Oletko makean perään vai suolaisen perään?
Minä ehdottomasti suolaisen. Ruisleipä juustolla on minulle taivas.
Kommentit (23)
Makean, koska suklaa. Muta kyllä mä suolaisestakin pidän, just tuo ruisleipä ja juusto nam!
Jos ei jouluna ole suklaata niin mörökölli minusta tulee.
Suolaisen!
Ja nyt tekee mieli ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Mitään noista kolmesta ei ole kotona. Ehkä huomenna pitää käydä kaupassa.
Varmaan enempi suolaisen nykyään.
Oon elokuun jälkeen koittanut olla ilman sokeria ja vehnää. Nyt söin muutaman suklaan ja pari palaa vehnä leipää eikä kyllä tee mieli enempää.
Yllätyin kun tosiaan ei tee makeaa mieli. Joku suolainen piirakka ois kyllä mahtavaa.
Suolaa tulee syötyä joskus pelkiltäänkin. Sokeria vähemmän.
Suolaisen.
Mutta mitä teet tällä tiedolla?
Suola ja umami. Rakastan juustoja. 😋
Mustan "jöötin" perään. Oikein sellainen liukkarista kiiltävä pitkä ja paksu, suonista kyhmyinen, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Mustan "jöötin" perään. Oikein sellainen liukkarista kiiltävä pitkä ja paksu, suonista kyhmyinen, ai että!
Onpa pojalla taas fantasiat. Miesten on aika helppoa tuollaista seuraa onneksi kuitenkin löytää, kun on vastaanottavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusuolainen maistuu aina : )
Sellainen kisakireä n. 17 v. on parasta.
Lääh Puuh, kisakireä tyllerö, slurbs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa pojalla taas fantasiat. Miesten on aika helppoa tuollaista seuraa onneksi kuitenkin löytää, kun on vastaanottavana osapuolena.
Olen kylläkin vihreä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkusuolainen maistuu aina : )
Sellainen kisakireä n. 17 v. on parasta.
Lääh Puuh, kisakireä tyllerö, slurbs.
Äläpä muuta sano!
Vierailija kirjoitti:
Suolaisen!
Ja nyt tekee mieli ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Mitään noista kolmesta ei ole kotona. Ehkä huomenna pitää käydä kaupassa.
Käytin ennen Oivariinia, mutta nykyisin pelkästään Keijua, makueroa ei käytännössä huomaa ja hintaero on melkoinen, vaikka Oivariini olisi tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin vihreä nainen.
Persumies olet.
Salmiakin, se on tavallaan molempia.