Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa

1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin

2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.

Tämä. Mitä vanhempi mies sitä enemmän tämä.

Onko niiltä näkö ja kuulo mennyt kun eivät näe ja kuule itseään tai tajua, mitä itse eivät kykene tuomaan suhteeseen.

Vierailija
22/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa. 

Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen. 

40-vuotias ei ole nuori tai nuorehko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.

Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.

No ei kyllä ole. Useampaa tällaista jututtaneena herää lähinnä olo että juoksen mieluummin saharaan ja himalajalle kuin perustan tällaisen kanssa "perheen" tai siis synnytän hiviölle lapsen.

Vierailija
24/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä näillä miehillä on jo yhden tai useamman naisen kanssa itsellään lapsia.

Ja haluavat sen tulevankin naisen kanssa lapsia.

Eri standardit itsellä ja vaatimallaan naisella.

Jos ihan puhtaasti tilastoja katsotaan, niin nelikymppisiä lapsettomia miehiä on paljon enemmän kuin vastaavia naisia.

Mutta tietenkään en voi väittää vastaan, jos mielessäsi on joku itse luomasi nämä miehet -kategoria.

Vierailija
25/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.

Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.

No ei kyllä ole. Useampaa tällaista jututtaneena herää lähinnä olo että juoksen mieluummin saharaan ja himalajalle kuin perustan tällaisen kanssa "perheen" tai siis synnytän hiviölle lapsen.

Minä kirjoitin, että ihminen joka on kaikin puolin ok. Onko sellainen sitten hiviö.

Vierailija
26/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?

Koska elämässä ei saa aina kaikkea mitä haluaa. Tuollainen asenne tulee aiheuttamaan sulle paljon ongelmia parisuhteessa, olit sitte mies tai nainen. Terve tapa lähestyä asiaa on 1. Mitä minä voin antaa. 2. Kohtaako se mitä minä annan sen kanssa mitä se toinen ihminen haluaa ja toistepäin. 

Vierailija
27/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

Nykyisinhän erotaan jatkuvasti. Kyllä nelikymppisiä sinkkuja on tarjolla. Ei toki niin paljon kuin parikymppisissä ja suurimmalla osalla on lapsia jo. 

Vierailija
28/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleensä näillä miehillä on jo yhden tai useamman naisen kanssa itsellään lapsia.

Ja haluavat sen tulevankin naisen kanssa lapsia.

Eri standardit itsellä ja vaatimallaan naisella.

Jos ihan puhtaasti tilastoja katsotaan, niin nelikymppisiä lapsettomia miehiä on paljon enemmän kuin vastaavia naisia.

Mutta tietenkään en voi väittää vastaan, jos mielessäsi on joku itse luomasi nämä miehet -kategoria.

Entäs yksinhuoltajatilastot? 

Vierailija
29/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Miksi 4-kymppinen mies etsii nuorta naista? Tai saahan sitä etsiä, ei niitä nuoria vaan sedät kiinnosta. 

Vierailija
30/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

Nelikymppinen, lapseton nainen se vasta myöhässä onkin. 

Kaikki eivät halua (tai voi saada) lapsia. Kaikki eivät myöskään halua naimisiin tai välttämättä edes parisuhdetta. Silloin ei olla myöhässä yhtään mistään. 

Vierailija
31/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eipä tuossa mitään ihmeellistä ole ettei normaalipainoisia ja lapsettomia naisia löydy. Kyläpyöräisiä laarditankkereita sen sijaan tuntuu olevan 9/10 naisista nykyään, niin sama olla sitten kokonaan ilman kuin tyytyä täysin laaduttomaan pskasakkiin.

Samalla lailla mihillä on standardit kuin naisillakin, vai oliko siinä teidän  ä m m m i e n iänkaiken naukumassa tasa-arvossa joku ongelma vai?!

Vierailija
32/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap sanonut mitään iästä,  jota hakee. Oletin sen olevan häntä nuorempi kuten yleensä miehillä on.

Ja minulle 40--vuotias on nuorehko,  koska itse olen 64.

Mutta se nyt ei ollut olennaista, vaan kritisoin kommenttia,  jossa pidettiin jotenkin tosi vaativana hoikan haluamista.

Ihan perusjuttu.  Valitettavasti vain vaikeampaa ja vaikeampaa kun etenkin naiset paisuvat kuin pullataikina. 

Vierailija
33/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa

1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin

2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.

Tämä. Mitä vanhempi mies sitä enemmän tämä.

Onko niiltä näkö ja kuulo mennyt kun eivät näe ja kuule itseään tai tajua, mitä itse eivät kykene tuomaan suhteeseen.

Näillä on oma profiili joko tyhjä, tai täytetty lapselliseen tyyliin "Markku 45v 182cm 85kg siniset silmät. Kysymällä selviää lisää 😉". Ja se nimi, ikä ja pituus on jo muutenkin täytetty profiiliin, eli ainoa lisätieto on kilot ja silmien väri, todella tärkeitä tietoja siis..... Lisäksi kuvista näkee että ikä on todennäköisesti lähempänä 55v ja kilojakin taitaa olla 10 enemmän kuin kerrottu. 

Vierailija
34/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua aloitusta. Kummassakaan vaatimuksessa ei ole mitään epärealistista. Itsellä miehen suhteen samat vaatimukset: lapseton ja kohtuullisessa kuosissa, eli ei mitään housunkauluksen ylitse vyöryvää kaljamahaa. 

Miehen tarkoittama  "hoikka nainen" ei ole yleensä tuo "kunhan ei ole isoa kaljamahaa", vaan bmi max 20, jos oikein isot tissit voi olla vähän enemmän (=paino tisseissä).

Vierailija
35/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia, vaan haluaa elää childfree-elämää yhdessä samanhenkisen kumppanin kanssa.

Vierailija
36/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivapaa nainen on aina nuorekas. 😍

Vierailija
37/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaisi nelikymppinenkin mies (okei, aika maksimi). 

t. lapseton, hoikka nainen 

Vierailija
38/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta, mutta nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok, on aika harvinainen ilmestys. Siihen on useimmiten jokin muu syy, kuin se, ettei ole vaan sattunut sitä oikeaa naista kohdalle, että sitä perhettä ei vielä nelikymppisenä ole tullut. Ehdottomalla valtaosalla niistä nelikymppisistä kaikin puolin ok -miehistä on tuossa vaiheessa lapsia. Toki harvinaisen kultakimpaleen voi aina joku löytää, mutta enemmistö lapsettomista (mutta ei vela-)nelikymppisistä miehistä (tai naisista) ei ole mitään saaliita. Usein syynä on ihan vaan luonne, vaikka muuten olisi ok. Esim. joustamattomuutta, kompromissikyvyttömyyttä tai ailahtelevuutta. 

Vierailija
39/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt synnyttäneen läskin haluaisi.🤢

Vierailija
40/199 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua aloitusta. Kummassakaan vaatimuksessa ei ole mitään epärealistista. Itsellä miehen suhteen samat vaatimukset: lapseton ja kohtuullisessa kuosissa, eli ei mitään housunkauluksen ylitse vyöryvää kaljamahaa. 

Miehen tarkoittama  "hoikka nainen" ei ole yleensä tuo "kunhan ei ole isoa kaljamahaa", vaan bmi max 20, jos oikein isot tissit voi olla vähän enemmän (=paino tisseissä).

Sellaiset naisselitykset sieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi