Miten tulkitset ihmisuhdetilanteen ?
Muutin viitisen vuotta sitten työn perässä maalta pääkaupunkiseudulle, ja sain pomoksi omaa ikäluokkaa olevan naikkosen. Välimme olivat normaalin asialliset ja työasiat sujuivat ongelmitta. Pari vuotta sitten vaihdoin kuitenkin työpaikkaa rahakkaamman tarjouksen perässä. Olemme tuon entisen pomon kanssa satunnaisesti törmänneet vanhojen työkavereiden keskisissä illanvietoissa. Olen havainnut, että hän viihtyy niissä erityisesti minun lähelläni ja vaikka juttelemme niitä näitä niin välillä tulee hetkiä jolloin hän ikään kuin olisi sanomassa jotain, mutta vain katsoo silmiin oudolla tavalla. Pari kertaa olen huomannut silmissä punoitusta ja vetistelyä.
Aluksi luulin että liittyy jotenkin työstressiin, mutta kun viime illanvietossa kiinnitin huomiota hänen hiusten ja kaulan kosketteluun keskutellessammo aloin tosissaan miettiä, että voisiko tässä nyt ollakin mahdollinen ihastuminen taustalla (?). Molemmat olemme perheellisiä tahoillamme, enkä haluaisi keikuttaa venettä millään muotoa.
Eihän tällä tiedolla sinänsä ole merkitystä, mutta uteliaisuus heräsi itsellä tietää mistä kyse. Pelkään, että jos lähden kyselemään häneltä niin tulee turhaa draamaa ja väärinkäsityksiä.
Miten tulkitsette tilanteen ?
Kommentit (30)
Mitenkä silmien punoitus ja vetistely liittyisi ihastukseen? 😂
Miksi sinua edes kiinnostaa, kun nimittelet naikkoseksi?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Allergikko/ atoopikko ja kaulaa kutittaa. Voi toki silti olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Nimittelyä ? 😝
Vierailija kirjoitti:
Allergiaahan tuo on eikä mitään ihastumista.
Naisilla nousee kyyneleet silmiin kun on tunteet pinnassa. Se on eri asia mitkä tunteet.
Mukava, että tästä vetistelystä saatiin revittyä piristystä päivään. Tarkennan kuitenkin sen verran, että kyllä se oli itkuisuutta / tunteilua, vaikkei allergiatestejä kyllä tullut otettua siinä yhteydessä.....
Ap
Asialla ei ole mitään väliä sillä:
Hän on varattu ja sinulla on tyttöystävä (vai onko?)
Miksi jäät kiinni epäolennaisuuksiin? Teetkö sitä usein, muissakin asioissa? Kuormittaa varmaan kovasti. 
Vierailija kirjoitti:
Asialla ei ole mitään väliä sillä:
Hän on varattu ja sinulla on tyttöystävä (vai onko?)
Miksi jäät kiinni epäolennaisuuksiin? Teetkö sitä usein, muissakin asioissa? Kuormittaa varmaan kovasti.
😂
Ehkä nyt vaan projisoit omia tunteitasi hänelle? Olet siis itse ihastunut ja luulet toisenkin olevan. Kyllä se siitä ja anna olla, jos olette molemmat tahoillanne varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt vaan projisoit omia tunteitasi hänelle? Olet siis itse ihastunut ja luulet toisenkin olevan. Kyllä se siitä ja anna olla, jos olette molemmat tahoillanne varattuja.
Kaikkea voi aina spekuloida..
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuo naikkonen särähti aika pahasti..., mahtaako ap edes olla perheellinen, yritti pomoansa, mutta sai pakit ja nyt kuvittelee, että hänen peräänsä itketään silmät punoittaen ja vetistellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuo naikkonen särähti aika pahasti..., mahtaako ap edes olla perheellinen, yritti pomoansa, mutta sai pakit ja nyt kuvittelee, että hänen peräänsä itketään silmät punoittaen ja vetistellen
Menee vähän aiheen ohi, mutta siis onko sana naikkonen merkitty johonkin mustaan kirjaan vai mitä ihmettä ?
Onko jotenkin halventava ilmaisu ? Perustelut ?
Minä tiiän tottuuen, vuan enpä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän aiheen ohi, mutta siis onko sana naikkonen merkitty johonkin mustaan kirjaan vai mitä ihmettä ?
Onko jotenkin halventava ilmaisu ? Perustelut ?
Ei tarvitse perustella. Naikkonen on halventavaa nimittelyä. Erittäin halventavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tästä lähinnä mieleen, että henkilö olisi polttanut kannabista, jonka vuoksi silmät tällaiset...
Tarvitseeko sitä tietää, jos vastauksella ei edes olisi väliä?
Olipa taas satua kerrakseen, mies olisi jo tuonkin homman selvittänyt yhdellä niistä useista illanvietoista.
Naikkonen mielletään yleisesti naiselliseksi naiseksi. Joidenkin vähälukuisten ärripurrien mielestä on hyväksyttävää tai jopa voimaannuttavaa kun nainen on naisellinen juuri itseään varten.
Jos tilanteeseen kuitenkin liittyy myös miesoletettu, joka esimerkiksi katseellaan tai verbaalisesti vahvistaa tätä naisellisuutta , syntyy ristiriitatilanne. Voimaantuneesta naisesta tulee tällöin hetkessä väline, jonka kautta miesoletettu voi saada mielihyvää ja näin ollen välillisesti varastaa ärripurrilta henkistä pääomaa. Naikkonen toimii tässä siis katalyyttinä. 
Suattaapi olla tai sitten ei.