Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin julkkis jonka olet nähnyt livenä?

Vierailija
14.11.2025 |

Ei huomioida bongauksia keikalta tms.

Mick Jaggerin näin Barcelonassa kadulla kävelemässä kun heillä oli keikka seuraavana päivänä. Oli iso entourage mukana, mutta kyllä se käveli suht normaalisti siinä keulilla. Laiha ukko.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Jong un tuli kotiini 

Vierailija
42/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltain silloinen ulkoministeri Condoleezza Rice.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä ravintelissa ison rapakon takana melkein ns kusin ristiin Carlos Santanan kanssa.

Vierailija
44/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta hommaa palvoa lihakasoja maanpäällä joten ..mato.

Palvoa?

Nimenomaan julkkis, fani höpötys  on yhtä kuin perseenuoleminen elämässä  tyypeistä jota en harrasta,  no menkää lipomaan .

Vierailija
45/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Till Lindeman oli lentokenttäloungessa istui soffalla välissämme olevan pöydän toisella puolella.

46/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävässä elämässä itselleni on ollut ehkä huikein hetki se kun käveleskelin nuorna naisena Lontoossa, ja pysähdyin Konk-studion ovelle. Ray Davies käveli ulos ja halusi kysellä mikä meininki ja kättelikin vielä mennessään. Minulle The Kinks oli ja on edelleen tärkeimpiä bändejä henkilökohtaisesti. Tapasin myös Dave Daviesin ja muitakin bändin jäseniä myöhemmin joillain faneille tarkoitetuilla pikkukeikoilla, mutta se hetki jäi mieleen sillä yllätyin niin paljon.

On noita muitakin kerätty, mutta en viitsi muistella sen enempää joitain eksyneitä vuosia. Kysyttiin suurinta ja se oli suurin itselleni.

Vierailija
47/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylvester Stallonen näin ysärinä, kun kävi Helsingissä. Oisko ollut Hilkka Ahde, vaan saattoi kyllä olla joku muukin tunnettu Suominainen, joka haastatteli häntä Rennyn Planet Rock Hollywoodin Helsingin raflan edustalla. Joku varmasti tietää ja muistaa, kuka tuo haastattelijanainen oli. Taisi Stallone seisoa jollain kuorma-auton lavalla. Moni varmaan näki noina huuman vuosina myös Demi Mooren, Bruce Willisin, Geenan jne. Oli ne aikoja. 

Renny ja Geena olivat joskus Virtain Hiekkarannalla, vain käväisivät lavalla. 

Vierailija
48/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo Di Caprio

Vierailija
49/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin hyvä jätkä, koska suomessa elää vieläkin puna-aate, lahtarit esiin raukat..Taisin puhua paskaa haahhaa , kuka minut herätti, olipa uni .

Vierailija
50/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho Kekkonen kävi 70-luvulla Porvoossa jonkun valtiovieraansa kanssa. Näin hänet kirkon pihalla lähietäisyydeltä ja sain otettua oikein valokuvankin. 

Vierailija
51/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacino. New Yorkissa ravintolassa. Siellä oli joitain muitakin Hollywood tähtejä, mutta tuo oli isoin stara.

Vierailija
52/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin fyysisesti suuria julkkiksia miettiä ja tajusin, että mähän olen nähnyt ne "kaikki". :D Eli Leo Lastumäki asui serkkujen naapurissa ja istuivat iltaa, kun olin useasti yökylässä, Jussi Lampi oli ysärillä tuttu näky stadin yössä ja päivälläkin - lähin kohtaaminen Chilissä, ei muita asiakkaita vain me kaksi, Juha Mieto teki ysärillä kauppakeikkoja ja oli meidän kaupalla muutaman kerran keikalla.

Maailman vinkkelistä taitaa olla prinssi William, Trump ja Putin. Ei samaan aikaan.. mutta töiden puolesta olen tehnyt keittiökeikkaa monissa kansainvälisissä tapaamisissa, jos kotimaiset politiikot ja pressat on nähty, niin olen päässyt puhumaan myös näiden kansainvälistenkin ihmisten kanssa muutamia lauseita. Putinin kanssa ei juteltu. Hänelle hymyiltin nyökyteltiin ja ohjattiin kädellä mihin hänen on sopva istua. Hänellä oli oma keittiöhlökunta mukana.

Vierailija
53/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Mieto taitaa olla isokokoisin. Korkeatasoisin on Alexander Stubb, silloin tosin vielä pääministeri.

Vierailija
54/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho Kekkonen ja Mauno Koivisto, autolla menivät ohi ja vilkuttivat.

Vierailija
55/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Michael Lontoossa sarjiskaupassa

Vierailija
56/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi lampi on aika pitkä.

Ja paskaa täynnä.

Se on muutes helvetin ylimielinen mulk ku. 

Vierailija
57/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole itse nähnyt mutta kaveri joukkue-urheili aikoinaan Barack Obaman kanssa. Oli kuulemma hyvä tyyppi.

Vierailija
58/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo Di Caprio

Missäs näit?

Vierailija
59/70 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama