Olen mieheni seksiorja, kysy mitä vain?
Olemme pariskunta N36 ja M27 ja olen mieheni seksiorja. Kysy mitä vain. :)
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa kaikiiin kysymyksiin?
En koe, että esim. mun ja mieheni painoindeksi olisivat olennaisia tässä keskustelussa.
-ap
Miksi koet niin?
Mikä tässä keskustelussa on mielestäsi oleellista?
Oletko joutunut olemaan rinnat paljaana julkisella paikalla? Entä oletko joutunut naimaan jonkun vieraan kanssa julkisella paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut olemaan rinnat paljaana julkisella paikalla? Entä oletko joutunut naimaan jonkun vieraan kanssa julkisella paikalla?
Tätä on tiedossa naamaan pissaamisen jälkeen, en jaksaisi odottaa.
Mitä ajattelisit siitä, että mies ottaisi päästäsi kiinni kätesi ollessa sidotut selän taakse ja säälimättä työntelisi suuhusi niin syvälle kuin haluaisi ja niin kauan kuin haluaisi, sinun ollessasi pakko vain antaa hänen tehdä se eikä hän välittäisi vaikka oksentaisit, hän jatkaisi siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tiedossa naamaan pissaamisen jälkeen, en jaksaisi odottaa.
Eli joudut naimaan julkisella paikalla tuntemattoman kanssa?
Saatko orgasmeja myös anaaliyhdynnästä? Millaisissa asennoissa olet saanut pyllyyn kalua? Onko ottanut sinut kiinni sidottuna johonkin ja miten kiinnittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille ajatus päällesi virtsaamisesta tuntuu, saatko jo odottaessa ajatuksesta kiksejä, jos niin millaisia ja miksi? Vastasiko todellisuus mielikuviasi ja odotuksiasi? Millaista nautintoa saat kun alistut miehelle? Montako kierrosta mies jaksaa panna sinua saman session aikana? Kärsiikö istua sen jälkeen seuraavana päivänä? Onko mies pannut sinua kaikkiin kolmeen koloon?
Paljon kysymyksiä, kiitos. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus että polvistun mieheni eteen ja sitten hän virtsaa naamalleni. Katsotaan sitten kun on toteutettu että miten meni. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus olla miehen käytettävissä kaikin tavoin ja nöyränä. Usein saan kuulla olevani vain halpa l*tka joka on pelkkää seksiä varten. Niin se kai on. :) Mies on tosi kestävä, itse laukean useamman kerran session aikana kun mies osaa pidättää niin että pystyy jatkamaan pitkään. Hän laukeaa sitten ihan lopuksi. Joskus on
Milloin olet viimeksi käynyt hammaslääkärissä? Harjaatko hampaasi säännöllisesti? Käytätkö hammaslankaa ja suuvettä? Vastaukset voivat selittää suuasiaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole joutunut, mutta olisi kyllä kiihottavaa... Siitä on puhuttu, että mies antaisi mut jollekin muulle pantavaksi kun olen aina niin kiimainen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit siitä, että mies ottaisi päästäsi kiinni kätesi ollessa sidotut selän taakse ja säälimättä työntelisi suuhusi niin syvälle kuin haluaisi ja niin kauan kuin haluaisi, sinun ollessasi pakko vain antaa hänen tehdä se eikä hän välittäisi vaikka oksentaisit, hän jatkaisi siitä huolimatta.
Olisi tosi kiihottavaa. Tykkään pannessakin siitä, etten voi liikkua ja vastustella.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosi kiihottavaa. Tykkään pannessakin siitä, etten voi liikkua ja vastustella.
-ap
Oksennus kikkelillä on kiihottavinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Saatko orgasmeja myös anaaliyhdynnästä? Millaisissa asennoissa olet saanut pyllyyn kalua? Onko ottanut sinut kiinni sidottuna johonkin ja miten kiinnittänyt?
Yleensä olen aina kontillani sängyllä, mies tykkää panna takaapäin. En ole ollut sidottuna mihinkään huonekaluun tms, käsikahleet on ollut kun olen kontillani. En saa orgasmia anaalipanosta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille ajatus päällesi virtsaamisesta tuntuu, saatko jo odottaessa ajatuksesta kiksejä, jos niin millaisia ja miksi? Vastasiko todellisuus mielikuviasi ja odotuksiasi? Millaista nautintoa saat kun alistut miehelle? Montako kierrosta mies jaksaa panna sinua saman session aikana? Kärsiikö istua sen jälkeen seuraavana päivänä? Onko mies pannut sinua kaikkiin kolmeen koloon?
Paljon kysymyksiä, kiitos. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus että polvistun mieheni eteen ja sitten hän virtsaa naamalleni. Katsotaan sitten kun on toteutettu että miten meni. :) Kyllä mua kiihottaa ajatus olla miehen käytettävissä kaikin tavoin ja nöyränä. Usein saan kuulla olevani vain halpa l*tka joka on pelkkää seksiä varten. Niin se kai on. :) Mies on tosi kestävä, itse laukean useamman kerran session aikana kun mies osaa pidättää niin että pystyy jatkamaan pi
Suuhygienia on kyllä kunnossa. :)
-ap
Onko Herra samaa mieltä suuhygieniasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Herra samaa mieltä suuhygieniasta?
Ei ole ainakaan suudellessa valittanut.
-ap
Tutkimusten mukaan suurin valtaosa s-naisista on ylipainoisia. Miten teillä?
Tykkäätkö siitä, että mies ei lämmittele sinua anaaliyhdyntää varten, vaan työntää vain suoraan k*rvän anneliin?
Sattuuko se kunnolla vai osaatko jotenkin rentouttaa sulkijalihaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö siitä, että mies ei lämmittele sinua anaaliyhdyntää varten, vaan työntää vain suoraan k*rvän anneliin?
Sattuuko se kunnolla vai osaatko jotenkin rentouttaa sulkijalihaksesi?
Kyllähän se ns. höpöä tekee... Mutta osaan aika hyvin rentouttaa lihakset.
-ap
Minkälainen ruokavalio sinulla on? Tuleeko paljon kaloreita päivässä?
En koe, että esim. mun ja mieheni painoindeksi olisivat olennaisia tässä keskustelussa.
-ap