Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisesti lesboille kysymys: mistä päättelette, että joku nainen olisi naisen iskettävissä? Tytärtäni yritetään

Vierailija
14.11.2025 |

Tyttäreni kertoi, että häntä on lesbot useammankin kerran yrittäneet iskeä baarissa. 

Mistä tällainen voisi johtua? Ei tämä meitä haittaa. Uteliaisuudesta kysyn. 

Tytär näyttää mielestäni tavalliselta nuorelta naiselta. Hän on kiinnostunut vain miehistä. Tälläkin hetkellä hän on hyvin rakastunut poikaystäväänsä. 

Hänellä on pitkät luonnollisen väriset hiukset, ei tatuointeja eikä lävistyksiä kuin korvissa yhteensä 3. Meikkaa hillitysti. Normaalit nuoren naisen vaatteet. Viimeisimmällä kerralla jopa hame päällä. 

Millaisia lesbot yrittäjät iskeä. Eli millä tavalla ajattelevat, että tuo toinenkin on lesbo. 

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nillä homoilla ja leboilla joku ihmeen sihti on, koska huomaavat heti mahdollisen homon. Aikanaan seurustelin hetken ihanan, siistin upean miehen ja kanssa, mutta eikö vain  joka saamarin  ilta jossain ravintolassa joku MIES tullut tekemään tykö MIEHENI kanssa? Olihan se mun mies vähän naismainen, mutta aika ihana silleenkin :D

No niin. Sullekin on siis sama kokemus. Jokin vetää tyttäressäni ehkä naisia puoleensa ja siksi tulevat kyselemään. 

Ap

Vierailija
122/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä se iskurepliikki oli? -ohis"

En uskalla vastata, kun täällä muutenkin väitettiin, että kerron liian tarkkaan. (Vaikka en ole kertonut kuin että tyttäreni on tavallisen näköinen nuori nainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa hame päällä 😂😂

Vierailija
124/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä AP ollut sinun nuoruudessasi peitellympää iskeä sanaa sukupuolta olevaa. Toisaalta ehkä sua ei muutenkaan kukaan yrittänyt iskeä.

Vierailija
125/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa hame päällä 😂😂

Sen vuoksi jopa, että hän ei käytä hametta kuin suurissa juhlissa yleensä. Eli tää oli eka kerta ilman häitä/hautajaisia tms, kun oli hame päällä. 

Ap

Vierailija
126/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä AP ollut sinun nuoruudessasi peitellympää iskeä sanaa sukupuolta olevaa. Toisaalta ehkä sua ei muutenkaan kukaan yrittänyt iskeä.

Naiset ei yrittäneet koskaan. Aina vain miehet.  Ei koskaan ketään kaverianikaan. Mutta uskokaa nyt nuoret, että se oli hyvin erilaista aikaa silloin. Varmaan heillä oli omat systeeminsä. Nuoret ei voi käsittää.  

Vierailija
127/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nillä homoilla ja leboilla joku ihmeen sihti on, koska huomaavat heti mahdollisen homon. Aikanaan seurustelin hetken ihanan, siistin upean miehen ja kanssa, mutta eikö vain  joka saamarin  ilta jossain ravintolassa joku MIES tullut tekemään tykö MIEHENI kanssa? Olihan se mun mies vähän naismainen, mutta aika ihana silleenkin :D

No niin. Sullekin on siis sama kokemus. Jokin vetää tyttäressäni ehkä naisia puoleensa ja siksi tulevat kyselemään. 

Ap

En tiedä en tiedä sitäkään miksi tähän nyt juutuinm akuisna ihmisenä? Ehkä se on niin, että jossakin vaihessa ihminen  ei ole ihan varma seksuallisuudestaan ja antaa ehkä vääriä singnaaleja ympäristölleen, Tänä päivänähän kerrotaan OPH:n taholta,  kuinka tänään mä oon poika ja huomenna voin olla tyttö jolla jolla on pimppi? 

Vierailija
128/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpönpöpö 

Vierailija
129/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä en tiedä sitäkään miksi tähän nyt juutuinm akuisna ihmisenä? Ehkä se on niin, että jossakin vaihessa ihminen  ei ole ihan varma seksuallisuudestaan ja antaa ehkä vääriä singnaaleja ympäristölleen, Tänä päivänähän kerrotaan OPH:n taholta,  kuinka tänään mä oon poika ja huomenna voin olla tyttö jolla joll

No ei kerrota!

Vierailija
130/132 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

🤣

Vierailija
131/132 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tutustuu lesboihin, homoihin, bisseihin jne. sitä paremmin näkee kaikkien olevan yhtä suurta massaa.

Jos laitat rikkaat ja köyhät samaan paikkaan ja poistat ympäriltä hienoudet niin ainut mikä jää jäljelle ja millä erottua on sielut ja ihmiskehon hajut. Onko ajatukseni liian raaka?

Vierailija
132/132 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajan ei kannata tuollaista miettiä. Jokaista vähänkin paremmannäköistä naista tai miestä on samaa sukupuolta oleva yrittänyt iskeä. Niin minua kuin miestänikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan