Suurin julkkis jonka olet nähnyt livenä?
Ei huomioida bongauksia keikalta tms.
Mick Jaggerin näin Barcelonassa kadulla kävelemässä kun heillä oli keikka seuraavana päivänä. Oli iso entourage mukana, mutta kyllä se käveli suht normaalisti siinä keulilla. Laiha ukko.
Kommentit (130)
Joo tosiaan Kin Jong un kanssa jutelitiin siitä että oli mäkissa tilan muut 300000000000000 big mag ateriaa ja että Muumipeikko oli kulma työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo, hän on suurin näkemäni.
Tätä on kyllä vaikea päihittää, liekö isoin kaikista!
Jello Biafra, Evan Dando, Zico, Fred ja Toody Cole, Henry Rollins, Arto Melleri.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta lintsillä eräänä sateisena päivänä.
Mä olen ollut Pekan kanssa valintakurssilla samaan aikaan. Istuttiin yhtäaikaa piirtämässä lammen heijastuksia. Mukava tyyppi!
Elisabeth Ii ja prinssi Philip noin 3 m päästä. Elisabethilla jähmeä hymy, Philipillä todella lämmin hymy silmiin saakka.
Leo Lastumäki, laittoi Limingan Shellillä vettä letkulla minun kanisteriin. Pesi Toyota HJ60 maasturia.
Adam Lambert silloin kun seurusteli Saulin kanssa ja pyöri useammin Suomessa.
Ei enää mikään suuri julkkis, mutta parikymmentä vuotta sitten oli nuorelle tytölle jännittävää, kun Janne Ahonen asui saman kadun varressa. Monesti näkyi jalkakäytävällä hyppimässä ja loikkimassa. Treeni motivaatio oli kohdillaan.
Nykyinen kuningas, silloinen prinssi Charles. Lontoossa kadulla joskus ysärillä.
Bruce Jenner, Arie Luyendyk, Sue Grafton, Charles Keating, Barbara Barrett
Vierailija kirjoitti:
Jussi lampi on aika pitkä.
Dolph Lundgren. Vielä isompi.
Osuin Jared Leton kanssa samaan aikaan lentokentälle joskus 10 vuotta sitten. Käveli vain vastaan Helsinki-Vantaalla. En silloin tiennyt koko miehestä oikein mitään, saati että se on tulossa Suomeen, mutta mukana ollut sukulaiseni oli ihan hillitön 30 Seconds to Mars -fani, ja meni ihan sekaisin kun näki hänet. No minä sitten menin vain pokkana tervehtimään ja kerroin, että tämä sukulainen kovasti haluaisi valokuvaan, muttei kehtaa pyytää, niin onnistuisiko. Onnistuihan se. Ei tuntunut isolta kynnykseltä pyytää, kun en silloin tiennyt miten maailmanluokan starasta on kyse.
...Nykyään sillä on kyllä omituiset kulttijohtaja-vibat. Mutta silloin se oli tunnettu "vain" laulajana ja näyttelijänä.
Lemmy Losissa.