Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinuskolle naureskelijat, jotka uskovat horoskooppeihin, energioihin jne.

Vierailija
16.11.2025 |

Tähän törmää paljon pari-kolmekymppisten naisten keskuudessa. Naureskelevat ja halveksivat kristinuskoa, pitävät kristittyjä yksinkertaisina ja typerinä. Sitten taas jos joku kertoo olevansa vaikka buddhalainen, niin se onkin todella mielenkiintoista ja henkevää.

Sitten nämä kristinuskon halvelksujat itse ihan pokkana uskovat horoskooppeihin, käyvät energiahoidoissa jne. Mukava deittikumppani saatetaan hylätä "väärän" horoskooppimerkin vuoksi, aistitaan toisten ihmisten energioita ja sen perusteella tehdään päätöksiä, miten toiseen suhtaudutaan. Uskotaan voimakiviin ja voimaeläimiin. Käydään kaikenlaisissa energiahoidoissa ja äänimaljahoidoissa, mutta samaan aikaan naureskellaan kristityille ja heidän tavoilleen.

Minun on vaikea ymmärtää tätä: miksi kristinuskoa pilkataan niin hanakasti, mutta kaikki muu on ok?

Kommentit (265)

Vierailija
161/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on huvittavinta, että tästä(kin) on tehty kilpailu. Aikuiset ihmiset ihan tosissaan kisailee siitä kenen uskomukset on "parempia". 

Kyse on siitä, että Jeesus sanoi näin: Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti

Vierailija
162/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en usko mihinkään mainituista, niin horoskoopeissa sentään on olevinaan joku logiikka, mikä perinteisistä uskonnoista puuttuu kokonaan.

Horoskoopeissa ei ole toivoa ja armoa. Et ole - vielä - kärsinyt tarpeeksi. Sekin hetki koittaa.

Kyse ei ollutkaan armosta ja toivosta, vaan LOGIIKASTA.

Minäkin voin pitää horoskooppeja ja keksiä niihin  hatusta kertomuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on huvittavinta, että tästä(kin) on tehty kilpailu. Aikuiset ihmiset ihan tosissaan kisailee siitä kenen uskomukset on "parempia". 

Kyse on siitä, että Jeesus sanoi näin: Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti

En muuten muokannut tuota lihavointia, vaan se tuli jostain syystä ihan sattumalta noin. 

Vierailija
164/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten muokannut tuota lihavointia, vaan se tuli jostain syystä ihan sattumalta noin. 

<3

Vierailija
165/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän uskovaisia todella yksinkertaisina. Ja jokainen saa pitää minua minkälaisena haluaa. 

Uskon henkisyyteen, kaikkialla läsnä olevaan hengelliseen voimaan, mutta huvitun raamatullisesta jumalasta.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Oman uskon hierominen toisten naamaan on vaan vastenmielistä.

Veit sanat suustani.

Jeesus ei ollut sitä mieltä, että "antaa kaikkien kukkien kukkia".

Jeesus sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. (Matt 15.13)

Ja tässä ketjussa ei hierota omaa uskoa toisten naamaan. Jokainen tulee ihan itse tänne lukemaan ketjua.

Vierailija
166/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä uskovaiset jotka aina provosoituvat heti kun joku sanoo jotain heidän uskonnostaan. Buddhalaisen elämäntavan omaksuneet ymmärtävät, että jos joku heittää sinua roskilla, sinun ei tarvitse olla reppu auki ja ottaa kaikkea likaa vastaan, vaan voit antaa sen pudota, vaikuttamatta itseesi.

No, miksi sitten provosoidaan? Osuit kommentissasi asian ytimeen, eli tarkoitus onkin provosoida kristittyjä uskovia. Buddhaan uskovia ei Suomessa ollut vielä viisi vuotta sitten kuin nimeksi, mistä sen nykyinen nousu johtuu? Kun sitä ei täällä ole ennen ollut, ei voida perustella olevan edes suomalaiten muinaisusko. 

Vierailija
167/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän törmää paljon pari-kolmekymppisten naisten keskuudessa. Naureskelevat ja halveksivat kristinuskoa, pitävät kristittyjä yksinkertaisina ja typerinä.

Vastaus: Ilkeitä ihmisiä.

Sitten taas jos joku kertoo olevansa vaikka buddhalainen, niin se onkin todella mielenkiintoista ja henkevää.

Vastaus: Asenteellisuus

Sitten nämä kristinuskon halvelksujat itse ihan pokkana uskovat horoskooppeihin, käyvät energiahoidoissa jne. Mukava deittikumppani saatetaan hylätä "väärän" horoskooppimerkin vuoksi, aistitaan toisten ihmisten energioita ja sen perusteella tehdään päätöksiä, miten toi

Tämä. Kaikki ihmisyyden kikkailu ei ole opin mukaisesti arvokasta. Ei, vaikka kuinka demoni yrittäisi sitä syöttää. 

Vierailija
168/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän uskovaisia todella yksinkertaisina. Ja jokainen saa pitää minua minkälaisena haluaa. 

Uskon henkisyyteen, kaikkialla läsnä olevaan hengelliseen voimaan, mutta huvitun raamatullisesta jumalasta.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Oman uskon hierominen toisten naamaan on vaan vastenmielistä.

Veit sanat suustani.

Jeesus sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. (Matt 15.13)

Ja tässä ketjussa ei hierota omaa uskoa toisten naamaan. Jokainen tulee ihan itse tänne lukemaan ketjua.

Vertaus viikunapuusta kertoo tästä. Hedelmistään puu tunnetaan, jos se tuottaa huonoa hedelmää, se pitää repiä irti juurineen. Tämä vertaus kertoo siitä, miten Jeesukseen uskovien määrä kasvaa tai ei kasva. Ja kai, ovatko itseään kristityiksi kutsuvat hedelmällistä maaperää. Tapakristityt tuskin tuottavat hedelmää. 

Vierailija
169/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko on tylsää, koska se on (ollut) täällä valtavirtaa. Inhotaan monia perinteisiä asioita ja kristinusko on perinteistä, joten siitä halutaan eroon.

Ottamatta kantaa kristinuskonnon "hyvyyteen" tai "pahuuteen" totean kuitenkin, että perinteistä suomalaista uskoa se ei ole. Kantaa en myöskään ota siihen, onko kristinuskonto tuonut tullessaan mitään hyvää. Sen toki myönnän, että Jeesus oli kova jätkä. Hänen seuraajinaan esiintyvistä pelkureista en viitsi sanoa mitään. Ja Jeesuksen maineella ratsastavia ja sillä elitistisen elämänsä rahoittavia pappeja minä suorastaan vihaan.

Kristinuskonto on juurrutettu Suomeen väkivalloin, voimalla ja vääryydellä, tuhoten samalla lähes täysin kaunis suomalainen muinaisusko.

Taikauskoa esiintyy Suomessa edelleen hyvin paljon. 

Vierailija
170/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi että noituutta harrastaa moni ORTODOKSKIRKON jäsen ja muut . On reikihoitoja on meditaatiojogaa on energia sakroja ja ennustajia. Näkijöitä ja kundaliini käärmejogaa. On hiroskooppeja on kabbalaa on selvänäkijä ja ajatusten siirtäjiä. Telepatiaa ja lootuskukkahierontaa . Thaimaassa Intiassa käyty guru opeissa. On jo lasten johtaa. Hindujen jumalia . Kynttilä hindu . Valaistumista ja budhassa virtaamista. On myös woodoohon kääntyneitä. 

Vierailija
171/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani.

Vertaus viikunapuusta kertoo täs

Kelaa nyt ihmeessä toikin kohta uudestaan kenestä on kyse . Juutalaisista.  MITÄ SÄ SEKOILET JA SOTKET KAIKEN. 

Vierailija
172/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi että noituutta harrastaa moni ORTODOKSKIRKON jäsen ja muut . On reikihoitoja on meditaatiojogaa on energia sakroja ja ennustajia. Näkijöitä ja kundaliini käärmejogaa. On hiroskooppeja on kabbalaa on selvänäkijä ja ajatusten siirtäjiä. Telepatiaa ja lootuskukkahierontaa . Thaimaassa Intiassa käyty guru opeissa. On jo lasten johtaa. Hindujen jumalia . Kynttilä hindu . Valaistumista ja budhassa virtaamista. On myös woodoohon kään

Höpö höpö. Ortodoksit ovat nimensä mukaisesti alkuperäistä uskoa seuravia. Je hymähtävät partanaispapeille ja homovihkimyksille. Uskaltavat seurata oppia.

Vierailija
173/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani.

Vertaus viikunapuusta kertoo täs

Kannattaa kuule sunkin tutkia ensin kenelle puhutaan missä milloin miksi  ettet syyttele syyttömiä. 

Vierailija
174/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ymmärrät mitä yllä lukee . KASTAAAAA SANA TUSKIN NÄKYY TÄSTÄ . 

Vierailija
175/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani.

Missä ja kenelle Jeesus sanoo niin silloin siellä.  Matteus apostoli paikalla . 

Vierailija
176/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi että noituutta harrastaa moni ORTODOKSKIRKON jäsen ja muut . On reikihoitoja on meditaatiojogaa on energia sakroja ja ennustajia. Näkijöitä ja kundaliini käärmejogaa. On hiroskooppeja on kabbalaa on selvänäkijä ja ajatusten siirtäjiä. Telepatiaa ja lootuskukkahierontaa . Thaimaassa Intiassa käyty guru opeissa. On jo lasten johtaa. Hindujen jumalia . Kynttilä hindu . Valaistumista ja budhassa virtaamista. On myös woodoohon kään

Höpö höpö. Ortodoksit ovat nimensä mukaisesti alkuperäistä uskoa seuravia. Je hymähtävät partanaispapeille ja homovihkimyksille. Uskaltavat seurata oppia.

Tämä. Oppi on tärkeämpää kuin libidon huuto. Eläimellinen elimen kirkuna! Saatanan kutsu.

Vierailija
177/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kristinuskon suuntaukset ovat aiemmin olleet aitoja Jeesuksen seuraajia, mutta nyt ollaan jossain paatuneisuuden tilassa, raha puhuu kirkoissakin. 

Vierailija
178/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA KENESTÄ ON KYSE OLLUT SIELLÄ SILLOIN SIIHEN AIKAAN. 

Vierailija
179/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ORTODOKSI ORIENTAL ITÄMAINEN NIMI ON OIKEAOPPINEN.   KATOLINEN ON YHTEINEN. LUTTERIN EVANKELIOINTI JA ANGLIKAANI ENKELIEN SANOMAA EVANGELIOS EUANGELOS RIIPPUU KIELISTÄ , ITALIA OLI PAIKALLA KUN JEESUS RISTIIN NAULITTIIN. OPETUSLAPSET OLI ITALIAA HEBREAA PUHUVIA VAIN LUKAS OLI KREIKKAA. KANNATTAA TARKASTAA OMAKIN OPPI VÄLILLÄ. EVANKELIUMIA ON JULISTETTU KAIKILLA KIELILLÄ . 

Vierailija
180/265 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani.

<

Mitä kirjoitat samaa asiaa kahteen kertaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän