Naisystävä haluaa lähteä Euroopan matkalleen, jonka oli suunnitellut ennen suhteemme alkua?
Naisystävä oli suunnitellut matkustavansa Euroopassa ja erityisesti etelä-euroopassa 2 kuukautta. Oli tehnyt suunnitelmat ja kaikkea ennen kuin tapasi minut, sitten rakkaus iski ja aloimme seurustella. Mielestäni ihan itsestään selvä juttu, että ei varattu nainen voi yksinään lähteä kiertämään italiaan, kreikkaan, espanijaan, kroatiaan jne. Siellä on joka kulmalla Jorgos tai Lorenzo vikittelemässä blondia tyttöä. Naisystävä esitti loukkaantunutta, kun sanoin että en hyväksy reissua. Veti herneen nenään eikä meillä ole ollut seksiä nyt pariin viikkoon.
Naiset, miten puhun järkeä hänelle?
M28
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa.
Mihin tarvitset avioliittoa? Varmaan rahoitukseen.
Ap, anna moisen tyhjäpään mennä vapaasti äläkä ota koskaan takaisin.
Tyhjäpäästä ei ole vakavaan parisuhteeseen vaan hän haluaa leikkiä lapsellisia pronsessaleikkejään mielummin.
Teidän suhteenne on jo nyt tuhoontuomittu. Valitettavasti. Sinä olet aikuinen kypsä ihminen ja naisystäväsi lapsen tasolle juuttunut pilvipää.
Ole onnellinen kun pääset eroon. Etsi rinnallesi oikea nainen.
Vierailija kirjoitti:
En mä tätä aloitusta ihmettele, tämä palstahan on nykyään täynnä toinen toistaan surkeampia provoja. Mutta mä jaksan ihmetellä sitä että ihan oikeesti joku ottaa nää tosissaan ja uskoo näitä.
Tuskin nyt sentään, mutta aina näistä hypoteettisista skenaarioista keskustellessa paljastuu ihmisten arvot ja asenteet liittyen asiaan. Niihin sitä reagoidaan eikä sillä ole merkitystä onko joku tapahtunut 100% varmuudella.
Miksi pitää alkaa seurustella ihmisen kanssa, johon ei luota?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää alkaa seurustella ihmisen kanssa, johon ei luota?
Ongelmahan on siinä että ap ei luota kehenkään, koska hänen oma kasvu sosiaalisena ihmisenä on jäänyt kesken ja hän on edelleen siinä vaiheessa jossa lapsi haluaa oman ämpärin hiekkalaatikolla eikä siihen ämpäriin saa muut katsoa tai tulee itku. Apn ämppäri! Ei saa katsoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ap, anna moisen tyhjäpään mennä vapaasti äläkä ota koskaan takaisin.
Tyhjäpäästä ei ole vakavaan parisuhteeseen vaan hän haluaa leikkiä lapsellisia pronsessaleikkejään mielummin.
Teidän suhteenne on jo nyt tuhoontuomittu. Valitettavasti. Sinä olet aikuinen kypsä ihminen ja naisystäväsi lapsen tasolle juuttunut pilvipää.
Ole onnellinen kun pääset eroon. Etsi rinnallesi oikea nainen.
Oikeiden kelvollisten miesten on lähes mahdotonta löytää nykyisessä tilanteessa itselleen kumppani ylisuurien haaveiden ja kehittymättöminen minäminä-asenteen omaavien naisten joukosta.
On vaan helpompaa olla yksin ja antaa naisten elää rauhassa tyhjää elämäänsä. Sitä tyhjää elämää jota he luulevat täydeksi elämäksi, mutta tulevat myöhemmin kohtaamaan yksinäisyydessään ja lapsettomuudessaan tekemiensä ratkaisujen seuraukset. Silloin on myöhäistä katua.
Taitavat "Antoniot ja Juanit" olla tänä päivänä enemmän kiinnostuneita latinalaisen Amerikan tytöistä/ naisista kuin blondeista (blondatuista) pohjoismaalaisista. Sitä paitsi niitä "blondeja" löytyy ihan omasta takaakin.
Tietenkin lähtee!
Elät selkeästi 70-lukua gigoloineen. Ei 99% naisista miesten takia reissaa, maailmassa on paljon muuta mielenkiintoisempaa
Itse palaan huomenna kotiin 10 viikon reissulta. 30v luottamus ilman ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos kuuntelee sinua ja jättää unelmansa toteuttamatta jonkun säälittävän äijän takia. Ihme riippakiveen nais parka sotkeutunut. Toivottavasti älyää lähteä ja nopeasti.
Ymmärrän hyvin aapeen ajatukset.
Haluaa suojella.
Itselläni oli sama. Toteutunut sen suunnittelemani Lapin reissun. Nautin Laista ja reissusta. Oli ikävä ja ymmärsin sen uuden kumppanin arvon.
Itse en Etelä-Eurooppaan suunnitellut, kun menin itsekseni interrailille.
Et voi kuitenkaan toista estää. Oma polku. Voit kertoa huolesi ja osoittaa välittämisesi.
Miksi kelpuutat suomalaisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kelpuutat suomalaisen naisen?
Koska ne ovat parhaita.
Mulle on täydellisen ihmeellinen ja käsittämätön asia se, että joku kuvittelee matkustamisen ja seksin liittyvän millään tavalla toisiinsa. Itse käyn muutamankin kerran vuodessa yksinäni reissussa, Lontoo, Pariisi, Barcelona, New York jne. Nämä ovat minulle henkireikiä, kierrän taidenäyttelyitä, kahviloita, muotiputiikkeja ja sisustusliikkeitä sekä tietysti ihastelen pitkin katuja arkkitehtuuria.
Olen naimisissa.
En edes tiedä miten sitä seksiä tuolla reissulla saisin. Kadultako nappaisin jonkun random heebon? Aika kaukaa haettu. Nuo matkat ovat nimenomaan minun omaa aikaani. Seksiä saa kotonakin mielin määrin, upeaa arkkitehtuuria ei. Saahan mieheni toki lähteä mukaankin, mutta harvoin lähtee koska häntä ei niin kiinnosta.
Huomaa miten pihalla joku on "naisten matkustelusta".
Erikoinen ajatus jollakin, että matkustelu tarkoittaa seksiä.
Voi voi. Noin huono itsetunto lähes kolmekymppisellä miehellä, että naisystävä pitää pitää käsivarren päässä.
Aikuisilla ihmisillä on myös omia menoja, kaikkea ei tehdä yhdessä. Minua ei kiinnosta miehen metsästysreissut, se on minun omaa laatuaikaa tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä.
Naisystävällesi antaisin neuvon, että harkitse kaksi kertaa, jos on noin mustasukkainen kumppani. Kun minulle aikoinaan varsin nopeasti paljastui tällainen mustasukkainen kyylääminen, ratkaisu oli nopea ja selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa.
Me matkustetaan sekä yksin, yhdessä että muussa seurassa.
Tuolla ap reppanalla oikeasti on vain mielikuvitustyttöystävä, veikkaan. Jos on oikea, niin suosittelen kyllä häntä unohtamaan tuollaisen epävarman reppanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mun tuore kumppani alkais mua tuollai kahlitsemaan niin secois soromnoo ja siinä se suhde.
Terveisin nainen
Harva mies haluaakin hu*ran kanssa olla parisuhteessa. Moro sitten vaan.
Voi kun sä saisit edes jonkunlaisen naisen. Vaikka sitten sen maksullisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin 20-vuotiaana huipputyypin, elämäni miehen. Molemmilla oli jo omat kesälomareissut sovittu parin kuukauden päähän. Minä lähdin tyttöporukalla 2 viikoksi Italiaan, mies juuri ennen paluutani kuukaudeksi Eurooppaan. Ei meidän suhde päättynyt tuohon 1,5 kuukauden taukoon. En tosiaankaan ikävöinyt palattuani Italian poikia, vaan omaa kultaani.
Ja miehesi alistui tuohon? Suurin osa naisista ei halua non alistuvaa miestä.
Jännä ajatus että mies "alistui", olihan hänellä omatkin suunnitelmat valmiina. Ilmeisesti naisen olis pitänyt pysyä kotona ja mies olis "saanut" mennä omalle reissulleen?
Vierailija kirjoitti:
Nämä incellit kaivavat omaa hautaansa typerillä trollauksillaan.
Kaikkein vähiten kiinnostaa hakeutua parisuhteeseen kun luen jotain tällaista paskaa netistä.
Eli sä kuvittelet, että tämä nettiavaruus on joku todellisuus? Ehkä sun kannattaisi nähdä ihan oikeita ihmisiä oikeassa elämässä?
Harva mies haluaakin hu*ran kanssa olla parisuhteessa. Moro sitten vaan.