Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (482)

Vierailija
461/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkuntoisena kuntoilijamiehenä en kykene seksiin lihavan ja ison naisen kanssa.

Voin elää ja olla mutta seksi ei onnistu. Vain pienet ja hoikat naiset, sellaiset sievät saavat viisarini värähtämään.

Tiedätte kyllä tämän naistyypin.

Tosin jos on huonokuntoinen ja lihava nainen niin ennen pitkää alkaisi varmaan itselläni se inho kasvaa. 

Pyöräilen vuodessa 5000-10000 kilsaa fillarilla ja odotan kyllä naiseltakin kovakuntoisuutta. Toki kuntoilupiireissä on hoikkia naisia mutta toki varattuja usein.

M40

Spandex-miehet on usein piilohomoja

Vierailija
462/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on kelvannut myös muodokkaammat 19-20 -vuotiaat naiset, varsinkin kun ilmaiseksi saa. ;)

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on kelvannut myös muodokkaammat 19-20 -vuotiaat naiset, varsinkin kun ilmaiseksi saa. ;)

M42

Tällä palstalla ei ole yhtäkään miestä, joka saisi meitä nuoria naisia ilmaiseksi :D

T 20 v tuleva äiti

Vierailija
464/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se raskasta katsoa onnettomalta näyttävää 4-kymppistä miestä, joka kävelee tatuoidun valaan jäljessä prismassa, kärryissä vauva joka itkee ja taapero kirkuu karkkilaarin lähellä. Ei ihme, jos mies haluaa toisenlaista elämää.

Tuskin kukaan nainenkaan haluaa miestä, joka pitää vastasynnyttänyttä lapsensa äitiä valaana. Tuollaisella ajatusmaailmalla mieshän on täysin kykenemätön perheenisäksi. Ei tuollaisten kanssa kannata lisääntyä, kohta voi vaan todeta olevansa yh, kun miehestä ei ole isäksi.

Olet sairas ja kanssasi mies sairastuu. Miehiä kiinnostaa oma lapsi, ei mikään parisuhde, mutta sitähän nainen ei voi sietää, joten silloin hankitte yksinhuoltajuuden valheilla, koska olette kostonhimoisia ja ahneita sekopäitä. Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa. Tällä palstalla näette heidän luonteensa, ja suurin osa kannattaa lapsen varastamista isältään.

Vierailija
465/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Tällä palstalla ei ole yhtäkään miestä, joka saisi meitä nuoria naisia ilmaiseksi :D

T 20 v tuleva äiti

En ymmärrä kommenttiasi? Väitätkö että kaikki parikymppiset naiset on prostituoituja?

Vierailija
466/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa lapsetonta hoikkaa, sitten pitää tyytyä siihen viiden lapsen (kaikki eri isälle) yh:hon, jolla painoa n. 200kg. Fiksu tosin ei noihin sekaannu.

Vierailija
467/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON!  Hoikka VELA. T. Ritva 87v

Vierailija
468/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee ottaa  valmiiksi laiha puoleinen muija kun ikää tulee ne ei silleen liho kuin valmiiksi fätitatima

Vierailija
469/482 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaihtoehtoja on vähemmän kuin nuorempana, mutta jos on miehellä elämänhallinta kunnossa, kiva luonne ja itsekin timmissä kunnossa niin ei tuo nyt mikään mahdoton yhtälö ole.

Vierailija
470/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.

Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.

Ei ne kestä. Nainen toteuttaa perhefantasiaan ja mies joutuu maksumieheksi. Alle 10v yhdessä ja ero. Lapset alakouluikäistä. Erolapset ja yh vanhemmat. Noh, saatiinpa lapset tehtyä. On nähty läheltä monta kertaa tämä asetelma.

Niin? Miksi mies ei hoida parisuhdetta niin, ettei tarvitse erota? Ja sinäkö olet sitä mieltä, että jos tulee ero niin ne lapsetkin tuli sitten tehtyä ihan turhaan?

Netti on täynnä videoita, missä nainen kertoo miehen olevan täydellinen mies ja isä, mutta tylsyyden takia nainen haluaa eron.

-eri

Missähän näitä videoita tulee jatkuvasti vastaan? Siellä teidän incel-muumien omilla kanavilla?

Vierailija
471/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.

Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.

Jos mies on lapseton, niin ei ole. Ei ole hyvää iskämateriaalia, eikö myöskään pariauhdematwruaalia. 

Häh? Lapseton mies ei ole hyvää isämateriaalia tai parisuhdemateriaalia? Perheen perustaakseen on oltava valmiiksi isä? Mitä?

Vierailija
472/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

jaa?

minun mielestäni Varsin sopiva on.

Aika vanha perustamaan perhettä jos haluaa lapsia.

Tilastojen .ukaan jos mies ei ole noin kolmekymppiseksi mennessä tehnyt yhtään lasta, niin ei hön niitä tule tekemään myöhemminkään. Nämä miehet, jotka tekevät niitä myöhemmissä iässä,  niin heillä on aiemmin tehtynä lapsia. 

Ja tuo on aivan luonnollista, sillä miehessä on jotain vikaa, jos ei ole tehnyt niitä lapsia aiemmin, ja naiset kyllä vaistoavat sen. Tunnen työni kautta pari tämmöistä, ja en yhtään ihmettele: toinen on semmoinen Peter Pan, elää ikuista nuoruutta ja toinen on täysi mulggu luonteeltaan. 

Sulla on nyt tilastot iloisesti sekaisin. Se on niin että 40-vuotias lapseton mies on todennäköisesti lapseton myös tulevaisuudessa. Ja tilastohan ei erittele sitä, kuinka iso osa näistä on veloja ja kuinka osa lapsettomia vastoin tahtoaan. Minulle alle 30-vuotiaana lisääntynyt mies olisi lähinnä red flag, koska se korreloi matalan koulutuksen, duunaritaustan ja elämänhallintaongelmien kanssa. 

Vierailija
473/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkuntoisena kuntoilijamiehenä en kykene seksiin lihavan ja ison naisen kanssa.

Voin elää ja olla mutta seksi ei onnistu. Vain pienet ja hoikat naiset, sellaiset sievät saavat viisarini värähtämään.

Tosin jos on huonokuntoinen ja lihava nainen niin ennen pitkää alkaisi varmaan itselläni se inho kasvaa. 

Pyöräilen vuodessa 5000-10000 kilsaa fillarilla ja odotan kyllä naiseltakin kovakuntoisuutta. Toki kuntoilupiireissä on hoikkia naisia mutta toki varattuja usein.

M40

Et tajua mitään. Kuntoilupiireissä nimenomaan harvemmin on hoikkia naisia vaan atleettisia. You know, sellaisia joilla on ihan lihaksiakin. Lähinnä ultrajuoksu on sellainen että se tekee ihmisestä kuivan kesän oravan näköisen, mutta epäilen, että et tarkoittanut sitäkään, koska uskallan väittää, että ihanteesi on todellisuudessa nimenomaan liikuntaa harrastamaton, lapsekkaan näköinen laiha tyttö. Miehet aina sanovat arvostavansa urheilullisuutta naisessa, mutta se on poikkeuksetta koodikieltä sille että pitää olla ainoastaan laiha (mutta kuitenkin toki isotissinen ja töröperseinen). 

Vierailija
474/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen ja seuraa ei löydy. Kun en anna pilsua. Heh

Ei pillua, ei parisuhdetta. 🙂

Vierailija
475/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Et tajua mitään. Kuntoilupiireissä nimenomaan harvemmin on hoikkia naisia vaan atleettisia. You know, sellaisia joilla on ihan lihaksiakin. Lähinnä ultrajuoksu on sellainen että se tekee ihmisestä kuivan kesän oravan näköisen, mutta epäilen, että et tarkoittanut sitäkään, koska uskallan väittää, että ihanteesi on todellisuudessa nimenomaan liikuntaa harrastamaton, lapsekkaan näköinen laiha tyttö. Miehet aina sanovat arvostavansa urheilullisuutta naisessa, mutta se on poikkeuksetta koodikieltä sille että pitää olla ainoastaan laiha (mutta kuitenkin toki isotissinen ja töröperseinen). 

Minua viehättävät ne pienet rinnat. Eräs noin kolmikymppinen pienitissinen nainen väitti jurripäissään että valehtelen kun sanoin että pienet tisukat viehättää (hänellä oli pienet).

M40

Vierailija
476/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nelikymppinen, lapseton, hoikka nainen. Onko siis niin että mieheni ei olisi saanut toivoa kaltaistani puolisoa vaan hänen olisi pitänyt ensisijaisesti haluta jotain muuta? 

Vierailija
477/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on pitkä epärealistinen vaatimuslista miehelle - YOU GO GIRL! JOKAINEN SAA VAATIA MITÄ HALUAA!

Miehellä realistinen vaatimus naisesta - MIKÄ SIKA! 

Näkee hyvin minkälaista ainesta te olette 

Vierailija
478/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Miksi 4-kymppinen mies etsii nuorta naista? Tai saahan sitä etsiä, ei niitä nuoria vaan sedät kiinnosta. 

Tottakai kannattaa olla nuoremman naisen kanssa. Itselläni oli lähes kymmenen vuoden suhde minua 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Alkoi kun olin 40/41. En todellakaan kelpuuta +35 vuotiaista mihinkään pl. ehkä joku poikkeus.

Vierailija
479/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nelikymppinen, lapseton, hoikka nainen. Onko siis niin että mieheni ei olisi saanut toivoa kaltaistani puolisoa vaan hänen olisi pitänyt ensisijaisesti haluta jotain muuta? 

Johtuu siitä että lähes kukaan palstan mammoista ei ole kuin sinä vaan reilusti ylipainoisia. 100 kg ei ole vielä mitään 😁

Vierailija
480/482 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä näissä kahdessa kriteerissä nyt on niin kauheaa? Käytännössä jokainen nainen voi saavuttaa hoikkuuden; kunhan nyt vähän katsoo, mitä syö. Naisilla on helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi