Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (423)
Vaatikoot. Eivät saa. Tähän riittää paukut ja charmi (paitsi jos on tt-tukiloispersu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.
jaa?
minun mielestäni Varsin sopiva on.
Aika vanha perustamaan perhettä jos haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä miehellä pitäisi olla jo oma perhe. Outoa että on yksin.
Jep. Yli 20 vuotta myöhässä niistä jutuista.
? Vaadin minäkin lapsetonta, hoikkaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka lapseton nainen, niin tule tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ja niin ikään nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia ja hyvässä kunnossa olevia sinkkunaisia on nykyään ihan hyvin saatavilla, mutta yleensä näiden miesten vaatimukset kusevat eniten siinä, että vastapuolen tulisi olla itseään puolet tai ainakin 10 vuotta nuorempi. Minua ei 25-vuotiaana kiinnosta neljäkymppinen mies. Yleensä nämä ukot vielä sanovat olevansa itse "hyvin säilyneitä", mutta totuus on karumpi.
Ja vaikka olisikin hyvin säilynyt, niin liian vanha se silti on. Sama meininki myös vanhempana - kuusikymppiset yrittävät 40-50-vuotiaita naisia, jotka puolestaan eivät halua eläkeiän kynnyksellä olevaa vanhaa ukkoa.
Niin mitä järkeä olla kohta eläkkeellä olevan kanssa jos itse n. 40-vuotiaana on vielä ainakin 20 vuotta työelämässä. Siinä ei elämäntilanteet kohtaa. Kiva sen eläkeläisenkin on kotona vain odotella toista töistä. Ja kun se 40-vuotias joskus vihdoin pääsee eläkkeelle niin puoliso on jo hoivakotikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.
jaa?
minun mielestäni Varsin sopiva on.
Aika vanha perustamaan perhettä jos haluaa lapsia.
Miksi oletat, että haluaa? Oletko tietoinen, että parituminen voi tapahtua myös muista syistä kuin lisääntymistä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ja niin ikään nelikymppinen.
Sittenhän me sovimme toisillemme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Yli 20 vuotta myöhässä niistä jutuista.
Ok boomer.
Vierailija kirjoitti:
Onko samanlainen nainen outo?
Nelikymppisillä naisilla on usein lapsia ja nuoremmilla naisilla useimmiten samanikäinen +/-5v mies. No ainahan sitä haluta saa, eri asia, mitä sitten oikeasti saa. Miksi odottivat noin myöhään toiveinensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä vähempään kuin ansaitsen? Mieluummin yksin kuin jonkun kanssa joka ei täytä vaatimuksiani.
Vähän sama ajatus, joskin en noilla termeillä sitä kutsu. Mutta siis haluan olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla ja joka kiinnostaa seksuaalisesti. Siksi minulla, 40+-naisella on käytännössä todella kovat kriteerit:
- normaalipainoinen, liikunnallinen, terveet elämäntavat myös ruokavalion suhteen, ei tupakoi eikä ole humalassa
- henkisesti tulemme hyvin juttuun ja persoonallisuuden tyyppi sopii yhteen
- seksuaalinen molemminpuolinen kiinnostus ja yhteensopivuus
- arjen elämien yhteensopivuus
Tiedostan kyllä, että nämä ovat sellaisia vaatimuksia, joiden myötä jään todennäköisesti ikisinkuksi lopuksi elämääni. Mutta muunlaisen ihmisen kanssa hengailu aiheuttaisi vaan enemmän stressiä elämään kuin hyvää.
Sinun "vaatimuslistasi" näyttää varsin hyvältä. Monipuolinen ajatus soveltuvasta kumppanista fyysisten, psyykkisten ja sosiaalistenkin ominaisuuksien pohjalta, Toivottavasti, pienoisesta epäilystäsi huolimatta, löydä hänet jossakin vaiheessa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisillä naisilla on usein lapsia ja nuoremmilla naisilla useimmiten samanikäinen +/-5v mies. No ainahan sitä haluta saa, eri asia, mitä sitten oikeasti saa. Miksi odottivat noin myöhään toiveinensa?
Minulla on aina ollut hoikkia lapsettomia naisia. Mitä minun olisi pitänyt odottaa? T:M42
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi, jos on vela.
Minä olen lapseton, nelikymppinen hoikka mies.
Ja että tuo on siis kohtuuton vaatimuslista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppinen mies ei ole naimisissa???
Menin naimisiin 3-kymppisenä ja jos voisin antaa silloiselle itselleni yhden ohjeen, sanoisin, että odota kymmenen vuotta.