Olen mieheni seksiorja, kysy mitä vain?
Olemme pariskunta N36 ja M27 ja olen mieheni seksiorja. Kysy mitä vain. :)
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi pyytänyt sinua masturboimaan vaikka tyynyllä ratsastaen jota hän sitten katselee ja runkkaa.
Ei ole, hän tykkää itse panna mua mieluummin. Jos ollaan erossa niin masturboidaan joskus yhtä aikaa puhelimessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko useampi mies pannut sinua yhtä aikaa miehesi kaverina.
Ei toistaiseksi, mutta tästä on joskus puhuttu.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua sidottu tai kahlittu panon ajaksi.
On. Tosi kiihottavaa kun ei pysty liikkumaan ja on pakko antautua miehelle eikä tiedä mitä reikää hän aikoo panna.
-ap
Miksi olet vain miehesi seksiorja? Kunnon slave on useamman orja.
Vierailija kirjoitti:
Minne miehesi tykkää tyhjentää lastin siemensyöksyn jälkeen. Tykkääkö hän tissipanosta, onko sinulla isot tissit.
On mulla isot rinnat, mutta ei ole pyytänyt tissipanoa. Mieheni tykkää panna takaapäin ja laueta sisään jompaan kumpaan reikään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitte monogamiasta? Ei tuollainen ole orjalle sopivaa. Miksi kutsut itseäsi orjaksi, kun et selvästikään sitä ole?
Ollaan päädytty tähän orja-asetelmaan pikkuhiljaa ja suhteen alussa keskustelimme siitä, että haluamme molemmat monogamisen suhteen. Toki mies on vapaa panemaan muita, mutta silloin en enää hänen orjansa ole.
-ap
Uhkavaatimukset eivät sovi orjalle. Miksi esität sellaisia?
Ei se ole uhkavaatimus. Mies saa tehdä mitä haluaa ja mä teen siitä sitten omat johtopäätökseni. Huomioi, että myös mieheni haluaa monogamiaa. En ole häntä kahlitsemassa väkisin tähän suhteeseen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitit tämän keskustelun?
Halusin keskustella aiheesta, kun ei tästä oikein livenä voi omalla naamalla puhua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa kysymyksiin?
Olin mieheni palveluksessa puhelimen välityksellä illan ja sitten nukuin pitkään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä kun itseesi verrattuna nuorehko Herrasi jättää sinut nuoremman orjan takia?
Hän itse sanoo, että ikä on vain numero enkä tunnu vanhemmalta. Toki joskus murehdin tätä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet vain miehesi seksiorja? Kunnon slave on useamman orja.
Ollaan puhuttu, että halutessaan mies voi antaa mut muidenkin palvelukseen. Vielä ei ole halunnut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne miehesi tykkää tyhjentää lastin siemensyöksyn jälkeen. Tykkääkö hän tissipanosta, onko sinulla isot tissit.
On mulla isot rinnat, mutta ei ole pyytänyt tissipanoa. Mieheni tykkää panna takaapäin ja laueta sisään jompaan kumpaan reikään.
-ap
Kuulostaa mielikuvituksettomalta tuo Herrasi. Miksi tyydyt noin nuoreen ja tylsään?
Työntääkö miehesi koskaan pumpulipuikkoa virtsaputkeesi että sua alkaisi kirvellä?
Isot rinnat, eli iso painoindeksi. Miksi et voi myöntää asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuulostaa mielikuvituksettomalta tuo Herrasi. Miksi tyydyt noin nuoreen ja tylsään?
Ei ap välttämättä ihan orja ole, koska käytti mielikuvaa, että hän ei miestä kahleissa pidä, jos... Valtaa tuntuu siis leikissä olevan hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat, eli iso painoindeksi. Miksi et voi myöntää asiaa?
Olisitko tyytyväinen, jos sanoisin painavani 200 kg?
-ap
Onko teillä jotain sääntöjä? Määrääkö miehesi pukeutumisesta tai joudutko pitämään kahleita tai siveysvyötä seksin ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ap välttämättä ihan orja ole, koska käytti mielikuvaa, että hän ei miestä kahleissa pidä, jos... Valtaa tuntuu siis leikissä olevan hyvin paljon.
Valtaa, jota orja käyttää.
oletko kotona alasti muulloin kun seksin aikana
Mitä aiot tehdä kun itseesi verrattuna nuorehko Herrasi jättää sinut nuoremman orjan takia?