Suurin julkkis jonka olet nähnyt livenä?
Ei huomioida bongauksia keikalta tms.
Mick Jaggerin näin Barcelonassa kadulla kävelemässä kun heillä oli keikka seuraavana päivänä. Oli iso entourage mukana, mutta kyllä se käveli suht normaalisti siinä keulilla. Laiha ukko.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä on käynyt mulla asiakkaana
Ylimielinen paskiainen.
Sanna Marin, Ilmari Nurminen, Arto Satonen, useampi jääkiekkoilija nää tuli ekaks mieleen.
Jussi Lampi huoltoasemalla, on iso äijä.
Pääsin kättelemään Kevin Costneria, ei ollut kovin iso.
Paavi Franciscuksen Roomassa. Oli joku juhlapäivä, niin pyörähti Roomassa.
Taitaa olla Ruotsin kuningas vaimonsa kanssa ja hyvällä lääkityksellä oleva kruununprinsessa. Valitettavasti satuttiin yhtä aikaa keskustaan, kun en tiennyt että ovat
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen https://fi.wikipedia.org/wiki/Mads_Mikkelsen
oli Kööpenhaminan lentokentällä muina miehinä odottelemassa konetta.
Nyt olen kade! 😍
Elton John . Jose Feliciano , Blood, sweet and tears , tarjosivat lounaalle Tukholmassa , Cliff Richard. Kirka ja Sami Babitsin. Sami lauloi minulle " Olet kaunein nainen päällä maan" . Hauska muisto.
Marko Henton bongasin ajamassa Diakiin läskimopollaan joskus vuosia sitten kun oli vielä hengissä. Taitaa olla suurin julkkis jonka oon koskaan nähnyt livenä.
Amy Winehouse meni joskus samalla lautalla enkkulasta Ranskaan. Häntä seurasi muutama aurinkolasien takaa laivan myymälässäkin tähyilevä turvamies, muuten ei oltaisi ehkä edes tunnistettu!
Hehe ja joskus Reino Nordin oli saman leffan kuvauksissa missä itse olin vapaaehtoisena yleisökohtauksessa.
Paavi Johannes Paavali II Vatikaanissa.
Nelson Mandela ja Barack Obama. Molemmat kohdattu lähietäisyydellä.
Leo Lastumäki suurin, Jussi Lampi hyvä kakkonen.
Mietaa. Oli aika iso.