Sanokaa mihin vien vaatteet ja lelut
Mulla kolme lasta sekä omia ja puolison vaatteita kenkiä jne ja lasten leluja jätesäkeittäin. Mihin voin viedä ne? Uff laatikkoon varmaa vois kipata kuteet ja kengät mutta mites lelut? Autoa ei ole. Oon aivan loppu joten vinted tai kirppispöytä niin en vaan jaksa! Kaikki tavara on puhdasta ja ehjää. Miten saisin nämä jonnekkin missä niille oikeasti on tarve? Olis tietty kiva jos saisin näistä jotain rahaa mutta pääasia ois saada nää jonnekkin missä niistä ois iloa ja menisi tarpeeseen. Onko joku paikka? Minne? Asun Helsingissä kantalaupungin alueella. Help me. T. Aivan loppu oleva ja aikaa ei jää kuvaamaan tavaraa yksittäin mihkään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ottaako joku päiväkoti esim leluja? On kaikkee lol leluja ja autoja niille sun muuta ja pahmoja ja berbeja yms yms. Vaatteet myls tosi hyviä. Ois kiva antaa ne tarvitsiville mutta en löydä mihin voisin kaiken lahjoittaa. T. Ap
Kyllä ottaa. Kannattaa kysyä onko joillekin tietyille leluille tarvetta. Joissain päiväkodeissa voi olla vaikka vaan yksi nukke mutta kasa autoja. Myös varavaatteille saattaa olla tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko Kontti?
Konttiin voi myös viedä.
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämmelläni, on ihan laadukasta, ehjää tavaraa. Merkkejä vaatteissa ja kivoja ehjiä leluja. Rikkinäiset olen heittänyt rodeen. Oon hillonnu näitä myynti tarkoitukseen, mutta en vaan jaksa lähteä siihen myynti ja pakkailu ja kuvailu hommaan.
Vie jollekin täyden palvelun kirppikselle. Ei tarvitse tehdä itse mitään muuta kuin viedä tavarat myyntiin. Esimerkiksi Kidia ja Minibuffet ovat sellaisia, joissa itse ei tarvitse tehdä mitään. Varmasti moni muukin moderni kirppis, jossa vaatteet ovat myynnissä kokojen mukaan.
Fida noutaa ilmaiseksi. Kierrätyskeskus veloittaa 60 e