Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (313)
Mua kosiskelee paraikaa parikin urhoa, joista kumpaakaan en tavannut diginä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Opettele saatana kirjoittamaan juntti.
"
Luultavasti ainoa jota osaat naiselle puhua on seksi. Naiselle voi puhua ihan normaaleita asioita, olematta seuranhaussa.
Häirintä on sitä vainotaan ja seurataan elämää monta vuotta tai puhutaan ensiksi seksistä yms.
nimimerkki stalkkarin uhri"
Niinpä. Ihan hyvin kollegalle voi jutella töissä. Kassaa voi tervehtiä ja kysyä mitä kuuluu. Kadulla voit kysyä vieraalta, paljon kello on. Muuallakin voi kohteliaasti noteerata toisen olemassa olon tervehtimällä. Mikään noista ei ole ahistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edinburgh, Skotlanti. Olin menossa erääseen kauppaan, ja ennen kuin ehdin itse tarttua kaupan ovenkahvaan, sen lähellä ollut mies avasi minulle oven, kohotti hiukan hattuaan ja kumarsi aivan kevyesti. Katsoi nopeasti tuikkivilla silmillään omiini ja hymyillen sanoi pelkästään Madam. Kiitin iloisesti ja menin ostoksille.
Eli odotat että miehet alistuvat palvelijoiksesi. Työnnä tasa-arvosi pılluusi.
Jatka maksullisissa käymistä. Heille ei tarvitse avata ovia, eikä hymyillä. Kumpikin näistä on sinun kyvyilläsi ylivoimainen ponnistus. Onneksi kaltaisesi heikoin aines poistuu geenipoolista luonnonvalinnan kautta.
Onneksemme myös kaltaisesi katkera täti poistuu myös geenipoolista luonnonvalinnan kautta, kun ei kukaan mies halua edes seksiä kanssasi.
Kuka tahansa nainen saa seksiä milloin haluaa.
Sinun kanssa ei halua seksiä kukaan ikinä.
Siinä ne faktat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nainen saa seksiä milloin haluaa.
Sinun kanssa ei halua seksiä kukaan ikinä.
Siinä ne faktat.
Silti panin äitiäsi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edinburgh, Skotlanti. Olin menossa erääseen kauppaan, ja ennen kuin ehdin itse tarttua kaupan ovenkahvaan, sen lähellä ollut mies avasi minulle oven, kohotti hiukan hattuaan ja kumarsi aivan kevyesti. Katsoi nopeasti tuikkivilla silmillään omiini ja hymyillen sanoi pelkästään Madam. Kiitin iloisesti ja menin ostoksille.
Jatka maksullisissa käymistä. Heille ei tarvitse avata ovia, eikä hymyillä. Kumpikin näistä on sinun kyvyilläsi ylivoimainen ponnistus. Onneksi kaltaisesi heikoin aines poistuu geenipoolista luonnonvalinnan kautta.
Suomalainen nainen saa kyllä itsekin oven auki ja osaa ottaa lompakon mukaan ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en naisena tee enää niitä aloitteita, koska aina kun olen tehnyt ja siitä on alkanut parisuhde, on myöhemmin käynyt ilmi, ettei mies oikein ollut minusta viehättynyt, mutta kun ei sillä hetkellä parempaakaan ollut tarjolla, ja "pillu se on hiirelläkin", niin on sitten alkanut mun kanssa olemaan. Tietenkään kertomatta tätä minulle, ennen kuin sitten kun löytää sen paremman ja täytyy ilmoittaa mulle että juttu on loppu. Sitten voidaan kertoa, että alusta asti vähän tuntui ettet ole mun tyyppiä tms. Yhden tämmöisen kanssa haaskasin 4 vuotta parasta pariutumisikääni.
Eli jos nainen tekee aloitteen, ei voi mitenkään olla varma että mies oikeasti on kiinnostunut, muuta kuin sen verran että on tuo sen verran siedettävä että jonkun aikaa voi sitä paneskella / käyttää yksinäisyyttä helpottamaan.
Mistä sulla on fantasia, että
Varmaan siitä, etten tunne oikein tuollaisia naisia. Siis sellaisia, jotka olisivat alusta asti tunteneet, ettei tuo tyyppi oikein viehätä, enkä usko että tästä tulee mitenkään pitkää suhdetta, mutta silti teeskentelisi siinä ihastunutta ja rakastunutta ja käyttäytyisi kuin oltaisiin todella vakavissaan parisuhteessa. Minusta tuntuu, että naiset usein enemmän tiedostaa, ehkä hedelmällisen iän rajallisuuden takia, että elämää ei kannata tuhlata vuosikausien hengailuun sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta halua olla, jos haaveissa on avioliitto ja perhe.
Joko neitokaisten sormet lähestyvät pikkareiden sisäpuolta...? ;)
Itse tylytän ja ignooraan vieraita naisia ihan tarkoituksella. En ole itsekään saanut heiltä sympatiaa.
Tunnen toki muutama mukavankin naisen joiden kanssa synkkaa.
Tinder ainakin johtajille paras ettei tule ahdisteluilmoituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en naisena tee enää niitä aloitteita, koska aina kun olen tehnyt ja siitä on alkanut parisuhde, on myöhemmin käynyt ilmi, ettei mies oikein ollut minusta viehättynyt, mutta kun ei sillä hetkellä parempaakaan ollut tarjolla, ja "pillu se on hiirelläkin", niin on sitten alkanut mun kanssa olemaan. Tietenkään kertomatta tätä minulle, ennen kuin sitten kun löytää sen paremman ja täytyy ilmoittaa mulle että juttu on loppu. Sitten voidaan kertoa, että alusta asti vähän tuntui ettet ole mun tyyppiä tms. Yhden tämmöisen kanssa haaskasin 4 vuotta parasta pariutumisikääni.
Eli jos nainen tekee aloitteen, ei voi mitenkään olla varma että mies oikeasti on kiinnostunut, muuta kuin sen verran että on tuo sen verran siedettävä että jonkun aikaa voi sitä paneskella / käyttää yksinäisyyttä helpottamaan.
Varmaan siitä, etten tunne oikein tuollaisia naisia. Siis sellaisia, jotka olisivat alusta asti tunteneet, ettei tuo tyyppi oikein viehätä, enkä usko että tästä tulee mitenkään pitkää suhdetta, mutta silti teeskentelisi siinä ihastunutta ja rakastunutta ja käyttäytyisi kuin oltaisiin todella vakavissaan parisuhteessa. Minusta tuntuu, että naiset usein enemmän tiedostaa, ehkä hedelmällisen iän rajallisuuden takia, että elämää ei kannata tuhlata vuosikausien hengailuun sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta halua olla, jos haaveissa on avioliitto ja perhe.
Aivan. Itsekään en tunne yhtään murhaajaa tai rai*karia, osannet jatkaa mihin olen tässä menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksemme myös kaltaisesi katkera täti poistuu myös geenipoolista luonnonvalinnan kautta, kun ei kukaan mies halua edes seksiä kanssasi.
Hahahaha, vain yhtään naista tuntematon tosi-incel ajattelee, että olisi naiselle joku nöyryytys, jos eivät pääse kaltaistesi limanuljaskojen patjaksi. Jatka edelleen maksullisissa käymistä. Ihan hyvin on seuraa riittänyt, vaikka on tiukat kriteerit sen kumppanin suhteen. Se luonnonvalinta kohdistuu vain sinuun.
Kyselytutkimus USAsta:
27 % alle 25-vuotiaista miehistä kertoo, ettei ole koskaan lähestynyt naista romanttisessa mielessä.
63 % alle 30-vuotiaista miehistä, jotka ovat sinkkuja, ei ole lähestynyt ketään romanttisessa mielessä viimeisen vuoden aikana.
Onko tilanne Suomessa sama?
Miksi naiset eivät vaan anna miesten olla. Pysyisivät omissa oloissaan. Turhaan kiusaavat.
En uskaltaisi riskeerata elämääni, siksi suomalaisena miehenä valitsen ulkomaalaisen naisen.
Viileämmin tuumattuna parisuhde on vain vaihtokauppa siinä missä muukin kaupankäynti. Käydään läpi plussat ja miinukset ja sen jälkeen päätöksenteko. Joskus tuote havaitaan hyväksi ja joskus sen joutuu palauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita joutua raastupaan.
Mikä estää lähestymästä asiallisesti? Ei kannata sikailla niin ei joudu raastupaan.
Vierailija kirjoitti:
Viileämmin tuumattuna parisuhde on vain vaihtokauppa siinä missä muukin kaupankäynti. Käydään läpi plussat ja miinukset ja sen jälkeen päätöksenteko. Joskus tuote havaitaan hyväksi ja joskus sen joutuu palauttamaan.
Aivan. Siksipå parisuhteeni onkin kestänyt jo 53 vuotta.
Naiset on niin koettu,ei kiitos enää,vapaus vei voiton,elän nyt ihan kuten haluan,molemmat voittaa