Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isovanhempi miksi et anna lapsillesi tai lapsenlapsillesi mitään vaikka voisit?

Vierailija
15.11.2025 |

Vaikka omaisuutta ja rahaa on ja tiedät että kaikkea et voi viedä mukanasi hautaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
2/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kivempi omistaa ja katsella muita alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekäs enkä oikeasti rakasta lapsiani.

Vierailija
4/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Eivät hekään voi sietää sinua.

Vierailija
5/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan.

Vierailija
6/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annanhan! Kaikille lapsille on ostettu asunnot, vuosittain lahjoitetaan 6.500€, lapsenlapsille on sijoitustili. Kustannetaan matkoja ja ravintolaillallisia. Eiköhän se riitä. 

Vierailija
7/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, rakastan vain itseäni koska olen narsisti. Ihmettelen myös miksi ihmiset ei viihdy seurassani ja on yksinäinen vanhuus.

Vierailija
8/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annanhan! Kaikille lapsille on ostettu asunnot, vuosittain lahjoitetaan 6.500€, lapsenlapsille on sijoitustili. Kustannetaan matkoja ja ravintolaillallisia. Eiköhän se riitä. 

Et olekaan ahne vanhus!

Vierailija
9/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä olet itsekäs ja haluat vain ittse hyötyä (välillisesti) kaikesta mitä heille antaisin.

Vierailija
10/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on narsissi

Vierailija
11/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pelkää kaikkea ja mitä vanhemmaksi tulevat sitä enemmän pelkäävät joutuvansa ties minkälaiseen pulaan joten rahat pidetään itsellä hamaan loppuun asti. Jotkut isovanhemmat saattavat olla myös köyhiä pieneläkeläisiä joilla ei ole säästöjäkään kertynyt. Pitääkö isovanhempien rahoja kärkkyä? 

Vierailija
12/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä olet itsekäs ja haluat vain ittse hyötyä (välillisesti) kaikesta mitä heille antaisin.

No niinhän sinäkin haluat vaikka olet haudan partaalla. Ketään ei kiinnosta onko Pomarfinnisi viime vuoden vai tämän vuoden mallistoa.

Vierailija
13/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua opettaa heitä liian nuorena helppoon rahaan.

Osaavat ehkä arvostaa enemmän hiukan vanhempana.

Vierailija
14/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä. Asunnot olisi voineet olla isompia ja hienompia, matkat pidempiä ja paremmissa luksuskohteissa. Myy omaisuutesi, anna rahat meille lapsille. Muuta itse vuokrayksiöön.

Terveisin, lapsesi

Vierailija
15/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Lahjana voi antaa maksimissaan 4999e/saaja kolmen vuoden aikana tai joudut maksamaan lahjaverot.

Vierailija
16/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä Porvoossa.

Vierailija
17/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoinkin ennakkoperintönä jo ihan kaiken ja muutin Espanjan Torreviejaan. Toisella  pojalla vaimoineen kesti alle vuosi pistää  300 000 e sileäksi. Toisella lienee joku 100 000 e vielä tallella. Minät nurisee,  kun en olekaan ilmaisena lapsenvahtina.  Kyllä sillä  300 000 eurolla olisi aika monta lapsenvahtia maksettu.  

Vierailija
18/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sinäkin haluat vaikka olet haudan partaalla. Ketään ei kiinnosta onko Pomarfinnisi viime vuoden vai tämän vuoden mallistoa.

Mieti kenen rahoista on kyse.

Vierailija
19/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät anna edes 20 vuotta vanhoja puita. Että näin anteliaita. Hirveitä vanhuksia.

Vierailija
20/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Lahjana voi antaa maksimissaan 4999e/saaja kolmen vuoden aikana tai joudut maksamaan lahjaverot.

Pöllö, lahjan saaja maksaa veron.

Vähänpä sinäkin ahne tiedät.