Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä haluaa lähteä Euroopan matkalleen, jonka oli suunnitellut ennen suhteemme alkua?

Vierailija
14.11.2025 |

Naisystävä oli suunnitellut matkustavansa Euroopassa ja erityisesti etelä-euroopassa 2 kuukautta. Oli tehnyt suunnitelmat ja kaikkea ennen kuin tapasi minut, sitten rakkaus iski ja aloimme seurustella. Mielestäni ihan itsestään selvä juttu, että ei varattu nainen voi yksinään lähteä kiertämään italiaan, kreikkaan, espanijaan, kroatiaan jne. Siellä on joka kulmalla Jorgos tai Lorenzo vikittelemässä blondia tyttöä. Naisystävä esitti loukkaantunutta, kun sanoin että en hyväksy reissua. Veti herneen nenään eikä meillä ole ollut seksiä nyt pariin viikkoon.

Naiset, miten puhun järkeä hänelle?

M28

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde matkalle mukaan? Jos 2kk on liian pitkä aika saada töistä lomaa, voisitko olla mukana osan matkaa, vaikka siellä reissun puolivälissä?

En ymmärrä, mikä tässä on ongelma? Jos pettämistä pelkäät, niin sehän onnistuu ihan kotimaassakin.

Vierailija
22/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa. 

Hui, ootpa sä kova mimmi. Oikein potkaisisit. Myötähäpeä tuosta sun viimeisestä lauseesta, ihan kuin jonkun uhoavan teinin suusta.

Lause on just hyvä.-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtee reissulle jos haluaa. Kysymys kuuluu lähdetkö sinä mukaan vai lähteekö yksin. 

Vierailija
24/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei voi lähteä yksin oli suhteessa tai ei. Mitä vaan voi sattua. Joku kaveri mukaan vähintään.

Vierailija
25/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisellä sopimuksella tuleva vaimosi pukee metallisen siveysvyön matkalleen.

Vierailija
26/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa. 

Luiskaan

Vierailija
27/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mun tuore kumppani alkais mua tuollai kahlitsemaan niin secois soromnoo ja siinä se suhde.

Terveisin nainen 

Täytyy alkaa katsomaan Thaimaan lentoja itselleni vain, jos tosiaan tämä on naisten linja. Tai no Prahakin käy, pääsee purkamaan paineita.

Vierailija
28/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä reissuita. Voit varmaan halutessasi lähteä mukaan?

Vierailija
29/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, ootpa sä kova mimmi. Oikein potkaisisit. Myötähäpeä tuosta sun viimeisestä lauseesta, ihan kuin jonkun uhoavan teinin suusta.

Lause on just hyvä.-eri

No toki se sun omasta mielestäsi on hyvä. Turha esittää eri henkilöä.

Vierailija
30/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo nainen kun ei suostua miehensä kanssa matkustamaan.

Voin olla sinusta outo, ei tunnu missään. Minusta taas siinä ei ole mitään outoa. Sun mielipiteesi sit taas ei liikuta millään tavalla, kuten ei kenenkään muunkaan. 

Vierailija
31/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luiskaan

Juu, luiskaan lähtisi tuollainen riippakivi äijä välittömästi. Mä taas olen lähdössä ensi viikolla seuraavan reissuun. 👌

Vierailija
32/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävää kieltäisit matkustamasta, ei voi olla tätä päivää. Jos olisi avovaimo, asia olisi eri.

Vierailija
33/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään valintaani en ole katunut yhtä paljon jälkeenpäin kuin sitä  että  en ottanut vastaan opiskelupaikkaa ulkomailta miehen takia. Kun muutamaa vuotta sen jälkeen erottiin, lähdin ulkomaille ja sillä  tiellä olen ollut jo kohta 30 vuotta. 

Vierailija
34/59 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin 20-vuotiaana huipputyypin, elämäni miehen. Molemmilla oli jo omat kesälomareissut sovittu parin kuukauden päähän. Minä lähdin tyttöporukalla 2 viikoksi Italiaan, mies juuri ennen paluutani kuukaudeksi Eurooppaan. Ei meidän suhde päättynyt tuohon 1,5 kuukauden taukoon. En tosiaankaan ikävöinyt  palattuani Italian poikia, vaan omaa kultaani.

Meillä sama juttu. Tapasin miehen ja aloin seurustella. Se ei estänyt minua lähtemästä tyttökavereideni kanssa suunnittelemalleni ja varaamalleni kesälomamatkalle etelään eikä myöskään paria viikkoa paluuni jälkeen miestä lähtemästä omien kavereidensa kanssa Lappiin kalaan. Miksi ihmeessä olisi? Kai ihmisellä edelleen on ne kaverit ja harrastukset ja elämä, vaikka olisikin seurustelukumppani. Ehkä ap on jotekin pienimunainen, ainakaan aikuinen hän ei vielä ole, jos naisen itsenäisyys on hänelle uhka. Siis provohan tämä on, mutta uskon, että on oikeastikin tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
35/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos rakastat jotain, päästä se vapaaksi, ja jos se rakastaa sinua takaisin, se palaa; jos ei, sen ei ollut koskaan tarkoituskaan olla"

Vierailija
36/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, kukaan ei voi olla noin naurettava kuin ap.

Vierailija
37/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mun tuore kumppani alkais mua tuollai kahlitsemaan niin secois soromnoo ja siinä se suhde.

Terveisin nainen 

Täytyy alkaa katsomaan Thaimaan lentoja itselleni vain, jos tosiaan tämä on naisten linja. Tai no Prahakin käy, pääsee purkamaan paineita.

Kertoo kaiken oleellisen miehistä. Koska teillä yksinään tehty matka olisi pelkkää maksullisissa juoksua ja pillunperässä kyttäämistä, oletatte että tietysti naiset toimisi samoin.

Newsflash: naisia ei kiinnosta tuntematon muna läheskään niin paljoa kuin teitä tuntematon reikä.

Vierailija
38/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä incellit kaivavat omaa hautaansa typerillä trollauksillaan.

Kaikkein vähiten kiinnostaa hakeutua parisuhteeseen kun luen jotain tällaista paskaa netistä.

Vierailija
39/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis luota sun tyttöystäväänsä. Jos luottaisit, sulle ei ois mikään ongelma, jos hän lähtee yksin matkalle. Me oltiin seurustelu mun miehen kanssa noin kuukausi kun mä lähdin 3kkn matkalle Etelä-Amerikkaan yksin. Kun oltiin ollut 2 vuotta naimisissa asuin 5kk yksin ulkomailla, kun mies ei voinut tulla mukaan. Nyt ollaan oltu yli 25 vuotta naimisissa. Koskaan en ole pettänyt miestäni. 

Vierailija
40/59 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille tauko. Pikku tautikaranteeni ja sen jälkeen takaisin asiaan, sitten kun palaa. Ellei Giorgio tule mukana 😍

Harvinaisen typerä neuvo. Naisen kirjoittama. Kas kun et vielä Gambiaan ohjeistanut menemään.