Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi KUKAAN ei tunnu tietävän miten saada sellaiset mallimaiset (kapeat)reidet???

Vierailija
16.11.2025 |

Tähän ei tunnu löytyvän vastausta. Toiset vannoo kovan salitreenin nimeen, että lihas on tiukempaa kuin rasva ja siksi pitää treenata isoilla painoilla ja kovaa ja toisaalta taas varoitetaan juurikin isoilla painoilla treenaamista ettei reidet kasva liikaa! Miten ihmeessä voi olla näinkin ristiriitaista tietoa asiasta?! 

Kommentit (203)

Vierailija
161/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimu, sen jälkeen reisien ihon kiristys.

mutta tuo aiheuttaa sen, että myös polvet pitää rasvaimuttaa ja iho kiristää. Sen jälkeen pohkeet ja lantio näyttävät epäsuhtaisilta, käsivarsista puhumattakaan.

Eiks reitevämmillä naisilla ole yleensä luontaisesti enempi lihasta reisissä? Eli kyse ei ole pelkästä rasvasta? Vai olenko käsittänyt väärin?

Monesti on myös enemmän lihasta. Geenit säätelee. Nämä pystyy treenaamaan ison ja lihaksikkaan perseen, mutta ei saa kapeita reisiä.

Ei ole yhtään enempää lihasta, vaan useimmin naisilla jolla on rehevemmät reidet ovat myös ylipainoisia ja rasva kertyy paljon reisiin. Mitä enemmän ylipainoa sitä enemmän jalkojen pitää kannatella, sitä enemmän on reisien

Äläpä jauha p a s k a a. Minulla on monta kaveria ja tuttua, joilla on reisigeenit eivätkä saa mallimaisen kapeita reisiä millään.

Näistä KAIKKI on hoikkia ja vähärasvaisia, mutta kun vartalonmalli on luonnostaan sellainen ja reisissä massaa, niin silloin se on niin. Ap kyselee tyhmiä, onkohan edes aikuinen?

Vierailija
162/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla reitevillähän osuu reidet yhteen, vaikka ovat aivan hoikkia ja vähärasvaisia, timmejä naisia.

Kyllä se on geeneistä eikä noilla mitään ylimääräistä rasvaa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulee nyt saletisti alapeukkua, mutta itselläni on tuollaiset.

Taustalla sisäreisien rasvaimu ja siihen päälle harrastan päivittäin juoksua, uintia tai pyöräilyä.

Uinti on oikeasti ihan supertehokas sisäreisille

Uinti nyt pistää kaikki lynfanesteet liikkeelle veden paineen takia.

Vierailija
164/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on mahdollista saada, mutta vaatii kovaa työtä. Ensimmäiseksi lopeta syöminen. Oikeesti. Laihana et tarvi paljoa. Puolikas omena aamulla. Vähän riisii ja kurkkuu iltapäivästä tms. Juo paljon kalorittomia juomia. Ne pitää kylläisenä ja rööki vie pois halun syödä. Kävele paljon, tee vatsoja ja punnerruksia. Ei alkoholia. Piri auttaa myös.

Kai tuo kommenttisi on vitsi? Ihan järjetön ehdotus. 

Miten niin? Jos  haluaa laihtua tehokkaasti.

Kenenkään terveys ei kestä tuota. Pahimmillaan siihen kuolee.

Mitä sitten?

Vierailija
165/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen liikatoiminta on nopein, tehokkain ja vaarallisin keino laihtua ihan kauttaaltaan. Seurauksena voi olla aivotapahtuma, sydänkohtaus yms. Itsellä lähti 30kg hujauksessa ja kyllä, myös sääristä. Olin muutenkin hermostunut, hetmoheikko, hikoilin, tärisin ja poukkoilin ympäriinsä. En missään tapauksessa suosittele.

Miten saada itselleen kilpirauhasen liikatoiminnan? Olitko vaan onnekas geenilotossa?

Vierailija
166/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole pojan reidet. Laihduttamalla saa ja ei treenaa liikaa.

Vierailija
167/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reidet ei hyvät jos on vaan 2 keppiä, treenatut lihaksittaat reidet ovat rumat ja miehekkäät.

Vierailija
168/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole pojan reidet. Laihduttamalla saa ja ei treenaa liikaa.

Tästä tuli mieleen, että ns. poikavartaloisilla eli hoikilla H-vartaloisilla on yleensä hyvinkin kapeat reidet. Täysin geneettistä.

Vierailija
169/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvat pois. Naisilla ne kertyy sinne. Reisistä huomaa ensimmäisenä, jos paino nousee. Jalat alkaa ottaa yhteen.

Vain jos geenit on päärynätyypin.

Minä huomaan lihomisen ensimmäisenä poskista, vaikka edelleen mahdun koon 34-housuihin. Olen kateellinen lihaville, joilla on hoikat kasvot.

Vierailija
170/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus on että rasvaa vähentämällä. Onnistuu parhaiten laihduttamalla. 

Mutta entä jos on jo tosi hoikka? Mut reidet silti ei oo timmit tai riittävän kaposet :(

Geenit määrittää kuinka rasva jakautuu kehossa. Jos sinulla ei ole mallimaisen kapeita reisiä, niin sitten ei ole. Mitä sitten? Kannattaa treenata ihan jo oman hyvinvoinnin tueksi, ja kyllä treenatut reidet näyttää hyvältä joka tapauksessa.

Vierailija
171/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvat pois. Naisilla ne kertyy sinne. Reisistä huomaa ensimmäisenä, jos paino nousee. Jalat alkaa ottaa yhteen.

Vain jos geenit on päärynätyypin.

Minä huomaan lihomisen ensimmäisenä poskista, vaikka edelleen mahdun koon 34-housuihin. Olen kateellinen lihaville, joilla on hoikat kasvot.

Kerrottakoon vielä, että olen yli 50v. Sanotaan vielä, että on vaikea löytää hyviä vaatteita, joissa on oikea koko.

Vierailija
172/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen liikatoiminta on nopein, tehokkain ja vaarallisin keino laihtua ihan kauttaaltaan. Seurauksena voi olla aivotapahtuma, sydänkohtaus yms. Itsellä lähti 30kg hujauksessa ja kyllä, myös sääristä. Olin muutenkin hermostunut, hetmoheikko, hikoilin, tärisin ja poukkoilin ympäriinsä. En missään tapauksessa suosittele.

Miten saada itselleen kilpirauhasen liikatoiminnan? Olitko vaan onnekas geenilotossa?

Joo, sitä ei voi hankkia mitenkään itselleen. Se vaan tulee. Vähän niin kuin vajaatoimintakin.

Vierailija
173/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on mahdollista saada, mutta vaatii kovaa työtä. Ensimmäiseksi lopeta syöminen. Oikeesti. Laihana et tarvi paljoa. Puolikas omena aamulla. Vähän riisii ja kurkkuu iltapäivästä tms. Juo paljon kalorittomia juomia. Ne pitää kylläisenä ja rööki vie pois halun syödä. Kävele paljon, tee vatsoja ja punnerruksia. Ei alkoholia. Piri auttaa myös.

Kai tuo kommenttisi on vitsi? Ihan järjetön ehdotus. 

Miten niin? Jos  haluaa laihtua tehokkaasti.

Kenenkään terveys ei kestä tuota. Pahimmillaan siihen kuolee.

Mitä sitten?

No joo, kyllähän itsetuhoisuus ilmenee noinkin. Useimmat nyt haluavat nauttia elämästä ja elää yli nelikymppiseksi, saada lapsiakin. 

Vierailija
174/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia ja geenit/oikeanlainen luusto. Ensiksi mainittu ei ole turvallinen, jälkimmäiseen ei voi vaikuttaa.

Oli aikamoinen pettymys kun laihdutin itseni melkein hengiltä mutta en silti saanut thin gappiä. En suosittele.

Vierailija
175/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä jauha p a s k a a. Minulla on monta kaveria ja tuttua, joilla on reisigeenit eivätkä saa mallimaisen kapeita reisiä millään.

Näistä KAIKKI on hoikkia ja vähärasvaisia, mutta kun vartalonmalli on luonnostaan sellainen ja reisissä massaa, niin silloin se on niin. Ap kyselee tyhmiä, onkohan edes aikuinen?/p>

Mua aina naurattaa, kun joku kirjoittelee ja luulee tietävänsä, mutta puhuu sitten ihan täyttä paskaa oikeana tietona.
Ei ole mitään reisigeenejä, mitkä aiheuttavat esim suuremmat lihakset reisissä. On vain geenejä, jotka vievät sen rasvan sinne reisiin. Jos teillä olisi alhainen rasvaprosentti OIKEASTI (huom on olemassa sellainen käsitys kuin laihaläski, eli laiha jolla iso rasvaprosentti), niin ei olisi isoja reisiä, jos niitä ei treenaa.

Vierailija
176/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoreksia ja geenit/oikeanlainen luusto. Ensiksi mainittu ei ole turvallinen, jälkimmäiseen ei voi vaikuttaa.

Oli aikamoinen pettymys kun laihdutin itseni melkein hengiltä mutta en silti saanut thin gappiä. En suosittele.

Kirjoittakaa oikein, jösses sentään.

Vierailija
177/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaa oikein, jösses sentään.

Vedä v ttu päähän, läski.

Vierailija
178/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ompuilla on luonnostaan kapeat raajat, ei ole selluliittia reisissä eivätkä allit hölsky. Itse olen hoikka omppu ja yritän saada kuntosalilla volyymia edes takapuoleen koska lantiokin on turhan kapea.

Vierailija
179/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä jauha p a s k a a. Minulla on monta kaveria ja tuttua, joilla on reisigeenit eivätkä saa mallimaisen kapeita reisiä millään. Näistä KAIKKI on hoikkia ja vähärasvaisia, mutta kun vartalonmalli on luonnostaan sellainen ja reisissä massaa, niin silloin se on niin. Ap kyselee tyhmiä, onkohan edes aikuinen?/p>

Mua aina naurattaa, kun joku kirjoittelee ja luulee tietävänsä, mutta puhuu sitten ihan täyttä paskaa oikeana tietona. Ei ole mitään reisigeenejä, mitkä aiheuttavat esim suuremmat lihakset reisissä. On vain geenejä, jotka vievät sen rasvan sinne reisiin. Jos teillä olisi alhainen rasvaprosentti OIKEASTI (huom on olemassa sellainen käsitys kuin laihaläski, eli laiha jolla iso rasvaprosentti), niin ei olisi isoja reisiä, jos niitä ei treenaa.

Ihmisillä on erilainen, geenien määräämä lihassolujakauma. Kestävyyssoluja paljon omaavat tuskin saavat paksuja reisiä kovalla treenillä, ja 2x-soluja omaavat kasvattavat helpommin suuret reisilihakset. Toki treeniä se kaipaa, mutta lihaksikkuuskin, tai ainakin mahdollisuus tulla lihaksikkaaksi, on osin geneettistä.

Vierailija
180/203 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thigh gap on kyllä vaikea kirjoittaa oikein 😁

Itseltäni se löytyy vielä normaalipainon ylärajallakin, BMI 25. Vyötärö sitten taas on ihan toinen juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan