Mitä hyvää teillä syötiin tänään? Meillä paistettua kuhaa, keitettyjä perunoita ja herneitä kirkastetun voin kera.
Ihanaa arkista kotiruokaa, yksi perheemme suosikeista!
Kommentit (47)
Juomana oli halpa mutta hyvä riesling. Aina ei tarvitse pröystäillä ; )
ap
Vierailija kirjoitti:
Köyhää on...
Ei ruoan maku ole aina hinnasta kiinni. Usein toki on.
ap
Lohta, couscous, vihanneksia. Peltipitsaa(tomaattimurska, tomaatti-härkis, punasipuli,juusto). Puuro+raejuusto+marjoja, ruisleipää, porkkanaa+selleriä
Taas näitä ruokajuttuja! Eikö teidän elämässä ole muuta mielessä kuin ruoka ja syöminen? Itse en aina edes muista syödä kun on niin paljon muutakin kiinnostavaa elämän polulla.
Spaghettia ja jauhelihakastiketta. Ei olla pitkään aikaan syötykään lihaa.
Ghee tietysti kuulostaa hienolta, mutta jokainen joka on ikinä maistanut sitä, tietää että se on täysin mautonta. No, ensi kerralla ehkä 😂
Maggisbeggikset Airflyerissä !
Huomenna Wingsejä. ja Airflyerissä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Juomana oli halpa mutta hyvä riesling. Aina ei tarvitse pröystäillä ; )
ap
Riesling voi olla myös ihan kusen makuista. Osuiko nyt hyvä pullo?
Vierailija kirjoitti:
Maggisbeggikset Airflyerissä !
Huomenna Wingsejä. ja Airflyerissä nekin.
Pystyykö Airfryerissä kirkastamaan voita ?
jauhelihapataa, nuudelia, vihersalaattia. Palanpainikkeena shiraz- punaviini.
Vierailija kirjoitti:
Lohta, couscous, vihanneksia. Peltipitsaa(tomaattimurska, tomaatti-härkis, punasipuli,juusto). Puuro+raejuusto+marjoja, ruisleipää, porkkanaa+selleriä
Hirveä määrä ruokaa! Söittekö kaiken tuon sekaisin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ruokajuttuja! Eikö teidän elämässä ole muuta mielessä kuin ruoka ja syöminen? Itse en aina edes muista syödä kun on niin paljon muutakin kiinnostavaa elämän polulla.
Miksi pitää lukea jos ei kiinnosta? Vai luetko kaikki viestit ja ne pitäisi olla SINUN mielestä kiinnostavia?
Kermaista lohikeittoa ja naapurin tekemää lämmintä ohraleipää.
Mies söi toissa päiväistä pastaa ja mä kaksi korvapuustia. Poika haki subin.
Vierailija kirjoitti:
Ghee tietysti kuulostaa hienolta, mutta jokainen joka on ikinä maistanut sitä, tietää että se on täysin mautonta. No, ensi kerralla ehkä 😂
Ai mitä ensi kerralla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sä voit olla osallistumatta tähänkin ketjun! Jee.
Mua kiinnostaa ihmisten syömiset. Aika usein haen vinkkejä seuraavalle viikolle kotiin ja töihin. Kuha meni korvan taakse, sitä ei ole hetkeen syöty ja näyttää olevan ihan järkihinoissa lähikaupassa.
Lounaskokki
Hyvältä kuulostaa, ap! Meillä syötiin savulohisalaattia.
Bataattimuusia, wienerleikettä ja viinirypäleitä sekä joulutorttuja. Oli kyllä vähän huono kombo.
Köyhää on...