Erityisesti lesboille kysymys: mistä päättelette, että joku nainen olisi naisen iskettävissä? Tytärtäni yritetään
Tyttäreni kertoi, että häntä on lesbot useammankin kerran yrittäneet iskeä baarissa.
Mistä tällainen voisi johtua? Ei tämä meitä haittaa. Uteliaisuudesta kysyn.
Tytär näyttää mielestäni tavalliselta nuorelta naiselta. Hän on kiinnostunut vain miehistä. Tälläkin hetkellä hän on hyvin rakastunut poikaystäväänsä.
Hänellä on pitkät luonnollisen väriset hiukset, ei tatuointeja eikä lävistyksiä kuin korvissa yhteensä 3. Meikkaa hillitysti. Normaalit nuoren naisen vaatteet. Viimeisimmällä kerralla jopa hame päällä.
Millaisia lesbot yrittäjät iskeä. Eli millä tavalla ajattelevat, että tuo toinenkin on lesbo.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap tainnut olla ankara äiti kun tyttärelläsi on noin kapea suhtautuminen omaan seksuaalisuuteensa. Eihän kukaan aidosti halua miesten kanssa olla, miesten kanssa ei voi jutella mistään eikä tule aidosti huomioiduksi. Mutta kasvatit lapsen araksi ja pelokkaaksi miehenmiellyttäjäksi. Surkeaa.
Alba hiljaa. Ota lääkkeesi.
Miten ihmiset ylipäätään päättää kenelle menee juttelemaan baarissa? Joku tyyppi on kiinnostava ja voi käydä juttelemassa. Jos asia ei näytäkään kivalta, lähtee pois. Ei se mitään iskemistä ole. Joskus voi jatkua, jos yhteinen kiinnostavuus löytyy. Voi jatkua myös ihan kaveripohjalta.
Ei kai kukaan näissä mieti mikä minussa tai Liisassa nyt herätti tuon toisen "ihmisryhmän" (vaikka savolaisten) kiinnostuksen.
Kun pyörin seksuaalivähemmistöille tarkoitetuissa tapahtumissa, oletan automaattisesti siellä olevien naisten kuuluvan johonkin seksuaalivähemmistöön.
En mistään. Kokeilen onneani.
En lähesty ketään mielessäni "AHA! Tuo on lesbo menenpä iskemään". Lähestyn kokeillakseni onneani, osapuolen vaatetuksella yms ei ole osaa eikä arpaa siihen. Jos jollakulla on vaikka ystävällinen hymy ja hän on katsonut suuntaani, käyn kokeilemassa onneani.
Harvemmin lähestyn ketään joka on jonkun seurassa.
Tässä ap:n tapauksessa ap:n tyttären kaveri ilmeisesti katseli vähän väliä sitä joka tuli iskemään kun ap mainitsi että hän sanoi tytölleen että taas se tuijottaa. Tässä tapauksessa olisin varmaan lähestynyt ap:n tytön ystävää, en sitä tyttöä koska se kaveri näemmä tuijottaa ja vilkuilee kohti.
P:s: Ap puhunut aika paljon ulkonäöstä, olen ihan normaalin näköinen, normaalit hiukset, ei korvakoruja tai tatuointeja, meikkaan hillitysti. Pukeudun sekä mekkoihin, hameisiin että farkkuihin ja muihin housuihin.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty ketään mielessäni "AHA! Tuo on lesbo menenpä iskemään". Lähestyn kokeillakseni onneani, osapuolen vaatetuksella yms ei ole osaa eikä arpaa siihen. Jos jollakulla on vaikka ystävällinen hymy ja hän on katsonut suuntaani, käyn kokeilemassa onneani.
Tässä ap:n tapauksessa ap:n tyttären kaveri ilmeisesti katseli vähän väliä sitä joka tuli iskemään kun ap mainitsi että hän sanoi tytölleen että taas se tuijottaa. Tässä tapauksessa olisin varmaan lähestynyt ap:n tytön ystävää, en sitä tyttöä koska se kaveri näemmä tuijottaa ja vilkuilee kohti.
P:s: Ap puhunut aika paljon ulkonäöstä, olen ihan normaalin näköinen, normaalit hiukset, ei korvakoruja tai tatuointeja, meikkaan hillitysti. Pukeudun sekä mekkoihin, hameisiin että farkkuihin ja muihin housuihin.
Eli täysin samoin kuin ihmiset yleensä toisiaan lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kyllä, vaikka olen komea mies, hyvin harvoin homo on yrittänyt iskeä minua. Ehkä minusta näkee niin selvästi, etten ole kiinnostunut miehistä, en tiedä.
No ei sitä voi nähdä, on monia tosi maskuliinisiakin homomiehiä sen stereotyyppisen homomiehen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, että semmoinen lesboprovo tänään kun mainitset hiukset, tatuonnit ja lävistykset.
Tiedoksesi että useimmilla lesboilla on normaalit hiukset, ei tauointeja ja korkeintaan korvakorut.
Terv: Lesbo.
Kuules nyt. Minulla ei ole mitään käsitystä, miltä lesbot näyttävät. Nuoruuteni aikana kaikki homot ja lesbot olivat kaapissa. En vieläkään tunne ainuttakaan. En ainakaan tiedä tuntevani. Kaikki ystäväni ja kaverini ovat heterosuhteissa.
Kerroin tyttäreni ulkonäön sen takia, että en huomaa ainakaan siinä olevan mitään massasta poikkeavaa. Eli että mistähän mahtaa johtua.
Ap
Pitäisikö lesbojen näyttää jotenkin erikoisilta?
Naapurissa asuu naispari ja ovat kyllä aivan tavallisen näköisiä.
Butch ja fem-parit ovat helposti tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalien mielestä heterosta voi vallan mainiosti tulla homo, mutta ei koskaan niin päin, että homoista voi tulla hetero.
Tämän olen huomannut, että heteromiehenä on hankalaa olla homomiehen kaveri. Jotain taka-ajatuksia tuntuu olevan lähes aina, ja luuloja, että on jotain maagisia kykyjä käännyttää minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, että semmoinen lesboprovo tänään kun mainitset hiukset, tatuonnit ja lävistykset.
Tiedoksesi että useimmilla lesboilla on normaalit hiukset, ei tauointeja ja korkeintaan korvakorut.
Terv: Lesbo.
Kuules nyt. Minulla ei ole mitään käsitystä, miltä lesbot näyttävät. Nuoruuteni aikana kaikki homot ja lesbot olivat kaapissa. En vieläkään tunne ainuttakaan. En ainakaan tiedä tuntevani. Kaikki ystäväni ja kaverini ovat heterosuhteissa.
Kerroin tyttäreni ulkonäön sen takia, että en huomaa ainakaan siinä olevan mitään massasta poikkeavaa. Eli että mistähän mahtaa johtua.
Ap
Pitäisikö lesbojen näyttää jotenkin erikoisilta?
Ei, mutta mietin, onko tyttärestä
Sivusta.
Olen itse vähän tyttäresi kaltainen (tavallisesti pukeutuva, solakka, luonnolliset puolipitkät hiukset, ei meikkiä) nainen ja kiinnostunut naisista. Aikaisemmin olin vahvasti kiinnostunut miehistä, kunnes kokemukset johtivat tähän. Tyylini on välillä poikamaisempi, välillä naisellisempi, mutta ei mitään voimakasta tai "trendikästä".
Minua kiinnostavat useat erilaiset naiset. Koska kokemukseni on heterosta bi/lesboksi ja minulla ei ole mitään tiettyä tyylisuuntausta, voisin hyvin lähestyä tai kiinnostua kuvaamasi kaltaisesta naisesta. Kenestäkään et voi sanoa seksuaalista suuntautumista ulkonäön perusteella joten on vain mentävä ja otettava selvää. Kyllä sen myös aika nopeasti huomaa onko toinen kiinnostunut.
Moni lähestyy toisia myös ihan ystävämielessä. Kohteliaassa lähestymisessä ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ihmisten välissä aina. Juttelee, kiinnostus herää tai ei herää. Ei se mitään sen kummpepaa iskemistä ole.
Hän tuli luokse. Teki selkeän ja silti asiallisen ja ystävällisen iskurepliikin. Tyttäreni torjui hyvin kohteliaasti. Sitten se henkilö lähti.
Eivät he muuta puhuneet. Tyttäreni kaveri sanoi tyttärelleni monta kertaa illan aikana, että taas se tuijottaa sinua.
Mikä se iskurepliikki oli? -ohis
Lesbon huomio ei tarkoita, että kiinnostuksen kohde vaikuttaisi itse lesbolta. Sama kuvio kuin limanuljaska mies kiinnostuu naisesta joka ei ole hänestä mitenkään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalien mielestä heterosta voi vallan mainiosti tulla homo, mutta ei koskaan niin päin, että homoista voi tulla hetero.
Tämän olen huomannut, että heteromiehenä on hankalaa olla homomiehen kaveri. Jotain taka-ajatuksia tuntuu olevan lähes aina, ja luuloja, että on jotain maagisia kykyjä käännyttää minut.
Vanhojen naisten harrastusryhmissä on ollut aika luottavainen, on leskirouvia ja mummoja joilla on ns oma elämä. Jutellaan, paitsi lapsenlapsista jotkut, eri aiheista, ruoanlaitosta, teatterista, taidenäyttelyistä ym. Niin eräskin tällainen sitten alkoi tulla liian lähelle, uteli epätavallisen liikaa, vähän vähältä alkoi ahdistaa. Minulla kesti melko kauan ennenkuin lamppu syttyi, jouduin lesbon ahdistelemaksi! Yllättäen kosketti. Tiesi vielä että minulla on mieskin mutta se ei tuota hullua pidätellyt. Kai vanhoillekin lesbonaisille on jotain piirejä, ettei tarvisi häiritä muiden elämää.
Samaa mieltä, että tunteiden kohteen sukupuoli voi olla sama kuin itsellä. Ise kohdistui nuorena seksuaalinen mielenkiinto omaan sukupuoleen, koska äitini oli hyvin aktiivinen sänkytouhuissa miesten kanssa ja näin sen pienenä lapsena haisevana ja ällöttävänä. Toimin myös lapsenhoitajana naapurin emännälle hänen ravintolareissujensa ajan ja loppuaika lapsenhoidosta oli kuunnella liian intiimiä naisen ja miehen ähellystä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kiitoksia! Olet ensimmäinen vastannut lesbo tässä ketjussa. Hyvä, että kerroit omia kokemuksiasi. Yrität siis lähestyä ketä vain, joka vaikuttaa kivalta ja mielenkiintoiselta.
Ilmeisesti on sitten täysin sattumaa, että tytärtäni on lähestyneet lesbot enemmän kuin hänen kavereitaan. Ei mitään erityistä syytä. Ei ole mitään sellaisia olemukseen sisältyviä vinkkejä enää.
(Ennen vanhaan oli homomiesten ulkonäössä jotain vinkkejä. En muista, ehkä jotain korvis tietyssä korvassa ja toisessa ei tms. Saattavat myös pehmentää ääntään ja elehtiä sievästi. Lesboista ei nuoruudessani koskaan kuullut puhuttavan mitään. Homomiehistä puhuttiin harvoin, mutta joukkona. En tuntenut ketään.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P:s: Ap puhunut aika paljon ulkonäöstä, olen ihan normaalin näköinen, normaalit hiukset, ei korvakoruja tai tatuointeja, meikkaan hillitysti. Pukeudun sekä mekkoihin, hameisiin että farkkuihin ja muihin hous
Tiedät siis jopa että häntä on lähetytty enemmän kuin kavereita??? Ja edelleen jankkaat ennakkoluuloa ulkonäöstä.
"Sivusta.
Olen itse vähän tyttäresi kaltainen (tavallisesti pukeutuva, solakka, luonnolliset puolipitkät hiukset, ei meikkiä) nainen ja kiinnostunut naisista. Aikaisemmin olin vahvasti kiinnostunut miehistä, kunnes kokemukset johtivat tähän. Tyylini on välillä poikamaisempi, välillä naisellisempi, mutta ei mitään voimakasta tai "trendikästä".
Minua kiinnostavat useat erilaiset naiset. Koska kokemukseni on heterosta bi/lesboksi ja minulla ei ole mitään tiettyä tyylisuuntausta, voisin hyvin lähestyä tai kiinnostua kuvaamasi kaltaisesta naisesta. Kenestäkään et voi sanoa seksuaalista suuntautumista ulkonäön perusteella joten on vain mentävä ja otettava selvää. Kyllä sen myös aika nopeasti huomaa onko toinen kiinnostunut.
Moni lähestyy toisia myös ihan ystävämielessä. Kohteliaassa lähestymisessä ei ole mitään väärää."
Paljon kiitoksia sinullekin. Hyvä, että toinen lesbo vastasi myös.
Ymmärrän nyt, että nykyään ei ole mitään vinkkejä käyttäytymisessä tai ulkonäössä, vaan aina kannattaa kokeilla, jos joku miellyttää.
Ap
Kai nillä homoilla ja leboilla joku ihmeen sihti on, koska huomaavat heti mahdollisen homon. Aikanaan seurustelin hetken ihanan, siistin upean miehen ja kanssa, mutta eikö vain joka saamarin ilta jossain ravintolassa joku MIES tullut tekemään tykö MIEHENI kanssa? Olihan se mun mies vähän naismainen, mutta aika ihana silleenkin :D
"Tiedät siis jopa että häntä on lähetytty enemmän kuin kavereita??? Ja edelleen jankkaat ennakkoluuloa ulkonäöstä."
Mikä sinua oikein riipii?
Etkö kykene ymmärtämään, että ilmiö kiinnostaa minua. Olen syntynyt aikana, jolloin nämä asiat olivat aivan eri tavalla. Voisitko käsittää tämän? Aina ei ole ollut kuten nykyään on. En tunne nykysysteemejä, kun nuoruuteni oli kauan sitten. Siksi olen kiitollinen 2 ystävällisen lesbon vastauksista.
Ap
Olet karismaattinen vaikka en ikää tai kokoo susta tiedä. Jos oot kauniskin niin onko edes ihme lepsojen pokailut.