Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ole kiinnostuneita naisista.
👬
Pärjäämme yksin, toisin kuin naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet missään asemassa vaikka työrlämässä niin liian vaarallista siksi että nainen nostaa syytteet seksihäirinnästä. Ja someoikeus tuomitsee saman tien. Ihan sama että olet syytön eikä syytettä nosteta, naisille olet syyllinen ja nostamaton syyte vain systeemin naisvihaa. Suomessa mies on lainsuojaton.
Todellisuudessa laki ei ole mies- tai naisvihainen, vaan suojaa kaikkia sukupuolia häirinnältä ja väärinkäytöksiltä. Jos pelkäät syytteitä tai somekohua pelkästään siksi, että joku nainen voisi sanoa jotain, ongelma ei ole järjestelmässä vaan siinä, miten näet ihmiset ja maailmaa. Oikeasti tavalliset miehet ja naiset pystyvät tekemään työtä ja elämään elämäänsä ilman, että jokainen lähestyminen tai k
Et liene kovin kummoinen googlettamaan
Asian vierestä sitten.. Miehen maine EI tuhoutunut eikä hän joutunut vankilaan. Lisäksi kyseessä ei ollut pokaustilanne, mistä tässä ketjussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tällä hetkellä tarvi naista, niin en jaksa tavoitellakaan.
Viihdyn nyt ihan hyvin huonekasvien kanssa.
Sun äitiskin olis viihtynyt.
Viiltävää nokkeluutta, kuten naiselta voikin odottaa.
Olet sukupuolesi parhaimmistoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi. Hän on niin allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20188284 "Älykkyysosamäärät ovat laskussa kokeile, miten hyvin pärjäät esimerkkitehtävissä"
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Meillä on ihan oikeustapauksiakin jossa kavala nainen on tehnyt #metoo ilmoituksen miehestä, mutta hävisi. Eräässäkin tapauksessa mies olikin tallentanut puuhastelun älykellollaan, joka kävi todisteesta ja mies vapautettiin syytteestä. Kavala nainen ei kuitenkaan saanut syytettä rikosilmoitukseen sepittämästään valheesta.
Kävi just niinkuin sanottiin että käy. Kenenkään ei pitäisi olla yllättynyt.
Ihan mihin tahansa meen, niin kaikki miehet on aina ystäväni kimpussa, joka on vaaleahiuksinen naapurintyttö. Siis todella tyttömäinen (vaikka 35v), vähän lyhyempi. Eli riippuu naisesta... itseä ei tulla koska olen kuulemma hieman kovan näköinen.
Huonoja kokemuksia naisista, joten pysyttelen kaukana. Jos joku nainen lähestyy minua niin ok.
Naisista tullut sellaisia transuhomoja ettei niiden kanssa jaksa sekunttia pidempään jakaa samaa tilaa
Nykyään en lähesty naisia ollenkaan. Jo kosketus riittää saamaan tuomio. En edes kättele. Kallista autoa ostaessani vaadin miehen myymään auton. Naiselta en osta ongelmien välttämiseksi. Tälläiseksi tämä yhteiskunta on mennyt.
Asian vierestä sitten.. Miehen maine EI tuhoutunut eikä hän joutunut vankilaan. Lisäksi kyseessä ei ollut pokaustilanne, mistä tässä ketjussa puhutaan.
##
Et sitten osaa edes lukea.
Eipä yllätä
Kyllä saa moni nainen tyytyä omaan sormeen kun miehet ei enää monet uskalla lähestyä Metoon takia.
Ihan paskaa toi miesten puhe että naisten pitäis lähestyä. Olen monen monta kertaa lähestynyt, saanut nron, käyty treffeillä ja sit mies ghostaa ja katoaa. (Eli siis seksiä ei ole ehtinyt olla)
Vain ne miehet jotka on itseäni lähestyneet ovat pysyneet perässä ja olleet vakavissaan. En enää lähesty, liian monta kertaa epäonnistunut lopputulos.
Metoo sitä ja metoo tätä. Mitä vässyköitä miehiä, vai tiedättekö itsekkin että ette osaa käyttäytyä kunnioittavasti ja herrasmiesmäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskaa toi miesten puhe että naisten pitäis lähestyä. Olen monen monta kertaa lähestynyt, saanut nron, käyty treffeillä ja sit mies ghostaa ja katoaa. (Eli siis seksiä ei ole ehtinyt olla)
Vain ne miehet jotka on itseäni lähestyneet ovat pysyneet perässä ja olleet vakavissaan. En enää lähesty, liian monta kertaa epäonnistunut lopputulos.
Ghostaajia ne naisetkin ovat.
Olen pyytänyt 300 naista treffeille kasvotusten eikä kukaan ole lähtenyt treffeille. 20 vuotta mennyt hukkaan. Kävin vietnamissa ja ekasta baarista kolme naista pyysi minua treffeille. Sanoivat että tarvitsenko naisen ja seuraa. Ja Olen 167 vm 80 kg mies eli melko normaali suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Meillä on ihan oikeustapauksiakin jossa kavala nainen on tehnyt #metoo ilmoituksen miehestä, mutta hävisi. Eräässäkin tapauksessa mies olikin tallentanut puuhastelun älykellollaan, joka kävi todisteesta ja mies vapautettiin syytteestä. Kavala nainen ei kuitenkaan saanut syytettä rikosilmoitukseen sepittämästään valheesta.
Oikeusjärjestelmä siis toimii.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en lähesty naisia ollenkaan. Jo kosketus riittää saamaan tuomio. En edes kättele. Kallista autoa ostaessani vaadin miehen myymään auton. Naiselta en osta ongelmien välttämiseksi. Tälläiseksi tämä yhteiskunta on mennyt.
Jos kättely tuntuu niin vaaralliselta, ehkä sinun pitäisi pysyä yksin kotona ja jättää maailma muille. Tavalliset ihmiset kyllä selviytyvät ihan ilman oikeusjuttuja.