Katseletteko naiset nelikymppisinä vähän sitä varttuneempaa miesväkeä? Ehkä siitä 59v ylöspäin?
Muistakaa naiset, että nämäkin miehet ovat seuraa vailla!
Kommentit (107)
40-vuotiaana seurustelin vuoden verran 23-vuotiaan kanssa. En tietenkään kuvitellut, että se olisi joku loppuelämän kestävä suhde. Selvää oli, että hän halusi jonain päivänä perheen ja lapsia. Ei mua nyt 64-vuotiaanakaan kiinnosta itseäni 19 vuotta vanhemmat eli 83-vuotiaat miehet. Ja voin kertoa, että siinä missä viiskymppisenä flaksi ei enää käynyt, nyt kuuskymppisenä se taas käy. Yllättävän moni mies etsii jo itselleen omaishoitajaa tai muuten vaan vanhuudenturvaa.
Tunnen itseni niin freesiksi kun se u k kaan vanhempien miesten kanssa,a😀
Tietysti. Näin luonto on asian tarkoittanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69 vuotias nainen enkä todellakaan katsele 60 tai sen yli olevia miehiä. Viimeksi olin puolitoista vuotta yhdessä 48 vuotiaan miehen kanssa, asuimme yhdessä. Suhde ei päättynyt ikäeroon eikä seksin vähyyteen, vaikka itse olisin ehkä enemmänkin halunnut.
No en ihmettele...mummoseksiä....yyyyh
M46
vanhassa vara parempi
Itse olen 46 ja yleensä tulee oltua miesten kanssa jotka 30-40v. Ei kokemusta vanhemmista ja nuorempia en huoli ku alkaa olla omien lasten ikäisiä. Nuorena tuki kyllä oltua vanhempien kanssa mut nykyäään selkeästi nuorempien.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.
Eikä yksikään täysjärkinen mies edes harkitse suhdetta vaihdevuosi-ikäisen mummon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.g
Eikä yksikään täysjärkinen mies edes harkitse suhdetta vaihdevuosi-ikäisen mummon kanssa.
Ite just vaihdevuosi-iässä ja ihan alle 20-40v ukot erittäin kiinnostuneita ja jättävät nuoret naiset surutta baarissakin kun minut tapaavat. Kuulostaa leuhkimiselta mutta näin vaan käy koko ajan. Miehet selkeesti haluaa ennemmin lähes 50v naista ku parikymppistä.
Voisin katsella jos olisi jotain katseltavaa Tuossa ikäluokassa on vain hyvin vähän komeita ja itsestään huolehtivia miehiä.
Katselen max omanikäistä, jos on hyvin säilynyt. Miehet luulee 3kymppiseksi niin 3 alkavia katson enemmän itsekin. N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.
Ei kai tässä suhteesta kysytäkään vaan katselusta. Hyvä kun veri kiertää edelleen.
-n.46
Kyllä joskus. Olen tosin 36. Kiihottaa jotenkin sellaiset itseä paljon vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Vanhat ***i****t joutaa istuskelemaan vanhainkotiin. Näkemiin!
Rupikullit? Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.g
Ite just vaihdevuosi-iässä ja ihan alle 20-40v ukot erittäin kiinnostuneita ja jättävät nuoret naiset surutta baarissakin kun minut tapaavat. Kuulostaa leuhkimiselta mutta näin vaan käy koko ajan. Miehet selkeesti haluaa ennemmin lähes 50v naista ku parikymppistä.
Melkoinen fantasia. En epäile, etteikö joku beta-mies uita meisseliin vanhemmissakin, jos se on ainoa vaihtoehto. Tarpeeksi mielikuvitusta ja valot pois niin meneehän se.
Mutta jos tarjolla on laadukasta nuorempaa kinkkua, ei satavarmasti valinta osu pitkään riippuneeseen tuotteeseen. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen vain nuoria miehiä. Kuusikymppisillä ei seiso.
Mistä tiedät ettei seiso? Kokemusta siis on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 43-vuotias ja minua sytyttävät eniten noin 18-20-vuotiaat nuoret miehet.
Kyllä ovat paljon parempia sängyssäkin, kuin lurppakullit ukot.
Tuollaiset jonnet mitään osaa ja nillähän se kulli ei nykyään seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen fantasia. En epäile, etteikö joku beta-mies uita meisseliin vanhemmissakin, jos se on ainoa vaihtoehto. Tarpeeksi mielikuvitusta ja valot pois niin meneehän se.
Mutta jos tarjolla on laadukasta nuorempaa kinkkua, ei satavarmasti valinta osu pitkään riippuneeseen tuot
Törkeää kirjoitusta. Tässä on ihmisestä, naisihmisestä kyse. Hanki seksirobotti- senhän saa suoraan paketista. Ei ole riippunut hetkeäkään liian kauan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko tanakassa jurrissa siellä baarissa kun on noin harhaiset kuviteelmat.
Eipä etsinyt elättäjää. Kauanko pitää odotella ennenkuin muuttaa yhteen. Olen ikäni ollut hyvin spontaani tekemisissäni. Yhteen muuttaminen oli miehen idea, hän töissäkäyvä ja enemmän ansaitseva. Elämä välillä yllättää, jos et itse uskalla tai halua, niin se ei tarkoita etteikö joku muu voisi haluta ja uskaltaa.