Olen mieheni seksiorja, kysy mitä vain?
Olemme pariskunta N36 ja M27 ja olen mieheni seksiorja. Kysy mitä vain. :)
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitit tämän keskustelun?
Halusin keskustella aiheesta, kun ei tästä oikein livenä voi omalla naamalla puhua.
-ap
Ei sun naamaa täälläkään ole näkynyt. Miksi haluat ns keskustella aiheesta? Sinähän vain vastailet kysymyksiin, joihin itse päätät vastata, onko se mielestäsi keskustelemista? Mikä on oikea motiivisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne miehesi tykkää tyhjentää lastin siemensyöksyn jälkeen. Tykkääkö hän tissipanosta, onko sinulla isot tissit.
On mulla isot rinnat, mutta ei ole pyytänyt tissipanoa. Mieheni tykkää panna takaapäin ja laueta sisään jompaan kumpaan reikään.
-ap
Kuulostaa mielikuvituksettomalta tuo Herrasi. Miksi tyydyt noin nuoreen ja tylsään?
Ei ap välttämättä ihan orja ole, koska käytti mielikuvaa, että hän ei miestä kahleissa pidä, jos... Valtaa tuntuu siis leikissä olevan hyvin paljon.
Valtaa, jota orja käyttää.
Tuo on mielenkiintoista, milloin asetelma on sitten orja ja herra -tyylinen. Tässä voi saada kuvan, että "orja" määräilee paljonkin ja herra päästetään kahleista, jos ei tottele orjaa.
Lisäksi orja ei ole alisteinen juurikaan
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jotain sääntöjä? Määrääkö miehesi pukeutumisesta tai joudutko pitämään kahleita tai siveysvyötä seksin ulkopuolella?
Mieheni määrää orgasmeistani. Olemme nyt olosuhteiden pakosta erossa ja saan pyytää lupaa masturboida, mutta aina en lupaa saa. Joskus saan masturboida mutta en laueta. Siveysvyötä ei tarvita, sillä tottelen miestäni aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jotain sääntöjä? Määrääkö miehesi pukeutumisesta tai joudutko pitämään kahleita tai siveysvyötä seksin ulkopuolella?
Mieheni määrää orgasmeistani. Olemme nyt olosuhteiden pakosta erossa ja saan pyytää lupaa masturboida, mutta aina en lupaa saa. Joskus saan masturboida mutta en laueta. Siveysvyötä ei tarvita, sillä tottelen miestäni aina.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin keskustella aiheesta, kun ei tästä oikein livenä voi omalla naamalla puhua.
-ap
Ei sun naamaa täälläkään ole näkynyt. Miksi haluat ns keskustella aiheesta? Sinähän vain vastailet kysymyksiin, joihin itse päätät vastata, onko se mielestäsi keskustelemista? Mikä on oikea motiivisi?
Hyvä on, myönnän, olen 55v. 200 kg Pentti joka tumputtaa lukiessaan vastauksia. Oletko nyt tyytyväinen? :)
-ap
Ps. Otsikossa luki, että mitä vain saa kysyä. En sanonut mitään siitä, että vastaisin jokaiseen kysymykseen.
Oletko harkinnut hoitoon hakeutumista?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit miehen?
Miehen? Tarkoitatko pissapoikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hyvä on, myönnän, olen 55v. 200 kg Pentti joka tumputtaa lukiessaan vastauksia. Oletko nyt tyytyväinen? :)
-ap
Ps. Otsikossa luki, että mitä vain saa kysyä. En sanonut mitään siitä, että vastaisin jokaiseen kysymykseen.
Onko tuo mielestäsi keskustelemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Onko tuo mielestäsi keskustelemista?
Eikö ollutkaan mieleinen vastaus? :) Kovasti täällä jankutetaan painoindeksin perään, onko se hyvää keskustelua?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit miehen?
Netistä, en Tinderistä vaan pienemmältä palstalta, jolla vähän "erilaista" porukkaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit miehen?
Netistä, en Tinderistä vaan pienemmältä palstalta, jolla vähän "erilaista" porukkaa.
-ap
XU:sta?
Hmm. Lukaisin ketjun läpi ja mielestäni tässä ei oikein voi puhua seksiorjuudesta. Kyse tuntuisi olevan ihan tavallisesta parisuhteesta, jossa naisella on joitain mieltymyksiä rajattuun alistamiseen ja roolileikkiin jossa hän olisi ikään kuin miehen käytössä.
Itselläni on samanlaisia fantasioita ja mieltymys että rajattuna roolileikkinä on kiihottava ajatus kun mies muka käyttäisi minua täysin omien halujensa mukaan. Käytännössä en kuitenkaan ikinä haluaisi olla kenenkään orja, koska en edes ole oikeasti kovin alistuva tai palvelualtis. Saati että tosielämässä, päänsisäisten fantasioiden ulkopuolella haluaisin itselleni herran joka päättää syömiseni, liikuntani, asuni, kuka käyttää minua ja miten. Ja haluan parisuhteen jossa mies on vain minun.
Toisaalta taas olen kuitenkin paljon palvelualttiimpi kuin aloittaja, koska hoidan kaikki kotityöt tai ns. naisten työt, vien likaiset astiat heti pois miehen edestä, teen hänelle voileivät sun muut välipalat kun tulee ulkohommista, tottelen jos hän käskee lopettaa kiukuttelun jne. Mieheni on dominoiva ja tykkää piiskata minua mutta meillä ei ole mikään varsinainen bdsm -meno, kummallakaan ei kiinnostusta alaan niinsanotusti.
Luulen että asiasta oikeasti kiinnostuneita ihmisiä siis rasauttelee tässä ihan väärä termi?
Orja on orja, ei tasa-arvoinen tyttöystävä.
N35
Nämä on näitä mukakinkyjen avautumisia. Kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä. Muutama vuosi ja tuokin suhde on entinen, siinä sitä sitten orjaillaan.
Onneksi me mieheni kanssa tiedämme suhteemme laadun paremmin kuin ulkopuoliset av:lla.. :) Monia tuntuu ottavan päähän, etten halua mieheni panevan ulkopuolisia ja tämän perusteella olen sitten "vain" tasapuolinen tyttöystävä. Sovitaan niin, jos se teidän oloanne helpottaa. :) Olen aika joustava näissä.
-ap
Kerrotko teidän sitomis leikeistä enemmän?
Tuo asento asia kiinnostaa, useimmiten takaa siis? Saatko siinä asennossa? Minulla on kyllä vaikea saada orgasmia niin, mutta meillä suosikki myös silti!
Tapahtuiko se virtsaaminen päällesi jo? Oliko minkälainen kokemus? Kasvot tekisi tiukkaa minulle, enkä halua pissaa suuhun tai silmiin.
Ja minulle ainakin on ihan sama termistöt ja painoindeksit, tärkeintä että löytää itselleen sopivan tyypin ja on kivaa!
N36
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko teidän sitomis leikeistä enemmän?
Tuo asento asia kiinnostaa, useimmiten takaa siis? Saatko siinä asennossa? Minulla on kyllä vaikea saada orgasmia niin, mutta meillä suosikki myös silti!
Tapahtuiko se virtsaaminen päällesi jo? Oliko minkälainen kokemus? Kasvot tekisi tiukkaa minulle, enkä halua pissaa suuhun tai silmiin.
Ja minulle ainakin on ihan sama termistöt ja painoindeksit, tärkeintä että löytää itselleen sopivan tyypin ja on kivaa!
N36
Kysymys kommentoijalle. Miksi mielestäsi on merkityksellistä kertoa internetissä ettet halua pissaa suuhun, tai silmiin? Onko tuo sinusta oikeasti arvokas ja tärkeä tieto jakaa?
Oletko tyytyväinen keskustelun tasoon? Olet saanut ainakin hakemaasi huomiota.
Et ole.