Vaihdoitteko itse autonne renkaat?
Kommentit (138)
Just tulin ulkoa vaihtamasta vaimon autoon. Alkaa olla vanhalle miehelle vain sen verran rankkaa homaa, että oma auto jäätpoisene päivään. Tuo on kyllä niin totta, että korjaamolla vetävät vaikka jarruremontin jälkee pultit aivan hullun lailla kiinni. Taas oli sielun autuus vaarassa, kun hypin reilun puolimetrisen vääntövarren päällä.
Itse vaihdoin, ja vaihdan niin kauan kun käsissä voimaa riittää. Ja sitähän toistaiseksi riittääääää. M 70💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään vaihda itse, palveluita voi ja kuuluukin käyttää.
Rengasfirmassa laitettiin vahingossa yksi rengas väärinpäin... Kieltämättä nautin, kun kävin käännättämässä renkaan.
Eikös niitä oo menny kaks väärinpäin, vai onko ne hionut sen nuolen pois ja maalannut uuden nuolen toisinpäin tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Orjat ovat sitä varten, että heille heitetään muutama kolikko ja kiittävät. Eikä itse tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi hyväksyä miestä, joka ei osaa vaihtaa autoon renkaita. Ei herranisä.
Eikös sellaiset neitimäiset sipsuttajat just ole naisten suosiossa?
Rengashotellia olen käyttänyt 10 vuotta. Silloin kun ostin ensimmäisen uuden auton niin ajattelin, että jos mulla on varaa 30k€ autoon niin on varaa säilyttää ja vaihdattaa renkaat lähellä olevassa rengasfirmassa. Kausisäilytys 6kk ja vaihto maksoi nyt 115€.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rengasfirmassa laitettiin vahingossa yksi rengas väärinpäin... Kieltämättä nautin, kun kävin käännättämässä renkaan.
Sinullako ei ole varaa ostaa kaksia vanteita?
Sinäkö ajat koko ikäsi samoilla renkailla. Hiot lisää hakkuja kun kuluu?
Kahteen autoon neljälläkympillä vaihdatin.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies on just siirtämässä mun autoa talliin ja vaihtaa renkaat. Omansa vaihtoi jo torstai-iltana. Osaisin tuon tehdä itsekin.
Mun pitäis mennä laittamaan talvikomposti käyttökuntoon, pääsi talvi yllättämään tässä asiassa.
Mikä on talvikomposti? Meillä on kompostori jota ei mitenkään tarvitse laittaa talvikuntoon.
En vaihda. Ei ole säilytystilaa renkaille, joten ainoa vaihtoehto on rengashotelli ja silloin tietysti vaihtokin sujuu helpoimmin siellä.
Emme ole uusavuttomia ja varikollamme vaihtuu renkaat kaikkiin omiin autoihin ja myös lasten autoihin.
En vaihtanut, ajetaan vain taksilla ja meillä se odottotaa 24/7 tuossa pihalla ja mittari tottakai raksuttaa, vain köyhät ajaa omalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ammattilaisen homma näihin nykyautoihin.
M37
Näihin aikoihin siellä on paljon kadulta revittyjä kausityöntekijöitä, joiden ammattitaito on mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin, ja vaihdan niin kauan kun käsissä voimaa riittää. Ja sitähän toistaiseksi riittääääää. M 70💪
Lehdestä saa sukulaiset lukea kun jäit auton alle puristuksiin. Vanhenemiselle ei mitään voi ja aivot rapistuu. Näitä sattuu joka vuosi.
Vaihdoin itse kuten aina. Sama aikaa siinä menee vaikka veisi rengasliikeeseen vaihdettavaksi.
Arvostan omaa mielenterveyttäni sen verran, että en ulkoista koko elämääni muualle. En ole mikään facebookin toimitusjohtaja joka tarvitsee jokaikisen sekunnin työntekoon, minun tapauksessani vapaa-aika tarkoittaa puhelimen selailua
Vaihdoin renkaat mieheni ja omaan autooni. Pesin myös ne. Näin yli 60-vuotiaana naisena vaan ottaa kyykkäily koville ja polviin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin ja samalla vaihdoin myös miehen autoon renkaat.
Sama täällä palkaksi mies kävi pesettämässä kummankin autot.
Mulla ei ole omaa autoa. Miehellä on ja se vaihtaa itse.(Juurikin parhaillaan)
Meillä on erikseen talvi- ja kesäautot. Talviautossa on nastarenkaat alla vuoden ympäri ja se jätetään kesäksi talliin. Miksi renkaita pitäisi vaihta, kun on varaa vaihtaa aina oikeilla renkailla olevan uusi auto käyttöön puolen vuoden väleini?