Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista näyttää todella hyville yli viisikympisinä, ei se tarkoita että he haluaisivat seksiä ja kostuisivat enään mistään?
Siinä meidän kusipää pentu puhuu paskaa millä ei ole minkään ikäisistä naisista kokemuksia eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa naiset jotka kuvittelevat ettei vanhempi mies halua seksiä.
Voihan ne haluta, mutta eivät enää kykene.
Faktat ja tutkimukset kertoo kuitenkin totuuden miesten ja naisten halukkuudesta vanhetessa? Itse valitsen mielummin halukkuuden vaikka ei enään seisoisi, ja siihen voi ottaa sinisen pillerin.
Niin kertovat. Naiset ovat vanhemmiten halukkaampia ja siksi naiselle sopiikin nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista näyttää todella hyville yli viisikympisinä, ei se tarkoita että he haluaisivat seksiä ja kostuisivat enään mistään?
Siinä meidän kusipää pentu puhuu paskaa millä ei ole minkään ikäisistä naisista kokemuksia eikä tule.
Tämä pentu on kohta keski ikäinen mies ja kokemusta on jo nuorena vanhemmista naisista. Menopaussi kuivattaa ja vie halut, miehillä edelleen haluttaa ja seisoo. Pahoittelut jos osuin hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa naiset jotka kuvittelevat ettei vanhempi mies halua seksiä.
Voihan ne haluta, mutta eivät enää kykene.
Faktat ja tutkimukset kertoo kuitenkin totuuden miesten ja naisten halukkuudesta vanhetessa? Itse valitsen mielummin halukkuuden vaikka ei enään seisoisi, ja siihen voi ottaa sinisen pillerin.
Niin kertovat. Naiset ovat vanhemmiten halukkaampia ja siksi naiselle sopiikin nuorempi mies.
Miten likukastetta kannetaan mukana jos kohtaa himokkaan vanhan naisen, vai pitääkö olettaa että naisella on kotona liukastetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pentu on kohta keski ikäinen mies ja kokemusta on jo nuorena vanhemmista naisista. Menopaussi kuivattaa ja vie halut, miehillä edelleen haluttaa ja seisoo. Pahoittelut jos osuin hermoon.
Toi saatanan jankutus ja lapselliset jutut sulla! olet vissiin jääny lapsen tasolle.
Ihmisessä on monia muitakin puolia kuin ikä. Tietysti 25 on nuoremman näköinen, jos ei mitään muita kriteerejä ole. Paremman näköinen kokonaisuudessaan, ei todellakaan välttämättä. Nelikymppinen on voinut olla nuorena kaunis, eikä kauneus sula tietyllä mittarin lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessä on monia muitakin puolia kuin ikä. Tietysti 25 on nuoremman näköinen, jos ei mitään muita kriteerejä ole. Paremman näköinen kokonaisuudessaan, ei todellakaan välttämättä. Nelikymppinen on voinut olla nuorena kaunis, eikä kauneus sula tietyllä mittarin lukemalla.
Pistähän vielä satakertaa toi sama tänään ja jatka huomenna samaa jankutusta.
Nykyään on melkein päinvastoin, koska nuoret naiset ovat todella lihavia. Nelikymppiset naiset ovat yleensä hoikkia, koska kehopositivismi ei mennyt heille läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku sanonut kirjaimellisesti näin? Kysehän on keskiarvosta. Kun olin Tinderissä eri ikäisenä, kyllä ne 25-vuotiaat vain olivat aivan upeita, yleensä. Nelikymppiset taas jo aika rupsahtaneita.
Samoin kun itse oli nuori, teki mieli suurinta osaa oman ikäisistä tytöistä. Nykyään nelikymppisenä on kyllä harvassa oman ikäiset naiset, joiden kanssa tahtoisin tehdä yhtään mitään.
Mutta se ei tarkoita, etteikö olisi olemassa todella rumia 25-vuotiaita ja todella kauniita nelikymppisiä naisia. Se on vain harvinaisempaa.
Sama koskee myös miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi saatanan jankutus ja lapselliset jutut sulla! olet vissiin jääny lapsen tasolle.
No sinä kiroilet ja toistat samaa, etkä keskustele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mun eka, en ole lukenut aiempia viestejä. Taidat päivystää täällä työksesi, ei muuta kun tsemppiä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä kiroilet ja toistat samaa, etkä keskustele?
Älä selitä vitunn sarja jankuttaja.olet jankuttanut monta päivää jo tota samaa paskaa. viiraako noin kovi päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mun eka, en ole lukenut aiempia viestejä. Taidat päivystää täällä työksesi, ei muuta kun tsemppiä siihen.
Jankuta hullu lisää vaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Mistä helvetistä sä tiedät minkä ikäisiä ne on? Olen 43v ja kaikki miehet veikkaa mua 30-33v.
Koska parikymppisen kyllä tunnista bikineissä. Ne pakarat ja tissit.
Nelikymppinen ei voi saada molempia. Joko perse on treenattu timmiksi, mutta tissit on patalaput tai tissit on pyöreät ja perse roikkuu polvitaipeessa.
Alkupään kaksikymppisellä terveellä naisella on molemmat terhakkaasti pystyssä.
No ei ole.
Mulla roikkui tissit jo teini-iässä.
T: 75G
Swedish models male
Swedish models men
Danish models men
Danish models male
Googlen kuvahaku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Mistä helvetistä sä tiedät minkä ikäisiä ne on? Olen 43v ja kaikki miehet veikkaa mua 30-33v.
Koska parikymppisen kyllä tunnista bikineissä. Ne pakarat ja tissit.
Nelikymppinen ei voi saada molempia. Joko perse on treenattu timmiksi, mutta tissit on patalaput tai tissit on pyöreät ja perse roikkuu polvitaipeessa.
Alkupään kaksikymppisellä terveellä naisella on molemmat terhakkaasti pystyssä.
Miten helvetissä jonkun perse voi roikkua polvissa asti, jotain rajaa tähänkin.
Itse tissifanina tykkään roikkuvista isoista rinnoista, en pyöreistä tai pienistä.
25v on jo rupsahtanut. Se on se ja sama onko 25v vai 40v. Nainen on parhaimmillaan 16-22v. Sen jälkeen tulee rupsahdus.
Vierailija kirjoitti:
25v on jo rupsahtanut. Se on se ja sama onko 25v vai 40v. Nainen on parhaimmillaan 16-22v. Sen jälkeen tulee rupsahdus.
Sä olit parhaimmillasi alle 1 vuotiaana. Paskasi tuli vaippaan, ei suusta ulos.
40v ei ole edes kovin vanha vielä. Ei silloin yleensä näytä mitenkään paljoa vanhentuneelta ainakaan jos on suht terveelliset elämäntavat
Sinä vajakkipentu et kykene muuhun kun jankuttamaan täällä paskaa.