Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?
Ei pidäkään, muttei pidä myöskään vinkua, että se on jonkun muun vika kun kumppania ei löydy.
Miksei saa "vinkua"? Mumma kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se raskasta katsoa onnettomalta näyttävää 4-kymppistä miestä, joka kävelee tatuoidun valaan jäljessä prismassa, kärryissä vauva joka itkee ja taapero kirkuu karkkilaarin lähellä. Ei ihme, jos mies haluaa toisenlaista elämää.
Tuskin kukaan nainenkaan haluaa miestä, joka pitää vastasynnyttänyttä lapsensa äitiä valaana. Tuollaisella ajatusmaailmalla mieshän on täysin kykenemätön perheenisäksi. Ei tuollaisten kanssa kannata lisääntyä, kohta voi vaan todeta olevansa yh, kun miehestä ei ole isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka.
Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa.
Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen.
40-vuotias ei ole nuori tai nuorehko.
Ei ap sanonut mitään iästä, jota hakee. Oletin sen olevan häntä nuorempi kuten yleensä miehillä on.
Ja minulle 40--vuotias on nuorehko, koska itse olen 64.
Mutta se nyt ei ollut olennaista, vaan kritisoin kommenttia, jossa pidettiin jotenkin tosi vaativana hoikan haluamista.
Ihan perusjuttu. Valitettavasti vain vaikeampaa ja vaikeampaa kun etenkin naiset paisuvat kuin pullataikina.
Miehillä on enemmän ylipainoa kuin naisilla.
Ja hoikka ON todella karsiva kriteeri keski-ikäisellä. Siihen ei riitä olla edes normaalipainon puolella, vaan useimmille hoikkuuteen tarvitaan bmi luokkaa < 22. Jossakin toisessa keskustelussa "liian lihavan" rajaksi mainittiin 60kg... Tällaisia taitaa olla 40+ ikäluokassa tyyliin 10% tai alle. Onko se nyt oikeasti tärkein tekijä tuossa iässä vakavalle suhteelle, ettei "riitä" olla edes normaalipainoinen vaan pitää olla nimenomaan _hoikka_.
Ja se äärimäinen hoikkuus ei edes ole hyväksi, aiheuttaa osteopenias ja osteoporoosia jo nelikymppisenä naisella.
Täällä nelikymppinen hoikka, lapseton nainen. Sama vaatimus mulla on miehelle. Nyt keski-ikäisenä ymmärtää, kuinka tärkeää on terveydestä huolehtiminen, eikä minua kiinnosta olla äiti muiden lapsille. Muutenkin joutuu muiden lapsia välillä kasvattamaan, koska vanhemmat eivät ole sitä tehneet. Perusasiat kuten älä varasta muiden omaisuutta, ovat usein hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa
1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin
2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.
Naisessa tärkeintä on ulkonäkö. Tietysti se häiritsee kun olet lihava ja ruma.
Ja sitten naiset eivät saisi haluta miehiltä hyvää ulkonäköä, kuten pituutta???? Turha ulista joka ketjussa naisten pituuspreferenssistå, kun itse ajattelet näin.
Ja sitäpaitsi, pitkät miehet ovat älykkäämpiä ja menestyvät paremmin elämässä, kuin normaalipituiset tai lyhyemmät.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se raskasta katsoa onnettomalta näyttävää 4-kymppistä miestä, joka kävelee tatuoidun valaan jäljessä prismassa, kärryissä vauva joka itkee ja taapero kirkuu karkkilaarin lähellä. Ei ihme, jos mies haluaa toisenlaista elämää.
Puhut omasta kokemuksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.
jaa?
minun mielestäni Varsin sopiva on.
Aika vanha perustamaan perhettä jos haluaa lapsia.
Tilastojen .ukaan jos mies ei ole noin kolmekymppiseksi mennessä tehnyt yhtään lasta, niin ei hön niitä tule tekemään myöhemminkään. Nämä miehet, jotka tekevät niitä myöhemmissä iässä, niin heillä on aiemmin tehtynä lapsia.
Ja tuo on aivan luonnollista, sillä miehessä on jotain vikaa, jos ei ole tehnyt niitä lapsia aiemmin, ja naiset kyllä vaistoavat sen. Tunnen työni kautta pari tämmöistä, ja en yhtään ihmettele: toinen on semmoinen Peter Pan, elää ikuista nuoruutta ja toinen on täysi mulggu luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt haluaisikaan naida ikäloppua punkeroa eukkoa?
😄 Sen ikäloppu ukko varmaan?
Arvaa miten kiva on olla tuollainen nainen ja vedättää näitä ukkoja ihan miten huvittaa. Voin kertoa että nautin. Puolisoksi en ikinä huolisi miestä noin typerillä vaateilla naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa?
Tilastojen .ukaan jos mies ei ole noin kolmekymppiseksi mennessä tehnyt yhtään lasta, niin ei hön niitä tule tekemään myöhemminkään. Nämä miehet, jotka tekevät niitä myöhemmissä iässä, niin heillä on aiemmin tehtynä lapsia.
Ja tuo on aivan luonnollista, sillä miehessä on jotain vikaa, jos ei ole tehnyt niitä lapsia aiemmin, ja naiset kyllä vaistoavat sen. Tunnen työni kautta pari tämmöistä, ja en yhtään ihmettele: toinen on semmoinen Peter Pan, elää ikuista nuoruutta ja toinen on täysi mulggu luonteeltaan.
Ihan samalla tavalla naisessakin on vikaa, jos ei ole tehnyt lapsia aiemmin.
Ei varmaan löydykään. Hoikkuus kun on Suomi-valaille tuntematon asia, 99 % Suominaisista karsean ylipainoisia. Lapsettomuus on helppo nakki kriteerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa?
Mä oon yli 40 ja lapset on tekemättä
Rouva on maho
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan löydykään. Hoikkuus kun on Suomi-valaille tuntematon asia, 99 % Suominaisista karsean ylipainoisia. Lapsettomuus on helppo nakki kriteerinä.
Jep, muijat on niin lihavia ettei ne tule raskaaksi kuin keinotekoisesti, jos silloinkaan.
HS 12.3.2026: "Tällä hetkellä noin kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia. Tilanteeseen ei ole nykymenolla odotettavissa helpotusta. Painon lisääntyessä suomalaisten kunto heikkenee."
Vierailija kirjoitti:
HS 12.3.2026: "Tällä hetkellä noin kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia. Tilanteeseen ei ole nykymenolla odotettavissa helpotusta. Painon lisääntyessä suomalaisten kunto heikkenee."
Mistä löydämme silloin poliisit, pelastajat ja palomiehet? Onko työurien pidentäminen mahdollista, jos kansa on huonossa kunnossa?
Naisista tietysti.
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Hyväkuntoisena kuntoilijamiehenä en kykene seksiin lihavan ja ison naisen kanssa.
Voin elää ja olla mutta seksi ei onnistu. Vain pienet ja hoikat naiset, sellaiset sievät saavat viisarini värähtämään.
Tiedätte kyllä tämän naistyypin.
Tosin jos on huonokuntoinen ja lihava nainen niin ennen pitkää alkaisi varmaan itselläni se inho kasvaa.
Pyöräilen vuodessa 5000-10000 kilsaa fillarilla ja odotan kyllä naiseltakin kovakuntoisuutta. Toki kuntoilupiireissä on hoikkia naisia mutta toki varattuja usein.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, lapseton nainen se vasta myöhässä onkin.
Kerropa miten on? Itse olen nelikymppinen lapseton nainen ja löysin itselleni hyvän miehen. Olen etsinyt sitä koko ikäni joten rima on ollut yli korkealla. Vihdoin sen riman ylittäjä löytyi.
Miksi nelikymppiset miehet ovat vielä lukiossa?