Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni seksiorja, kysy mitä vain?

Vierailija
15.11.2025 |

Olemme pariskunta N36 ja M27 ja olen mieheni seksiorja. Kysy mitä vain. :) 

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa kaikiiin kysymyksiin?

En koe, että esim. mun ja mieheni painoindeksi olisivat olennaisia tässä keskustelussa. 

-ap

Vierailija
22/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa kaikiiin kysymyksiin?

En koe, että esim. mun ja mieheni painoindeksi olisivat olennaisia tässä keskustelussa. 

-ap

Miksi koet niin?

Mikä tässä keskustelussa on mielestäsi oleellista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joutunut olemaan rinnat paljaana julkisella paikalla? Entä oletko joutunut naimaan jonkun vieraan kanssa julkisella paikalla?

Vierailija
24/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joutunut olemaan rinnat paljaana julkisella paikalla? Entä oletko joutunut naimaan jonkun vieraan kanssa julkisella paikalla?

Tätä on tiedossa naamaan pissaamisen jälkeen, en jaksaisi odottaa.

Vierailija
25/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit siitä, että mies ottaisi päästäsi kiinni kätesi ollessa sidotut selän taakse ja säälimättä työntelisi suuhusi niin syvälle kuin haluaisi ja niin kauan kuin haluaisi, sinun ollessasi pakko vain antaa hänen tehdä se eikä hän välittäisi vaikka oksentaisit, hän jatkaisi siitä huolimatta. 

Vierailija
26/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tiedossa naamaan pissaamisen jälkeen, en jaksaisi odottaa.

Eli joudut naimaan julkisella paikalla tuntemattoman kanssa?

Vierailija
27/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmeja myös anaaliyhdynnästä? Millaisissa asennoissa olet saanut pyllyyn kalua? Onko ottanut sinut kiinni sidottuna johonkin ja miten kiinnittänyt? 

Vierailija
28/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille ajatus päällesi virtsaamisesta tuntuu, saatko jo odottaessa ajatuksesta kiksejä, jos niin millaisia ja miksi? Vastasiko todellisuus mielikuviasi ja odotuksiasi? Millaista nautintoa saat kun alistut miehelle? Montako kierrosta mies jaksaa panna sinua saman session aikana? Kärsiikö istua sen jälkeen seuraavana päivänä? Onko mies pannut sinua kaikkiin kolmeen koloon?

Paljon kysymyksiä, kiitos. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus että polvistun mieheni eteen ja sitten hän virtsaa naamalleni. Katsotaan sitten kun on toteutettu että miten meni. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus olla miehen käytettävissä kaikin tavoin ja nöyränä. Usein saan kuulla olevani vain halpa l*tka joka on pelkkää seksiä varten. Niin se kai on. :) Mies on tosi kestävä, itse laukean useamman kerran session aikana kun mies osaa pidättää niin että pystyy jatkamaan pitkään. Hän laukeaa sitten ihan lopuksi. Joskus on

Milloin olet viimeksi käynyt hammaslääkärissä? Harjaatko hampaasi säännöllisesti? Käytätkö hammaslankaa ja suuvettä? Vastaukset voivat selittää suuasiaa.

Vierailija
29/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole joutunut, mutta olisi kyllä kiihottavaa... Siitä on puhuttu, että mies antaisi mut jollekin muulle pantavaksi kun olen aina niin kiimainen.

-ap

Vierailija
30/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit siitä, että mies ottaisi päästäsi kiinni kätesi ollessa sidotut selän taakse ja säälimättä työntelisi suuhusi niin syvälle kuin haluaisi ja niin kauan kuin haluaisi, sinun ollessasi pakko vain antaa hänen tehdä se eikä hän välittäisi vaikka oksentaisit, hän jatkaisi siitä huolimatta. 

Olisi tosi kiihottavaa. Tykkään pannessakin siitä, etten voi liikkua ja vastustella.

-ap

Vierailija
31/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosi kiihottavaa. Tykkään pannessakin siitä, etten voi liikkua ja vastustella.

-ap

Oksennus kikkelillä on kiihottavinta ikinä.

Vierailija
32/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko orgasmeja myös anaaliyhdynnästä? Millaisissa asennoissa olet saanut pyllyyn kalua? Onko ottanut sinut kiinni sidottuna johonkin ja miten kiinnittänyt? 

Yleensä olen aina kontillani sängyllä, mies tykkää panna takaapäin. En ole ollut sidottuna mihinkään huonekaluun tms, käsikahleet on ollut kun olen kontillani. En saa orgasmia anaalipanosta.

-ap

Vierailija
33/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille ajatus päällesi virtsaamisesta tuntuu, saatko jo odottaessa ajatuksesta kiksejä, jos niin millaisia ja miksi? Vastasiko todellisuus mielikuviasi ja odotuksiasi? Millaista nautintoa saat kun alistut miehelle? Montako kierrosta mies jaksaa panna sinua saman session aikana? Kärsiikö istua sen jälkeen seuraavana päivänä? Onko mies pannut sinua kaikkiin kolmeen koloon?

Paljon kysymyksiä, kiitos. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus että polvistun mieheni eteen ja sitten hän virtsaa naamalleni. Katsotaan sitten kun on toteutettu että miten meni. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus olla miehen käytettävissä kaikin tavoin ja nöyränä. Usein saan kuulla olevani vain halpa l*tka joka on pelkkää seksiä varten. Niin se kai on. :) Mies on tosi kestävä, itse laukean useamman kerran session aikana kun mies osaa pidättää niin että pystyy jatkamaan pi

Suuhygienia on kyllä kunnossa. :)

-ap

Vierailija
34/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Herra samaa mieltä suuhygieniasta?

Vierailija
35/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Herra samaa mieltä suuhygieniasta?

Ei ole ainakaan suudellessa valittanut. 

-ap

Vierailija
36/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suurin valtaosa s-naisista on ylipainoisia. Miten teillä?

Vierailija
37/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö siitä, että mies ei lämmittele sinua anaaliyhdyntää varten, vaan työntää vain suoraan k*rvän anneliin?

Sattuuko se kunnolla vai osaatko jotenkin rentouttaa sulkijalihaksesi?

Vierailija
38/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö siitä, että mies ei lämmittele sinua anaaliyhdyntää varten, vaan työntää vain suoraan k*rvän anneliin?

Sattuuko se kunnolla vai osaatko jotenkin rentouttaa sulkijalihaksesi?

Kyllähän se ns. höpöä tekee... Mutta osaan aika hyvin rentouttaa lihakset.

-ap

Vierailija
39/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ruokavalio sinulla on? Tuleeko paljon kaloreita päivässä?

Vierailija
40/78 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako miehesi sinulle piiskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi