Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hae viimeistään 19.11.", onko siis vielä paketti noudettavissa 19.11.?

Vierailija
15.11.2025 |

Miten menee? Kaiken järjen mukaan paketti on vielä 19. päivä lokerossa. Postin paketti kyseessä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaistesi idioottien takia pakettiautomaatit ovat aina täynnä. Paketit haetaan heti, kun mahdollista eikä viimeisenä mahdollisena päivänä.

Jos posti vie sen jonnekin hevonkuuseen sen automaatin sijaan, mihin olen pakettini tilannut, niin silloin se jää usein viimeiseen mahdolliseen päivään, kun sinne ei ole mitään muuta asiaa.

Vierailija
22/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaistesi idioottien takia pakettiautomaatit ovat aina täynnä. Paketit haetaan heti, kun mahdollista eikä viimeisenä mahdollisena päivänä.

Noutoaikaa on useampi päivä siksi, että kaikki eivät yksinkertaisesti pääse heti pakettia hakemaan. Kaikilla ei ole pakettiautomaatti nurkan takana.

Minulla menee paketit usein 10 kilometrin päähän markettiin, jonne täytyy erikseen lähteä bussilla. Mieluiten hakisin pakettini työmatkalla ihan eri suunnasta, mutta kun jostain syystä tätä ei saa aina itse päättää, vaan paketti menee postinumeron perusteella lähimpään.

-ei ap

Niin tai harvoin se lähimpään menee, vaan johonkin vain, joka on vapaana. Mulla olis automaatti alle 2 km päässä, mutta siihen ei koskaan tule mitään, vaan juurikin sinne 6-10 km päähän. 

Minulla on automaatti parin sadan metrin päässä sekä posti ja automaatti puolentoista kilometrin päästä, mutta silti posti tahtoo viedä sen ihan toisessa suunnassa olevaan automaattiin. Aina tilatessa arvon, mahtaisiko tulla tuohon omaan automaattiin vai pitäisikö tilata postiin. Tuosta lähiautomaatista haen heti, postista parin päivän sisään, mutta tuonne postin arpomalle automaatille meno vie aina aikaa, kun sinne ei ole mitään muuta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan