Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon N45 ja juuri tässä mietin että nää palstaäijät ovat oikeassa. Parasta ennen meni jo. Olen pilaantunut. Ok. Nyt se on sanottu omalta kohdaltani. Mitäs nyt? Voitteko jättää rauhaan ja lopettaa tämä haukkuminen. Keskittykää nyt herran tähden niihin nuorempiin. Antakaa mun olla sitä ilmaa kuten olette sanoneet mun olevan.
Ok, luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Mistä helvetistä sä tiedät minkä ikäisiä ne on? Olen 43v ja kaikki miehet veikkaa mua 30-33v.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos me keski-ikäiset suhtautuisimme parikymppisiin kaunottariin mieluummin äidillisen suojelevasti kuin kateellisina kilpaillen? Eikö se olisi inhimilliselle olennolle jotenkin normaalimpaa toimintaa? Kilpaillessahan sitä laskee itsensä nuoren tasolle myös henkisesti, vaikka meidän vahvuutemme luulisi oleman nimenomaan kypsyys ja lämmin empatia.
En suhtaudu kummallakaan tavalla. Evvk. Minä ns. pelaan omaa peliäni ja elän omaa elämääni.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Mistä helvetistä sä tiedät minkä ikäisiä ne on? Olen 43v ja kaikki miehet veikkaa mua 30-33v.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parikymppisen kyllä tunnista bikineissä. Ne pakarat ja tissit.
Nelikymppinen ei voi saada molempia. Joko perse on treenattu timmiksi, mutta tissit on patalaput tai tissit on pyöreät ja perse roikkuu polvitaipeessa.
Alkupään kaksikymppisellä terveellä naisella on molemmat terhakkaasti pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt naisesta vaatetettuna vai alastomana? 4-kymppisellä voi olla vielä todella näyttävät kasvot ja vartalokin, mutta karu totuus paljastuu ilman vaatteita - viimeistään 5-kymppisenä.
Niin? Miksi 50 v nainen ei saisi näyttää 50 v naiselta?
Huvittaa naiset jotka kuvittelevat ettei vanhempi mies halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt naisesta vaatetettuna vai alastomana? 4-kymppisellä voi olla vielä todella näyttävät kasvot ja vartalokin, mutta karu totuus paljastuu ilman vaatteita - viimeistään 5-kymppisenä.
Miksei saisi?
Kyse on tästä sekolaumasta, jotka luulee nelikymppisenä näyttävänsä parikymppisiltä. Imeisesti MT-lääkityksellä on dokumentoimattomia sivuvaikutuksia tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis kyllä joku nelivitonen Suvi Tiilikainen tai viisikymppinen Janina Frosrell on miljoona kertaa paremman näköinen kuin perusparikymppinen.
Joo mutta oliko nämä naiset paremman näköisiä 25 vuotiaina? Kyllä oli
Noora Hautakangas on ainakin paremman näköinen nykyään
https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000000004847.html
ja 2025:
https://www.amusa.fi/elamakertakirja-yrittaja-noora-hautakankaasta-palj…
Siis otit yhden esimerkin missä ammattilainen meikannut, ammattilainen kuvannut ja ammattilainen muokannut kuvaa. Vtun hyvä esimerkki, sitä paitsi yksi henkilö on poikkeus tapaus. Varmaan edes yksi kymmenestä näytä paremmalta keski-ikäisenä kun nuorena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja annoitko näille miehille piparia sen jälkeen? Oletteko oikeasti näin tyhmiä ette menette maailman vanhimpaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen ei voi saada molempia. Joko perse on treenattu timmiksi, mutta tissit on patalaput tai tissit on pyöreät ja perse roikkuu polvitaipeessa.
Minulla ei ollut kummatkaan terhakkaasti pystyssä parikymppisenä ja kummatkin roikkuvat nyt juuri saman verran kuin silloinkin. Miehet luulevat, että tavallinen parikymppinen on instabeibe.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne haluta, mutta eivät enää kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut kummatkaan terhakkaasti pystyssä parikymppisenä ja kummatkin roikkuvat nyt juuri saman verran kuin silloinkin. Miehet luulevat, että tavallinen pa
Jätettäisiinkö ulkonäöttämät muumit ulkonäkökeskustelun ulkopuolelle. 0=0=0 jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne haluta, mutta eivät enää kykene.
Faktat ja tutkimukset kertoo kuitenkin totuuden miesten ja naisten halukkuudesta vanhetessa? Itse valitsen mielummin halukkuuden vaikka ei enään seisoisi, ja siihen voi ottaa sinisen pillerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole ikinä väittänyt ettei 50 vuotias nainen saa näyttää ikäiseltään? Anna yksi esimerkki jossa näin joku mies väittää?
Osa naisista näyttää todella hyville yli viisikympisinä, ei se tarkoita että he haluaisivat seksiä ja kostuisivat enään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on samasta naisesta niin totta se on
Kuinka yksinkertainen ihminen voi olla? Tai siis just noin yksinkertainen kuin tuo kommentti.
Mulla oli 25-vuotiaana hillitön akne, olin totaalisen tyylitön ja lisäksi rankasti ylipainoinen. Nyt 47-vuotiaana olen hoikka, tyylikäs ja ihokin on ikäisekseni tosi sileä ja rypytön, kiitos sen perusrasvaisuuden, joka sitten taas sitä aknea aikanaan ruokki.
Enpä usko hetkeäkään, että kukaan olisi sitä mieltä että olin 25 vuotiaana paremman näköinen kuin nyt.
Siis onko joku sanonut kirjaimellisesti näin? Kysehän on keskiarvosta. Kun olin Tinderissä eri ikäisenä, kyllä ne 25-vuotiaat vain olivat aivan upeita, yleensä. Nelikymppiset taas jo aika rupsahtaneita.
Samoin kun itse oli nuori, teki mieli suurinta osaa oman ikäisistä tytöistä. Nykyään nelikymppisenä on kyllä harvassa oman ikäiset naiset, joiden kanssa tahtoisin tehdä yhtään mitään.
Mutta se ei tarkoita, etteikö olisi olemassa todella rumia 25-vuotiaita ja todella kauniita nelikymppisiä naisia. Se on vain harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se, ettei kukaan halua vanhaa miestä
Mielummin kuitenkin sama parikymppisenä.