Olen mieheni seksiorja, kysy mitä vain?
Olemme pariskunta N36 ja M27 ja olen mieheni seksiorja. Kysy mitä vain. :)
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ruokavalio sinulla on? Tuleeko paljon kaloreita päivässä?
Kasvisruokavalio, kaloreita en laske mutta pääasiassa kotiruokaa syön.
-ap
Et siis ole ruoanlaitto- tai siivousorja?
Missäs ne sinun rajasi sitten menevät? Saako sinua läpsiä oikein kunnolla poskille, riepotella hiuksista ja töniä kumoon?
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne sinun rajasi sitten menevät? Saako sinua läpsiä oikein kunnolla poskille, riepotella hiuksista ja töniä kumoon?
Kyllä mua saa aika rajusti paiskoa eikä ole vielä ollut tarvetta keskeyttää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
En, vaikka yleensä nämä hoidankin kun olen enemmän kotona. Mutta se ei liity alistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaikka yleensä nämä hoidankin kun olen enemmän kotona. Mutta se ei liity alistukseen.
-ap
Mitä pitäisit siitä, että joutuisit katsomaan kun miehesi panee toista naista? Ja vielä jotenkin niin, että tekee sinulle selväksi kuinka nauttii siitä enemmän eikä koskaan panisi sinua samalla tavalla, koska ei välitä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisit siitä, että joutuisit katsomaan kun miehesi panee toista naista? Ja vielä jotenkin niin, että tekee sinulle selväksi kuinka nauttii siitä enemmän eikä koskaan panisi sinua samalla tavalla, koska ei välitä sinusta.
Siinä menisi mun raja, en voisi tuota hyväksyä.
-ap
Ootko saanut kumpaankin reikään yhtä aikaa?
kullia ja dildoa?
kummasta reiästä tulee isommat orkut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi et?
Onko ns. ensimmäinen kerta, vai onko kumpikaan teistä ollut aiemmin samanlaisessa suhteessa jonkun aiemman kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi et?
Olisin liian mustasukkainen ja tulisi tunne, etten riitä miehelleni.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko saanut kumpaankin reikään yhtä aikaa?
kullia ja dildoa?
kummasta reiästä tulee isommat orkut?
En ole saanut yhtä aikaa. Itse en saa orgasmia anaalin kautta, mutta emätinorgasmeja saan useammankin peräjälkeen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ns. ensimmäinen kerta, vai onko kumpikaan teistä ollut aiemmin samanlaisessa suhteessa jonkun aiemman kumppanin kanssa?
Yhdessä tähän elämäntapaan totutellaan, vaniljaa on kyllä ollut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot mies joka fantasioi tuommosesta
>Mut nyymi! Mie oon poika!
>*HMPH! Parempi jopa!*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille ajatus päällesi virtsaamisesta tuntuu, saatko jo odottaessa ajatuksesta kiksejä, jos niin millaisia ja miksi? Vastasiko todellisuus mielikuviasi ja odotuksiasi? Millaista nautintoa saat kun alistut miehelle? Montako kierrosta mies jaksaa panna sinua saman session aikana? Kärsiikö istua sen jälkeen seuraavana päivänä? Onko mies pannut sinua kaikkiin kolmeen koloon?
Paljon kysymyksiä, kiitos. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus että polvistun mieheni eteen ja sitten hän virtsaa naamalleni. Katsotaan sitten kun on toteutettu että miten meni. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus olla miehen käytettävissä kaikin tavoin ja nöyränä. Usein saan kuulla olevani vain halpa l*tka joka on pelkkää seksiä varten. Niin se kai on. :) Mies on tosi kestävä, itse laukean useamman kerran session aikana kun mies osaa pidättää niin että pystyy jatkamaan pitkään. Hän laukeaa sitten ihan lopuksi. Joskus on
Tulin viime yönä naisystäväni suuhun. Haluaa usein lastin kasvoille ja suuhun. Pitää siitä kovasti. Sinun pitäisi vihjailla miehellesi tuosta suusta, mikäli haluat sitä. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua saa aika rajusti paiskoa eikä ole vielä ollut tarvetta keskeyttää.
-ap
Olet näköjään samanlainen kuin naisystäväni. Hänkin haluaa rajuja otteita. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi et?
Olisin liian mustasukkainen ja tulisi tunne, etten riitä miehelleni.
-ap
Mitä pahaa niissä on? Mustasukkaisuus on sairautta. Herrallasi on oikeus toteuttaa itseään, miksi rajoittaisit sitä? Ei kuulosta kovinkaan alistuvalta, eikä varsinkaan orjamaiselta.
Väärin.
Ei nainen voi olla O r j a - orjuus ON väärin.
..Oikein?
Kyllä, aina ennen panoa.
-ap