Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erityisesti lesboille kysymys: mistä päättelette, että joku nainen olisi naisen iskettävissä? Tytärtäni yritetään

Vierailija
14.11.2025 |

Tyttäreni kertoi, että häntä on lesbot useammankin kerran yrittäneet iskeä baarissa. 

Mistä tällainen voisi johtua? Ei tämä meitä haittaa. Uteliaisuudesta kysyn. 

Tytär näyttää mielestäni tavalliselta nuorelta naiselta. Hän on kiinnostunut vain miehistä. Tälläkin hetkellä hän on hyvin rakastunut poikaystäväänsä. 

Hänellä on pitkät luonnollisen väriset hiukset, ei tatuointeja eikä lävistyksiä kuin korvissa yhteensä 3. Meikkaa hillitysti. Normaalit nuoren naisen vaatteet. Viimeisimmällä kerralla jopa hame päällä. 

Millaisia lesbot yrittäjät iskeä. Eli millä tavalla ajattelevat, että tuo toinenkin on lesbo. 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Ap tietää, että on kyse lesboista. Saattavat olla parisuhteessa miehen kanssa, mutta viihteellä sitten bi.

Vierailija
42/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma toisin päin. Miehet tulee iskemään, vaikka oon lesbo (ja se näkyy ulospäin).

Pitää saada se mitä ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma toisin päin. Miehet tulee iskemään, vaikka oon lesbo (ja se näkyy ulospäin).

Tuoko on AP:n tapauksessa taustalla?

Vierailija
44/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritti useampikin nainen iskeä, mutta en edes itse huomannut 🤭 Mutta ystäväni, joka on bi-seksuaali huomasi ja tuli usein väliin. Olin ihan ällistynyt, kun luulin, että nuo naiset olivat vaan ihan ystävällisiä minulle, mutta niillä olikin jtn muuta mielessä.. 

Vierailija
45/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nuori nainen. En ihmettele. Ei kai yrittäminen haittaa? Voi sanoa että ei kiinnosta naiset.

Ei haittaa. Mukavaa vaan, kun joku kehuu. Olen vain utelias tietämään syyn, miksi tyttäreni on valikoitunut naisista kiinnostuneiden naisten kohteeksi. 

Eli mikä tekee sen, että ihmistä arvellaan lesboksi?

Ap

Ei välttämättä luulla niin. Mutta tuolleen selviää onko lesbo tai bi.

Vierailija
46/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoko on AP:n tapauksessa taustalla?

No en mä tiedä. Kai siihen on tuhat eri syytä, miks ihmiset lähestyy toisia ihmisiä, homo tai hetero.

Vierailija
47/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani minua yritettiin iskeä, joka tuntui tylsältä. Yksi lesbo iski silmänsä työpaikalla, riensi auttamaan työpulmissa ym. Onneksi lähti toiselle osastolle.  En tunne naisiin vetoa, en toki ole miesten syöjätärkään. Onneksi ikä auttaa 😏

Vierailija
48/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen ihmeellisemmästä asiasta ole kuin "heteroiskemisessä". Vaikka tyttäresi olisi kuinka heterotyyppinen ulkoisesti, hän saattaa toki hyvinkin olla kiinnostavan näköinen myös naisten mielestä. Ikäryhmä vaikuttaa tässä myös paljon. Noin 20-vuotiaiden maailma on erilainen kuin keski-ikäisten.

Vierailija
49/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kyllä, vaikka olen komea mies, hyvin harvoin homo on yrittänyt iskeä minua. Ehkä minusta näkee niin selvästi, etten ole kiinnostunut miehistä, en tiedä. 

Vierailija
50/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vain on sellainen karisma, että se vetää puoleensa. Niin naisia kuin miehiä. Ei silti kaikki yritä iskeä, ne rohkeimmat vain.

Vierailija
51/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä luulla lesboksi. Hän on vain houkuttelevan oloinen, ehkä söpö, ehkä fiksun tuntuinen. Jotain joka saa kiinnostuksen heräämään niin paljon että kannattaa yrittää.

Vierailija
52/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kyllä, vaikka olen komea mies, hyvin harvoin homo on yrittänyt iskeä minua. Ehkä minusta näkee niin selvästi, etten ole kiinnostunut miehistä, en tiedä. 

Oot ehkä sellainen tylsä komea?

Vierailija
53/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geidar se on varmaan lesboillakin. Joskus sitä ei ole vaan kalibroitu.

Vierailija
54/54 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geidar se on varmaan lesboillakin. Joskus sitä ei ole vaan kalibroitu.

Eikun kannattaa vaan testata, jos kiinnostaa.