Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko naiset nelikymppisinä vähän sitä varttuneempaa miesväkeä? Ehkä siitä 59v ylöspäin?

Vierailija
14.11.2025 |

Muistakaa naiset, että nämäkin miehet ovat seuraa vailla!

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v i t t u. 🤮 Olen katsonut mun ikäisiä miehiä.

Vierailija
102/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet katselevat vanhempia naisia koska suurimmalla osalla omanikäisistä on jo lapsia.

30-35 on vähän hankala ikä pariutumismielessä. Useat omanikäiset elävät perhe-elämänsä parasta aikaa ja muille on joko liian vanha tai liian nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies pappaantui kun täytti 50,alkoi haista pahalle ja tahtoi aina vaan nyhjätä kotona aina ne samat verkkarit jalassa. Otimme eron ja nyt mulla on 38v mies jonka kanssa käydään leffassa,keilaamassa ja festareilla,mies tuoksuu upealta ja pukeutuu tyylikkäästi.

Vierailija
104/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se kokenut setä kiinnostaa. Ihan luonnollista.

Vierailija
105/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on niin paljon kielteisiä vastauksia? Vähän iäkkäämmällä miehellä voisi olla kertynyttä varallisuutta. Naisen ei koskaan tarvitsisi olla huolissaan siitä, löytyykö kylpyhuoneen kaapista kosmetiikkaa ja hygieniatarvikkeita. Myös kenkä- ja vastapuoli voisi olla aina kunnossa.

Niin, että siellä ollaan ostamassa naista materialla ja kaupan kylkiäisenä tarjotaan vanha mies.

Hygieniatarvikkeilla. Tamponeilla ja topsypuikoilla, Mach3 -terät lienevät liikaa. Noin halvalla ei taida lähteä edes thaimaasta?

Vierailija
106/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Sellainen 25-35 on kiinnostavin ikäluokka. Oman ikäinen vielä juuri ja juuri menisi, mutta ei kiitos mitään eläkepappoja.

Vierailija
107/107 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, panomielessä katson 45-60 v miehiä. Niiltä hommat sujuu. Itse oon 36.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä