Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D

Vierailija
16.11.2025 |

Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).

Kommentit (428)

Vierailija
341/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tanskalaisia huikean komeita miehiä

Danish models male

Danish models men

Vierailija
342/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on samasta naisesta niin totta se on

Ei tule mieleen ainoatakaan naista joka näyttäisi nelikymppisenä paremmalta kuin 25-vuotiaana.

Ei tämä tarkoita sitä etteivätkö monet naiset näyttäisi hyvältä vielä nelikymppisenä mutta nämä naiset ne vasta hyvältä näyttivätkin 25-kesäisinä.

Koska sinusta kauneus on nuoruutta ja siihen liittyviä piirteitä. Mutta eihän asia ole oikeasti noin. Katsele vähän ympärillesi, niin näet paljon kauniita asioita.

Mä en esimerkiksi ole ikinä nähnyt oikeasti rumaa koiraa. Jopa ne, jotka kisaa maailman rumimman koiran tittelistä, on jollain tavalla kauniita ja söpöjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on tänä päivänäkin kauneusihanne esim. osassa Afrikan maita, osittain sen takia että se rinnastetaan vaurauteen. Kauneus on kulttuurisidonnaista ja joskus aivan päinvastaista - länsimaissa ihaillaan ruskettunutta ihoa kun taas Aasiassa ruskettunut iho on rahvaanomaista ja halutaan ihon olevan mahdollisimman valkoinen. 

Vierailija
344/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet eivät hauku naisia hikisellä (mies) - vauvapalstalla kuten vauva.fi.

Swedish models male

Danish models male

Googlen kuvahaku.

Vierailija
345/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen ainoatakaan naista joka näyttäisi nelikymppisenä paremmalta kuin 25-vuotiaana.

Ei tämä tarkoita sitä etteivätkö monet naiset näyttäisi hyvältä vielä nelikymppisenä mutta nämä naiset ne vasta hyvältä näyttivätkin 25-kesäisinä.

Koska sinusta kauneus on nuoruutta ja siihen liittyviä piirteitä. Mutta eihän asia ole oikeasti noin. Katsele vähän ympärillesi, niin näet paljon kauniita asioita.

Mä en esimerkiksi ole ikinä nähnyt oikeasti rumaa koiraa. Jopa ne, jotka kisaa maailman rumimman koiran tittelistä, on jollain tavalla kauniita ja söpöjä. 

Minusta lähes kaikki koirarodut ovat rumia. Samoin karvattomat kissat.

Vierailija
346/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on järjettömän kaunis vaimo. Oli parhaimmillaan 30-35v sen jälkeen on alkanut ikä näkyä. Toki edelleen älyttömän kaunis ikäisekseen mutta kyllä se ero meikittä on todella suuri.

Mun mies on älyttömän komea. On kyl vähän vatsaa ja harmaata parrassa. Mutta luonn

.

Anna kun arvaan.

Onko miehesi ruotsalainen?

Tai esim. tanskalainen?

Minusta he ovat komeimpia, samoin germaanit.

Brittimiehetkin ovat komeita, mutta vähän pliisuja.

Lähi - itäläiset ovat myös komeita..

Vierailija
347/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on tänä päivänäkin kauneusihanne esim. osassa Afrikan maita, osittain sen takia että se rinnastetaan vaurauteen. Kauneus on kulttuurisidonnaista ja joskus aivan päinvastaista - länsimaissa ihaillaan ruskettunutta ihoa kun taas Aasiassa ruskettunut iho on rahvaanomaista ja halutaan ihon olevan mahdollisimman valkoinen. 

Aivan. Miksi siis juuri nuoren näköiset olisi kauneusihanne myöskään? Ymmärrän, että nuoret näyttävät hedelmällisiltä ja biologian kannalta heitä siis pidetään kauniina. Mutta se ei poista eri ikäisten kauneutta. Esimerkiksi hiukset. Kauan on jo ollut tapana värjätä harmaat hiukset, koska niitä ei ole pidetty kauniina ja nuorekkaina. Mä itse muistan ihailleeni pikkutyttönä mummoni harmaita hiuksia, koska ne kimaltelivat ja näyttivät hopeisilta ja taianomaisilta. Joku vuosi sitten oli trendinäkin, että nuoret naiset värjäsivät hiuksensa harmaiksi.  Naururypyt silmien ympärillä ovat mielestäni myös kauniita ja ilmeikkäitä.

Vierailija
348/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä. Toivottavasti elämässäsi on jotain kaunista edes.

Vierailija
349/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on järjettömän kaunis vaimo. Oli parhaimmillaan 30-35v sen jälkeen on alkanut ikä näkyä. Toki edelleen älyttömän kaunis ikäisekseen mutta kyllä se ero meikittä on todella suuri.

Mun mies on älyttömän komea. On kyl vähän vatsaa ja harmaata parrassa. Mutta luonn

.

Anna kun arvaan.

Tai esim. tanskalainen?

Italialaiset, espanjalaiset ja kreikkalaiset ovat myös komeita. 

Sveitsissä ja Ranskassakin on paljon komeita miehiä. 

Itseasiassa kaikkialla muualla on komeita paitsi Suomessa. Suomessa on Euroopan rumimmat miehet.

Vierailija
350/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaissa oli ennen muinoin ruskettunut iho merkki köyhyydestä ja ihannoitiin vaaleaa ihoa. Niin ne ihanteet muuttuu. 

Vierailija
351/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera räähkällä tunteisiin 

Vierailija
352/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta karvattomat kissat ovat oudonnäköisiä, mutta kun katson sellaista tarpeeksi kauan, näen siinäkin kauneutta.

Vierailija
353/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera räähkällä tunteisiin 

Sulta ei onnistu edes kolmen sanan lause. Keskity hetki ja mieti mitä haluat sanoa.

Vierailija
354/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Anna kun arvaan.

Tai esim. tanskalainen?

Itseasiassa kaikkialla muualla on komeita paitsi Suomessa. Suomessa on Euroopan rumimmat miehet.

Ahaa. Itse näen komeita ja kivannäköisiä miehiä Suomessa joka päivä. Ja he eivät ole kaikki ulkkiksia.

Vierailija
355/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:ta huvita vaan harmittaa.

Vierailija
356/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut on terapiaa aina rumana olleelle. Ei tarvitse nyt neljännellä kymmenellä pudota kovaa ja korkealta, kun olen ollut miesten (ja sitä ennen poikien) silmissä parhaimmillanikin vain äijäkaveri-kategoriassa koko ikäni. Oli paljon helpompaa sopeutua näkymättömän ei-naisen rooliin, kun siihen sai alkaa valmistautua jo 11-15-vuotiaana, eikä vasta 35-40-vuotiaana kaunottarena vietetyn nuoruuden päätteeksi.

Vierailija
357/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on taas kääntynyt tosi oudoksi. Me kaikki olemme samassa veneessä. Jokainen meistä on ollut nuori ja kiinteä ja jokaisesta meistä tulee vanha ja ryppynen. Kenelläkään ei ole varaa arvioida toisen ikääntymistä.

Nuoret: Lopettakaa jo se itseviha, että ette kestä ajatella itseänne vanhana. Tämä keskustelu ei ole mitään muuta.

Näinhän se on. Anonyyminä on tätä helppo tehdä, niin kukaan tuttu ei huomaa, kuinka paljon itseä vanheneminen pelottaa.

Vierailija
358/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi oli ruma, isoisäsi ja sen isä oli rumia, enosi ja setäsi on rumia ja niin myös veljesi.

Onneksi sinä olet sentään kaunis eiku...

Vierailija
359/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa. Miestä kiinnostaa lisääntyminen ja nuorempi nainen on luultavasti hedelmällisempi. 

Miestä kiinnostaa lisääntyminen? 🤣 Eiköhän useampia kiinnosta seksi eikä se lopputuote. 

Vierailija
360/428 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mites toi Megan Fox kelpaa joka on nelikymppinen? Ja onhan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi