Pystyykö kirurgi tekemään 43-vuotiaan kaula/dekoltee alueesta virheettömän? Kuinka kauan tulos kestää?
Kolmisen vuotta sitten mulle tehtiin leukalinjan kohotus. Kaksoisleukaa ei ole ja leukalinja on pysynyt nättinä, mutta kaula ja dekoltee alkaa olla menettämässä napakkuuttaan.
Onko kellään kokemusta operaatiosta? Millainen toipuminen ja oletko tyytyväinen?
Ei tarvitse vastata jos ei osaa pysyä asiassa. En aio ikääntyä 100 % luonnollisesti, vaan käytän harkintani mukaan erilaisia hoitoja ja leikkauksia niin pitkään kun hyvältä tuntuu.
Kommentit (18)
Mielenkiintoista. Samaa olen ajatellut. Iho kaunis mutta kaula ei .
Millaisia virheitä kaulassa ja dekolteessa voi olla?
Siis miten se on menettänyt napakkuuttaan? Oletko ajatellut että liikunta auttaisi asiaan? Olen 47v eikä mun dekoltee kyllä roiku tai ole ryppyinen. Treenaan salilla 4-5krt/vko
Eikö se tuossa iässä ole vielä melko virheetön luonnostaan.
Ei kai 43-vuotiaana kaula mitenkään ryppyinen voi olla? Hassu.
Kaulasta en tiedä, mutta dekolteen voi saada kuntoon laserhoidolla. Yhden hoitokerran vaikutus kestää 1-2vuotta. Hoito on hiukan kivulias mutta kannattaa muuten.
Onko tullu otettua aurinkoa ?
Ei alta 50v mitään rypyjä ole sillä alueella,ellei ole sitten jojo-laihduttelija.
Auringon aiheuttamaa rypistymistä tuolla alueella ei kai voi korjata.
Vierailija kirjoitti:
ap:n virheet ovat enemmän korvien välissä
Kirurgit pystyy jopa viilaamaan leukaluun muotoa.
Joku decolteen entraus on ihan iisi operaatio.
Rasvaimukin on miljoona kertaa vaativampi toimitus.
Kannatti vältellä aurinkoa, eikä hillua perseisillään rannoilla vuosina 1995-2020.
45ikää eikä ole tilattu tuollaisia ongelmia :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai 43-vuotiaana kaula mitenkään ryppyinen voi olla? Hassu.
Tietysti voi olla. Omani oli ryppyinen jo 37 vuotiaana.
Onkohan maapallolla sellaisia ihmisiä jotka haluavat nimenomaan korostaa kaularyppyjä tai velttoa kaulaihoa, jopa kirurgisesti. Eli ei haluakaan pois. Haluaa näyttää vaikka dinosaurukselta tai linnulta?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mustaa karstaa jos on kärtsänny auringossa.
Hihii rusinat! Kaula ja kädet paljastaa aina iän. Ette voi mitään.
Radiofrekvenssi-hoidot voivat edesauttaa ihon kiinteytymistä.
Terassi-dekoltee on usein itseaiheutettu. Aurinko ja avoin kaula-aukko eivät ole hyvä yhdistelmä kun viihdytään tunteja "ulkoilmakahvilassa".
Up