Katseletteko naiset nelikymppisinä vähän sitä varttuneempaa miesväkeä? Ehkä siitä 59v ylöspäin?
Muistakaa naiset, että nämäkin miehet ovat seuraa vailla!
Kommentit (107)
Kun on fakta, että miehet vanhenevat naisia paljon nopeammin niin miksi vi tus sa katselisin? Ap:kin ollut löllökulli yli 10 vuotta jo.
Vanhemman miehen ja nuoremman naisen yhteydessä on jotai ihanaa. Nuorempi nainen tuntee itsensä todella halutuksi ainakin.
Miten täällä on niin paljon kielteisiä vastauksia? Vähän iäkkäämmällä miehellä voisi olla kertynyttä varallisuutta. Naisen ei koskaan tarvitsisi olla huolissaan siitä, löytyykö kylpyhuoneen kaapista kosmetiikkaa ja hygieniatarvikkeita. Myös kenkä- ja vastapuoli voisi olla aina kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on niin paljon kielteisiä vastauksia? Vähän iäkkäämmällä miehellä voisi olla kertynyttä varallisuutta. Naisen ei koskaan tarvitsisi olla huolissaan siitä, löytyykö kylpyhuoneen kaapista kosmetiikkaa ja hygieniatarvikkeita. Myös kenkä- ja vastapuoli voisi olla aina kunnossa.
Vaatepuoli piti sanomani.
En, nytkin on 6 vuotta nuorempi mies
Olen 63 ja voisin katsella 59 vuotiaita miehiä.
Katselkaa oman ikäisiänne. Jos ette kelpaa saman ikäisille naisille niin ette kelpaa nuoremmillekaan.
Kolmekymppiset miehet katselevat vanhempia naisia koska suurimmalla osalla omanikäisistä on jo lapsia.
Olen 44v. nainen ja seurustelen kolme vuotta nuoremman miehen kanssa. Etsin suurin piirtein + - 5 vuotta olevaa seuraa, poikkeuksen olisin voinut tehdä vanhempaan mieheen jos erittäin nuorekas Lenny Kravitz -tyyppinen mies, monet 60 v ovat aivan liian pappaantuneita.
En katsele isäni ikäisiä. Minä 38 ja isä 59. Isän ikäiset katselkoon äitini ikäisiä. Oikeasti oksettaa ajatuskin mennä sänkyyn jonkun isän kaverin kanssa 🤮🤮
Katselen. Usein ajattelen, että näyttääpä tuo isältäni/isoisältäni ja hymyilen.
Kyllä katsovat, vaikka muuta väittävät! Naiset vaan ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun on fakta, että miehet vanhenevat naisia paljon nopeammin niin miksi vi tus sa katselisin? Ap:kin ollut löllökulli yli 10 vuotta jo.
Kyllä mä katselen ap:n kaltaisia vanhuksia. En tietenkään sillai vaan samalla tavalla kuin herttaisia mummoja tai söpöjä koiria.
Jos näyttää Marko Hietalalta niin katselen mielelläni. Kaljamahaiset ja maksaläiskäiset papat taas ällöttää.
T. Nainen 45v
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä naisella ne ovat aina kunnossa. Me käydään töissä. Jeesus miten huono diili, vanha ukko ja dödö kaapissa, yay.
Jaa, kuten työkaverini totesi ottaessaan 15 vuotta nuoremman, ettei todellakaan huoli mitään vanhaa äijää nurkkiinsa haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että siellä ollaan ostamassa naista materialla ja kaupan kylkiäisenä tarjotaan vanha mies.
Mulla on viisi vuotta nuorempi mies. Ollut jo 15 vuotta, en ajatellut vaihtaa. Edes nuorempaan, saati vanhempaan :D