Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.
Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.
Ei ne kestä. Nainen toteuttaa perhefantasiaan ja mies joutuu maksumieheksi. Alle 10v yhdessä ja ero. Lapset alakouluikäistä. Erolapset ja yh vanhemmat. Noh, saatiinpa lapset tehtyä. On nähty läheltä monta kertaa tämä asetelma.
Niin? Miksi mies ei hoida parisuhdetta niin, ettei tarvitse erota? Ja sinäkö olet sitä mieltä, että jos tulee ero niin ne lapsetkin tuli sitten tehtyä ihan turhaan?
Vierailija kirjoitti:
On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.
Parhaassa iässä on.T Pertti 67v
joo ja mielellään vielä avioliitoton. samanlaista miestä minäkin etsin, n 45 vuotiaana naisena
Vierailija kirjoitti:
Noh, eipä tuossa mitään ihmeellistä ole ettei normaalipainoisia ja lapsettomia naisia löydy. Kyläpyöräisiä laarditankkereita sen sijaan tuntuu olevan 9/10 naisista nykyään, niin sama olla sitten kokonaan ilman kuin tyytyä täysin laaduttomaan pskasakkiin.
Samalla lailla mihillä on standardit kuin naisillakin, vai oliko siinä teidän ä m m m i e n iänkaiken naukumassa tasa-arvossa joku ongelma vai?!
Onneksi sinä vaikutat laadukkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.
Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.
Ei ne kestä. Nainen toteuttaa perhefantasiaan ja mies joutuu maksumieheksi. Alle 10v yhdessä ja ero. Lapset alakouluikäistä. Erolapset ja yh vanhemmat. Noh, saatiinpa lapset tehtyä. On nähty läheltä monta kertaa tämä asetelma.
Niin? Miksi mies ei hoida parisuhdetta niin, ettei tarvitse erota? Ja sinäkö olet sitä mieltä, että jos tulee ero niin ne lapsetkin tuli sitten tehtyä ihan turhaan?
Netti on täynnä videoita, missä nainen kertoo miehen olevan täydellinen mies ja isä, mutta tylsyyden takia nainen haluaa eron.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt vähän ohi, mutta tää oli yhden miehen teksti:
"Haussa katseenkestävä, sopusuhtainen, omillaan toimeentuleva nainen. Itse olen huumorintajuinen ja lapsirakas"
Ööö... naiselle esitetään vaatimukset joita itse ei pysty täyttämään?
Mistä päättelet noin? Mieheltä yleensä odotetaan eri asioita kuin naiselta, joten toki vaikea vertailla yksi yhteen.
Onhan se raskasta katsoa onnettomalta näyttävää 4-kymppistä miestä, joka kävelee tatuoidun valaan jäljessä prismassa, kärryissä vauva joka itkee ja taapero kirkuu karkkilaarin lähellä. Ei ihme, jos mies haluaa toisenlaista elämää.
Minä taas tykkään kivannäköisistä, poikamaisista ja flirteistä miehistä. Näitä on ylipäänsä vähän, uskollisia vielä vähemmän ja keski-ikäisistä kolmen lapsen äideistä kiinnostuvia ei ollenkaan. Elämä on. Joko opetellaan tykkäämään niistä jotka on saatavilla, tai sitten ollaan ilman.
Tunnen yhden tälläisen miehen. On hyvännäköinen ja sosiaalisesti taitava, hauska. Mutta ollut aina liian ronkeli ja on sitä edelleen nyt nelikymppisenä! Naisen pitää olla todella hyvännäköinen ja lapseton, mutta sen ikäinen, että ehtii vielä hankkia perheen hänen kanssaan :D
Me kaikki muut ollaan jo perheellistytty. Ja ihan hyvännäköiset ja hoikat kumppanit on kaikilla, mutta kaipa niissäkin joku vika olisi hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on täynnä videoita, missä nainen kertoo miehen olevan täydellinen mies ja isä, mutta tylsyyden takia nainen haluaa eron.
-eri
No niinpä. Onneksi nuo netin videot on aina ihan totta eikä mitään näyteltyä pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se raskasta katsoa onnettomalta näyttävää 4-kymppistä miestä, joka kävelee tatuoidun valaan jäljessä prismassa, kärryissä vauva joka itkee ja taapero kirkuu karkkilaarin lähellä. Ei ihme, jos mies haluaa toisenlaista elämää.
Miestä varmaan kaduttaa, että hän ei opetellut kondomin käyttöä.
Eräs tuttu mies jäi yksinhuoltajaksi ja löysi itselleen todella kivan naisen jolla myös lapsia.
Mietin vain että jos joku kiinnostaa niin miksi ei rohkene kokeilla?
Onko vieläkin jäänne että miehen pitää saada vaimokseen joku prinsessa Diana? Varsinkin jos itse ei ole Charles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä varmaan kaduttaa, että hän ei opetellut kondomin käyttöä.
Tuon miehen pitäisi ymmärtää olla tyytyväinen. Saa pillua ja on lapsi jatkamassa geenejä ja ehkä nimeäkin.
Kuka nyt haluaisikaan naida ikäloppua punkeroa eukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka.
Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa.
Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen.
Mites sitten toisinpäin? Naisten ei varmaan tarvitse myöskään olla kuvottavien ihrakasamiesten kanssa? Eli 72% , eli enemmistön suomalaisista miehistä , kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on lapseton, niin ei ole. Ei ole hyvää iskämateriaalia, eikö myöskään pariauhdematwruaalia.
No kysykää niiltä etsimiltänne naisilta. Ei muuta voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Noh, eipä tuossa mitään ihmeellistä ole ettei normaalipainoisia ja lapsettomia naisia löydy. Kyläpyöräisiä laarditankkereita sen sijaan tuntuu olevan 9/10 naisista nykyään, niin sama olla sitten kokonaan ilman kuin tyytyä täysin laaduttomaan pskasakkiin.
Samalla lailla mihillä on standardit kuin naisillakin, vai oliko siinä teidän ä m m m i e n iänkaiken naukumassa tasa-arvossa joku ongelma vai?!
OK. Eikö silloin ole hyvä että sinulla ei ole naista, ja et sellaista koskaan saa. Luonto on suojannut sinut paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?
Ei pidäkään, muttei pidä myöskään vinkua, että se on jonkun muun vika kun kumppania ei löydy.