Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?

Vierailija
16.11.2025 |

Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet. 

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia naisista, joten pysyttelen kaukana. Jos joku nainen lähestyy minua niin ok.

Vierailija
162/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tullut sellaisia transuhomoja ettei niiden kanssa jaksa sekunttia pidempään jakaa samaa tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en lähesty naisia ollenkaan. Jo kosketus riittää saamaan tuomio. En edes kättele. Kallista autoa ostaessani vaadin miehen myymään auton. Naiselta en osta ongelmien välttämiseksi. Tälläiseksi tämä yhteiskunta on mennyt. 

Vierailija
164/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä sitten.. Miehen maine EI tuhoutunut eikä hän joutunut vankilaan. Lisäksi kyseessä ei ollut pokaustilanne, mistä tässä ketjussa puhutaan.

##

Et sitten osaa edes lukea.

Eipä yllätä

Vierailija
165/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa moni nainen tyytyä omaan sormeen kun miehet ei enää monet uskalla lähestyä Metoon takia.

Vierailija
166/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa toi miesten puhe että naisten pitäis lähestyä. Olen monen monta kertaa lähestynyt, saanut nron, käyty treffeillä ja sit mies ghostaa ja katoaa. (Eli siis seksiä ei ole ehtinyt olla)

Vain ne miehet jotka on itseäni lähestyneet ovat pysyneet perässä ja olleet vakavissaan. En enää lähesty, liian monta kertaa epäonnistunut lopputulos.

Vierailija
167/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo sitä ja metoo tätä. Mitä vässyköitä miehiä, vai tiedättekö itsekkin että ette osaa käyttäytyä kunnioittavasti ja herrasmiesmäisesti?

Vierailija
168/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa toi miesten puhe että naisten pitäis lähestyä. Olen monen monta kertaa lähestynyt, saanut nron, käyty treffeillä ja sit mies ghostaa ja katoaa. (Eli siis seksiä ei ole ehtinyt olla)

Vain ne miehet jotka on itseäni lähestyneet ovat pysyneet perässä ja olleet vakavissaan. En enää lähesty, liian monta kertaa epäonnistunut lopputulos.

Ghostaajia ne naisetkin ovat.

Vierailija
169/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt 300 naista treffeille kasvotusten eikä kukaan ole lähtenyt treffeille. 20 vuotta mennyt hukkaan. Kävin vietnamissa ja ekasta baarista kolme naista pyysi minua treffeille. Sanoivat että tarvitsenko naisen ja seuraa. Ja Olen 167 vm 80 kg mies eli melko normaali suomalainen mies.

Vierailija
170/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!

Meillä on ihan oikeustapauksiakin jossa kavala nainen on tehnyt #metoo ilmoituksen miehestä, mutta hävisi. Eräässäkin tapauksessa mies olikin tallentanut puuhastelun älykellollaan, joka kävi todisteesta ja mies vapautettiin syytteestä. Kavala nainen ei kuitenkaan saanut syytettä rikosilmoitukseen sepittämästään valheesta.

Oikeusjärjestelmä siis toimii.

Vierailija
171/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en lähesty naisia ollenkaan. Jo kosketus riittää saamaan tuomio. En edes kättele. Kallista autoa ostaessani vaadin miehen myymään auton. Naiselta en osta ongelmien välttämiseksi. Tälläiseksi tämä yhteiskunta on mennyt. 

Jos kättely tuntuu niin vaaralliselta, ehkä sinun pitäisi pysyä yksin kotona ja jättää maailma muille. Tavalliset ihmiset kyllä selviytyvät ihan ilman oikeusjuttuja.

Vierailija
172/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. En halua raastupaan yms. 

Vierailija
173/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisen pillu sen arvoinen.

;D

Vierailija
174/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä sitten.. Miehen maine EI tuhoutunut eikä hän joutunut vankilaan. Lisäksi kyseessä ei ollut pokaustilanne, mistä tässä ketjussa puhutaan.

##

Et sitten osaa edes lukea.

Eipä yllätä

Aloitus: Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?

Taitaapi olla niin, että sinä et osaa lukea. Ymmärrän kyllä, sulla on niin kova kiire vääristellä ja väärinymmärtää asioita.

Vierailija
175/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt 300 naista treffeille kasvotusten eikä kukaan ole lähtenyt treffeille. 20 vuotta mennyt hukkaan. Kävin vietnamissa ja ekasta baarista kolme naista pyysi minua treffeille. Sanoivat että tarvitsenko naisen ja seuraa. Ja Olen 167 vm 80 kg mies eli melko normaali suomalainen mies.

Huarii. Reikiä. Semmoisiako haluat.

Oletko solminut avioliiton?

Miksi edelleen kirjoitat vauviksella?

Onko vauva ja vaimo jo talossa?

Vierailija
176/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies - Miestä 

Vierailija
177/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300 on aika paljon. Kuinka monta oikeusjuttua siitä on tullut? Tän ketjun mukaan naisia ei voi lähestyä ilman ahdistelusyytettä.

Toivottavasti vielä löydät kivan naisen, jos ei noitten vietnamilaisten kanssa synkannut. Sä olet ainakin yrittänyt.

Vierailija
178/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän niin on, että naisten puolelta tarvittaisiin nykyään enemmän aloitteellisuutta ja sosiaalisia taitoja "johdattaa tilannetta", koska ei ole enää sopivaa mieheltä lähteä ehdottamaan tapaamista pelkästään naisen ystävällisen käytöksen tai hymyn perusteella. Tämä on täysin OK mutta kyllähän se sitten edellyttää molemmilta osapuolilta vähän aiempaa enemmän, että asiat etenisivät tavallista kanssakäymistä pitemmälle.

Vierailija
179/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva vs palkinto ei vaan nyt kohtaa. "Jos se kellu, lentää tai sitä voi hässiä, vuokraaminen on aina halvempaa kuin omistaminen"

Vierailija
180/313 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole kadonneet mihinkään, siitä vain itse tavoittelemaan rohkeasti haluamaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi