Sanokaa mihin vien vaatteet ja lelut
Mulla kolme lasta sekä omia ja puolison vaatteita kenkiä jne ja lasten leluja jätesäkeittäin. Mihin voin viedä ne? Uff laatikkoon varmaa vois kipata kuteet ja kengät mutta mites lelut? Autoa ei ole. Oon aivan loppu joten vinted tai kirppispöytä niin en vaan jaksa! Kaikki tavara on puhdasta ja ehjää. Miten saisin nämä jonnekkin missä niille oikeasti on tarve? Olis tietty kiva jos saisin näistä jotain rahaa mutta pääasia ois saada nää jonnekkin missä niistä ois iloa ja menisi tarpeeseen. Onko joku paikka? Minne? Asun Helsingissä kantalaupungin alueella. Help me. T. Aivan loppu oleva ja aikaa ei jää kuvaamaan tavaraa yksittäin mihkään.
Kommentit (18)
Redin 3.kerroksessa on vierekkäin kierrätyskeskus, fida ja uff. Fidalla on noutopalvelu
Kierrätyskeskukseen, yksi kierrätyskeskuksista on Kaisaniemenkadulla.
Fida, kontti ja kierrätyskeskus, niin ovatko ne parempi kun uffi? Haluaisin et joku oikeesti saisi niistä iloa eikä niin et menee välikäden kautta myyntiin. T. Ap
Kysy ottaisko sairaalan (lähellä on varmaankin joku sairaala) lastenosasto lelut vastaan. Sinne varmaankin joudut lahjoittamaan, etkä saa rahaa, mutta uskoisin, että moni lapsipotilas ilahtuu.
Jos ne ovat ehjiä, hyväkuntoisia ja puhtaita, niin kysy lähimmiltä seurakunnilta.
Tai tarjoa facebookin roskalavalla. Siellä voi olla joku joka ehtii ja jaksaa setviä ne tavarat, ja saa niistä vaikka kirppismyynnillä rahaa tarpeeseensa.
Ja sit käsi sydämelle: onko oikeasti sellaista tavaraa, jonka itse suostuisit ottamaan vastaan käytettynä, vai haluatko vain päästä roskista eroon?
Ottaako joku päiväkoti esim leluja? On kaikkee lol leluja ja autoja niille sun muuta ja pahmoja ja berbeja yms yms. Vaatteet myls tosi hyviä. Ois kiva antaa ne tarvitsiville mutta en löydä mihin voisin kaiken lahjoittaa. T. Ap
Käsi sydämmelläni, on ihan laadukasta, ehjää tavaraa. Merkkejä vaatteissa ja kivoja ehjiä leluja. Rikkinäiset olen heittänyt rodeen. Oon hillonnu näitä myynti tarkoitukseen, mutta en vaan jaksa lähteä siihen myynti ja pakkailu ja kuvailu hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Fida, kontti ja kierrätyskeskus, niin ovatko ne parempi kun uffi? Haluaisin et joku oikeesti saisi niistä iloa eikä niin et menee välikäden kautta myyntiin. T. Ap
Uff ei olekaan paras vaihtoehto. Myös spr:llä on ollut kerroksellisuutta. Kierrätyskeskus on kaupungin, siellä on työllistettyjä esim. Fidasta on oikeasti uskovaiset vienyt pakettiautolla Baltiaan tai Balkanille köyhille. Fida on eettisin, sinne
Fida noutopalvelu?