, Roosa tuli, Jere tuli.

Vierailija
52/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin hekottamaan tuon viestisi jälkeen ääneen. Muakin alkoi naurattamaan tuo ajatus :)) Mukava joskus tehdä ajatustyötä ja jopa nauraa näille viesteille, ihan hyvässä mielessä!

Vierailija
53/65 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä lastenvaatteitakin näpistetään, sen tietää jokainen kirppismyyjä.

Meinaatko, että kirppiksillä myydään vaan varastettua kamaa, vai mitä ihmettä vihjailet?

Vierailija
54/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein lton:n työtä eräs perhe teki tämän aina. Eli kun minä aamuvuorossa olin yksin ja minulla 1-10 lasta ja yritin pitää tilannetta hallinassa en voinut koko ajan kuikuilla eteiseen. Monesti lapsi tuli sitten itsekseen ryhmään monesti löytyi istumasta eteisestä. Kyllä meillä aina oli henkilö lapsia vastaanottamassa, mutta ei me eteisessä voitu istua! Tämän lapsen vanhemmat tekivät kaikkensa etteivät olisi olleet missään kontaktissa henkilökuntaan. Lapsi haettiinkin aina tyyliin aidan takaa ja lapsi tuli sitten sanomaan, että lähden nyt.

Vierailija
56/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"outoa, ettei henkilökuntaa ole vastaanottamassa lapsia"

Ei meidän päiväkodissa henkilökunta päivystä eteisessä vastaanottamassa lapsia. Siellä ryhmän omissa tiloissa he ovat muiden lasten kanssa, jonne omankin lapsen aina saatan.

Vierailija
57/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden perheen, joka toi lapsensa vain parkkipaikalle autolla, ja lapsi itse siitä sitten päikkäriin meni. Tosi vastuutonta.

Vierailija
59/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/65 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jonkun päivystää ovella koko aukioloajan?

Kaikki lapset kun eivät tule samaan aikaan hoitoon. ]

koska muutenhan sinne päiväkotiin kävelee avoimista ovista kaiken maailman Saaria ja Auvisia, pedofiileistä puhumattakaan...

Olisi se mninusta ihan asiallista, että sitä vähän vahdisttaisiin, ketä päiväkotiin sisään kävelee!