Miesten merino villapaitoja
Siistin hiukan mieheni vaatekaappia ja siinä siistimisessä meni melkein kaikki yläosat kiertoon. Mies tarvitsisi rutkujen tilalle neutraaleja merinovillaisia villapaitoja.
Ajattelin, että ostan kerralla useamman.
Mistä kannattaisi katsella halpoja ja hyviä merinovillaisia miesten paitoja?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.stockmann.com/cap-horn-sergei-merinoneulepaita/16911326796-…
Kiitti. Tuo voisi olla hyvä. 4 paidan värilajitelma olisi 238 eur.
Kiinassa tehtyjä, en ikinä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai ilman lupaa heitä toisen vaatteita pois?
Lähti jo rutkut kiertoon.
Varo ettei miehesi laita myös rutkua kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.stockmann.com/cap-horn-sergei-merinoneulepaita/16911326796-…
Kiitti. Tuo voisi olla hyvä. 4 paidan värilajitelma olisi 238 eur.
Kiinassa tehtyjä, en ikinä ostaisi.
Hyvä nosto! Dressmanin merinopaidat vastaavat muuten paksuudeltaan makkarankuoria.
Onko Temun villapaidoista kokemuksia?
Itse olen löytänyt miehelleni ja myös pojalleni laadukkaita, uudenveroisia täysvillaisia neuleita Kierrätyskeskuksesta, Fidasta ja etenkin SPR:n Kontista. Ilmeisesti pk-seudulla on paljon varakkaita miehiä, jotka laittavat kierrätykseen hyviä laatuvaatteita. Ei aina tarvitse ostaa uutta. Luontokin kiittää!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen löytänyt miehelleni ja myös pojalleni laadukkaita, uudenveroisia täysvillaisia neuleita Kierrätyskeskuksesta, Fidasta ja etenkin SPR:n Kontista. Ilmeisesti pk-seudulla on paljon varakkaita miehiä, jotka laittavat kierrätykseen hyviä laatuvaatteita. Ei aina tarvitse ostaa uutta. Luontokin kiittää!
Tai ehkä heidän vaimot laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä heidän vaimot laittaa.
Aatelkaa jos mies laittais vaimon vaatteet kierrätykseen...
Onhan se hiukan turhapuromainen tapaus.