Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hae viimeistään 19.11.", onko siis vielä paketti noudettavissa 19.11.?

Vierailija
15.11.2025 |

Miten menee? Kaiken järjen mukaan paketti on vielä 19. päivä lokerossa. Postin paketti kyseessä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Ilmaus "johonkin mennessä" onkin vähän hankalampi tulkittava.

Vierailija
2/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.11. tarkoittaa että paketti on noudettava  kyseisen viikon ensimmäisenä maanantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19.11. tarkoittaa että paketti on noudettava  kyseisen viikon ensimmäisenä maanantaina.

Se onkin jännä viikko jos siihen sisältyy jopa toinenkin maanatai ;)

Vierailija
4/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuitenkin olla että pitää viimeistään 18:s päivä noutaa, ja ennen kuin Postin työntekijä saapuu lokeroille. 

Vierailija
5/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkaltaistesi idioottien takia pakettiautomaatit ovat aina täynnä. Paketit haetaan heti, kun mahdollista eikä viimeisenä mahdollisena päivänä.

Vierailija
6/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuitenkin olla että pitää viimeistään 18:s päivä noutaa, ja ennen kuin Postin työntekijä saapuu lokeroille. 

Ääliö.

Vierailija
7/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea 19.11. Ja 20.11 paketti varmaan jo haettu pois.

Vierailija
8/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaistesi idioottien takia pakettiautomaatit ovat aina täynnä. Paketit haetaan heti, kun mahdollista eikä viimeisenä mahdollisena päivänä.

Noutoaikaa on useampi päivä siksi, että kaikki eivät yksinkertaisesti pääse heti pakettia hakemaan. Kaikilla ei ole pakettiautomaatti nurkan takana.

Minulla menee paketit usein 10 kilometrin päähän markettiin, jonne täytyy erikseen lähteä bussilla. Mieluiten hakisin pakettini työmatkalla ihan eri suunnasta, mutta kun jostain syystä tätä ei saa aina itse päättää, vaan paketti menee postinumeron perusteella lähimpään.

-ei ap

Vierailija
9/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viimeistään 19.11." pitäisi sisältää sen 19.11.

"19.11. asti" sen sijaan on ärsyttävä. Kerran oli yksi alennusmyynti "19.11. asti", ja mietiskelin ostoksiani tarkkaan. Sitten olin 19.11. aamulla tekemässä tilaustani, eikä alennuskoodi enää toiminut. Kysyin asiakaspalvelusta, ja alennusmyynti päättyi 18.11. klo 23:59.

Vierailija
10/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisi olla, mutta ei aina ole. 

Noutoaika on nykyään niin säälittävän lyhyt, muutama hassu päivä eikä edes viikkoa, niin ei mikään ihme että välillä menee nouto viimeiselle päivälle. Kun ei sitä koskaan tilatessa päiväntarkasti tiedä koska se paketti sinne noudettavaksi saapuu. Voi saapua parissa päivässä, voi mennä pari viikkoa tai kuukausikin tai voi olla että posti hukkaa paketin etkä saa sitä ikinä :D 

Vierailija
11/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sitten vielä se, että on aina yllätys mihin pakettiautomaattiin/postin toimipisteeseen paketti lopulta päätyy vaikka olisitkin tilannut sen paikkaan x. Voi olla että paketti on tilattu lähelle, mutta se päätyy silto noudettavaksi toiselle puolelle kaupunkia eikä kaikilla ole edes autoa jolla sen huristelisi hakemaan. 10

Vierailija
12/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noutoaikaa on useampi päivä siksi, että kaikki eivät yksinkertaisesti pääse heti pakettia hakemaan. Kaikilla ei ole pakettiautomaatti nurkan takana.

Minulla menee paketit usein 10 kilometrin päähän markettiin, jonne täytyy erikseen lähteä bussilla. Mieluiten hakisin pakettini työmatkalla ihan eri suunnasta, mutta kun jostain syystä tätä ei saa aina itse päättää, vaan paketti menee postinumeron perusteella lähimpään.

-ei ap

Erikseen? Eikö kotiinkuljetus jo kannattaisi?

Vierailija
13/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehti kerran paketti lähteä takaisin. Ihmettelin, kun ei kuulu mitään verkkokaupasta, että paketti olisi palautunut sinne.

Kurkkasin postin sovelluksesta ja paketti oli käynyt lajittelussa uudestaan Vantaalla ja palannut automaattiin. Tämä siis varmaan 2vkoa myöhemmin. No hain paketin. Oli kuin joulu, en edes muistanut mitä kaikkea olin tilannut 😂

Mitään ilmoitusta ei ollut enää postilta tullut. Kuinkahan pitkään olisi limbossa ollut 

Vierailija
14/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Niin tai harvoin se lähimpään menee, vaan johonkin vain, joka on vapaana. Mulla olis automaatti alle 2 km päässä, mutta siihen ei koskaan tule mitään, vaan juurikin sinne 6-10 km päähän. 

Vierailija
15/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi olla valittavissa vaihtoehto "ei saa siirtää toiseen toimipisteeseen", koska joidenkin pakettien kohdalla voi olla lähes mahdotonta lähteä hakemaan ja usein vähintään kestää päiväkausia pidempään nouto. 

Ja saisivat olla tarkempia myös ilmaisussa noutopäivän suhteen, minustakin tuo on ollut epäselvä että onko se se päivä, kun lähettävät takaisin...

Vierailija
16/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen on elämä jos ei ehdi hakemaan kun vasta vikana päivänä. Tosin mun työkaveri kans tilaa aina jotain ja lähtee sukuloimaan Viroon,sit se luulee et työkaverit viittii koukata sen paketit hakemassa 30 kilsan mutkan kautta,kun hän ei ole kotona.

Vierailija
17/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Juuri sen takia se menee ei tilaamaasi paikkaan, koska muiden paketit jumittavat lähimmässä. 10km voi käydä kvelemässä tai pyöräilemässä, mutta meillä meneekin 50km päähän. Ja tämä vain siksi, että lokeroja ei käytetä toimitukseen vaan säilytykseen.

Vierailija
18/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Mä just eilen tilasin paketin nimenomaan postin toimipisteeseen kun tiedän ettei se paketti kokonsa puolesta mahdu lokeroihin niin kuinkas kävikään, tilausvahvistuksessa oli silti mainittu toimituksena lokero. Sinänsä ihan sama minulle kun molemmat hakupisteet ovat matkan varrella, mielenkiinnolla odotan kumpaan se nyt sitten tulee päätymään.

Vierailija
19/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ehti kerran paketti lähteä takaisin. Ihmettelin, kun ei kuulu mitään verkkokaupasta, että paketti olisi palautunut sinne.

Kurkkasin postin sovelluksesta ja paketti oli käynyt lajittelussa uudestaan Vantaalla ja palannut automaattiin. Tämä siis varmaan 2vkoa myöhemmin. No hain paketin. Oli kuin joulu, en edes muistanut mitä kaikkea olin tilannut 😂

Mitään ilmoitusta ei ollut enää postilta tullut. Kuinkahan pitkään olisi limbossa ollut 

Yksi mulle Pohjanmaalta lähetetty paketti kiersi yllättäen lajitteluun Vantaalle ja vasta sieltä Tampereelle ja sieltä minulle vaikka olisin ollut Pohjanmaan ja Tampereen välissä, normaalisti pohjoisesta tulevat paketit tulevat suoraan Tampereelle lajitteluun.

Vierailija
20/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viimeistään 19.11." pitäisi sisältää sen 19.11.

"19.11. asti" sen sijaan on ärsyttävä. Kerran oli yksi alennusmyynti "19.11. asti", ja mietiskelin ostoksiani tarkkaan. Sitten olin 19.11. aamulla tekemässä tilaustani, eikä alennuskoodi enää toiminut. Kysyin asiakaspalvelusta, ja alennusmyynti päättyi 18.11. klo 23:59.

Kauppa oli tässä väärässä. 19.11. asti sisältää 19. päivän - tämä on yleinen käytäntö ja muu on hiusten halkomista. Heidän olisi pitänyt sitten ilmoittaa että ale päättyy 18.11. klo 23.59. Sinun olisi kuulunut saada tuote alennuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi