Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisen pillu sen arvoinen.
;D
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä sitten.. Miehen maine EI tuhoutunut eikä hän joutunut vankilaan. Lisäksi kyseessä ei ollut pokaustilanne, mistä tässä ketjussa puhutaan.
##
Et sitten osaa edes lukea.
Eipä yllätä
Aloitus: Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Taitaapi olla niin, että sinä et osaa lukea. Ymmärrän kyllä, sulla on niin kova kiire vääristellä ja väärinymmärtää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt 300 naista treffeille kasvotusten eikä kukaan ole lähtenyt treffeille. 20 vuotta mennyt hukkaan. Kävin vietnamissa ja ekasta baarista kolme naista pyysi minua treffeille. Sanoivat että tarvitsenko naisen ja seuraa. Ja Olen 167 vm 80 kg mies eli melko normaali suomalainen mies.
Huarii. Reikiä. Semmoisiako haluat.
Oletko solminut avioliiton?
Miksi edelleen kirjoitat vauviksella?
Onko vauva ja vaimo jo talossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt 300 naista treffeille kasvotusten eikä kukaan ole lähtenyt treffeille. 20 vuotta mennyt hukkaan. Kävin vietnamissa ja ekasta baarista kolme naista pyysi minua treffeille. Sanoivat että tarvitsenko naisen ja seuraa. Ja Olen 167 vm 80 kg mies eli melko normaali suomalainen mies.
300 on aika paljon. Kuinka monta oikeusjuttua siitä on tullut? Tän ketjun mukaan naisia ei voi lähestyä ilman ahdistelusyytettä.
Toivottavasti vielä löydät kivan naisen, jos ei noitten vietnamilaisten kanssa synkannut. Sä olet ainakin yrittänyt.
Kyllä se vähän niin on, että naisten puolelta tarvittaisiin nykyään enemmän aloitteellisuutta ja sosiaalisia taitoja "johdattaa tilannetta", koska ei ole enää sopivaa mieheltä lähteä ehdottamaan tapaamista pelkästään naisen ystävällisen käytöksen tai hymyn perusteella. Tämä on täysin OK mutta kyllähän se sitten edellyttää molemmilta osapuolilta vähän aiempaa enemmän, että asiat etenisivät tavallista kanssakäymistä pitemmälle.
Vaiva vs palkinto ei vaan nyt kohtaa. "Jos se kellu, lentää tai sitä voi hässiä, vuokraaminen on aina halvempaa kuin omistaminen"
Ei miehet ole kadonneet mihinkään, siitä vain itse tavoittelemaan rohkeasti haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tällaista tapausta on tapahtunut Suomessa sanotaan vaikka 10 viime vuoden aikana? En löytänyt yhtäkään. Entäs 50 vuoden aikana?
1.1.2023 alkaen, siis sen jälkeen kun jauhosanna saneli rikoslakiin sannapykäliään, on uutisoituja tapauksia joissa mies on heitetty linnaan "raískaamisen" takia joka ei ollut raískaus, on ollut ainakin kerran viikossa.
Miehet ovat tehneet valtaosan aloitteista vuosituhansien ajan. Sovitaan, että vaikkapa seuraavat 2000 vuotta on naisten vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ole kiinnostuneita naisista.
👬
Niin, emme todellakaan ole kiinnostuneet rumapainoisista tai tatskanaisista, tai yh-naisista, tai ikänaisista, tai wanhusnaisista.
Suomi naisia ei kannata panna ellei ole naisen allekirjoitettu todistus että on vapaasti harrastanut seksiä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tällaista tapausta on tapahtunut Suomessa sanotaan vaikka 10 viime vuoden aikana? En löytänyt yhtäkään. Entäs 50 vuoden aikana?
1.1.2023 alkaen, siis sen jälkeen kun jauhosanna saneli rikoslakiin sannapykäliään, on uutisoituja tapauksia joissa mies on heitetty linnaan "raískaamisen" takia joka ei ollut raískaus, on ollut ainakin kerran viikossa.
Oisko edes yhtä linkkiä laittaa tapauksesta, jossa mies tuomittiin?
Kerrataas vielä nuo suomalaisen naisen (tm) itse luomat perusprinsiipit:
1) Älä lähesty kaupungilla. Jos näytän odottavalta, odotan jotain muuta ja se et ole sinä. Älä lähesty kadulla, sillä minulla on kiire jonnekin.
2) Älä lähesty harrastuksissa. Olen harrastamassa enkä etsimässä seuraa.
3) Älä lähesty lenkillä, se on automaattisesti creepyä.
4) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka.
5) Älä lähesty yökerhossa tai muussa juhlatilanteessa. Nainen on vain pitämässä kavereidensa kanssa hauskaa. Tai vaikka yksinkin.
6) Älä lähesty kassaa tai muuta asiakaspalvelijaa. Hän on töissä joten se on jotain häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tehneet valtaosan aloitteista vuosituhansien ajan. Sovitaan, että vaikkapa seuraavat 2000 vuotta on naisten vuoro.
Ehh.. Aika kauan sä saat tuolla sun pienisieluisella asenteella odotella naisilta alotteita. Eli, sä valitset olla yksin. Se on ihan ok. Sä saat olla yksin, jos niin viihdyt. Hanki vaikka koira. Koirat on kivoja ja niistä on paljon seuraa. Mutta turha on sitten kitistä naisten perään ja miksei he lähesty sua. En kylläkään usko että naiset tässä mitään menettää, ei ne olisi sua huolineet vaikka oisitkin lähestynyt. Normaalit miehet lähestyy naisia yhä livenä ja somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehh.. Aika kauan sä saat tuolla sun pienisieluisella asenteella odotella naisilta alotteita. Eli, sä valitset olla yksin. Se on ihan ok. Sä saat olla yksin, jos niin viihdyt. Hanki vaikka koira. Koirat on kivoja ja niistä on paljon seuraa. Mutta turha on sitten kitistä naisten perään ja miksei he lähesty sua. En kylläkään usko että naiset tässä mitään menettää, ei ne olisi sua huolineet vaikka oisitkin lähestynyt. Normaalit miehet lähestyy naisia yhä livenä ja somessa.
Happamia, sanoivat pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ole kiinnostuneita naisista.
👬
Niin, emme todellakaan ole kiinnostuneet rumapainoisista tai tatskanaisista, tai yh-naisista, tai ikänaisista, tai wanhusnaisista.
Miksi sitten sinulla tai teillä kuten sanot on juuri nuo kuvatunlaiset naiset aina mielessä? Paasaatte juuri heistä täällä palstalla missä on äitienne ikäisiä naisia. Miksette mene jonnekin, missä on nuoria naisia, jos ne kerta teitä kiinnostaa?
Olenkin miettinyt koska tällainen keskustelu alkaa.
#metoo-kampanjasta lähti käyntiin joku ihmeellinen feministinen voimaantumisliike jossa ruvettiin uhriutumaan oikein urakalla.
Yhtäkkiä uutisoidaan kuinka on oikeus omaan kehoon ikäänkuin se olisi aina ollut miehen päätettävissä koska tehdään lapset ym. Että nainen olisi joku miesten leikkikalu ja esim. seksiin on pakko suostua.
Ja nyt se tuli, ihmetellään kun miehet ovat kadonneet. Eikö kukaan lähesty? Onko baarit tyhjänä?
Ei kai kukaan mies halua kuvaansa someen jonain epämääräisenä ahdistelijana kun päättää tulla tervehtimään vaikka baaritiskillä.
Valitettavasti: tervetuloa nykypäivään. Kauas on menty herrasmiehistä, yhtä kauas naisista jotka ovat huomiosta oikeasti otettuja.
Tämän päivän televisiotarjonta kertoo ihmisistä kaiken oleellisen, esim. 90 päivää morsiamena ja kaiken maailman lapsimissejä amerikan tyyliin. Näissä sarjoissa naiset todella törkeitä suustaan suoltavia sohvaprinsessoja ja miehet totaalisia vätyksiä.
Onneksi ei tarvitse miettiä enää jälkikasvun tekemistä tähän maailmaan. Edes tähän "hyvinvointivaltioon".
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita joutua raastupaan.
Onko naisille puhuminen rikollista? Vain Suomessa, kyllä uskotaan.
Ei uskalla. En halua raastupaan yms.