Katseletteko naiset nelikymppisinä vähän sitä varttuneempaa miesväkeä? Ehkä siitä 59v ylöspäin?
Muistakaa naiset, että nämäkin miehet ovat seuraa vailla!
Kommentit (107)
Ehdoin tahdoin nuorena/nuorehkona naisena hurjaa vauhtia seniiliytyvän äijäkäppänän omaishoitajaksi vai 🤣🤡💩 Ei oo eikä tuu. Sheesh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.g
Eikä yksikään täysjärkinen mies edes harkitse suhdetta vaihdevuosi-ikäisen mummon kanssa.
Ite just vaihdevuosi-iässä ja ihan alle 20-40v ukot erittäin kiinnostuneita ja jättävät nuoret naiset surutta baarissakin kun minut tapaavat. Kuulostaa leuhkimiselta mutta näin vaan käy koko ajan. Miehet selkeesti haluaa ennemmin lähes 50v naista ku parikymppistä.
Melkoinen fantasia. En epäile, etteikö joku beta-mies uita meisseliin vanhemmissakin, jos se on ainoa vaihtoehto. Tarpeeksi mielikuvitusta ja valot pois niin meneehän se.
Mutta jos tarjolla on laadukasta nuorempaa kinkkua, ei satavarmasti valinta osu pitkään riippuneeseen tuot
En tiedä mistä johtuu. Toki yhtään ryppyä kasvoissa ei vielä ole näin 46v, mallin töitä olen tehnyt, missiksi pyydetty. Moni sanoo että olen nyt kauniimpi kuin ikinä mallivuosina. Mutta tiedostan kyllä et ruosahdus tulee hetkenä minä hyvänsä. Mut jos meen baariin mun parikymppisten tyttöjen kanssa niin kyllä minä olen se kellä vientiä- toistaiseksi. Oli mies sitten 20v tai 35v.
Vierailija kirjoitti:
Katselen max omanikäistä, jos on hyvin säilynyt. Miehet luulee 3kymppiseksi niin 3 alkavia katson enemmän itsekin. N43
Kerron sulle salaisuuden. Ei ne miehet sua kolmekymppiseksi oikeasti luule, mutta tietystä syystä niin sulle sanovat :-)
Kunnon solvausketju taas. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet kuin muumiot siinä vaiheessa. Nainen ei etsi kahta muumiota seukkaamaan.
Eikä yksikään täysjärkinen mies edes harkitse suhdetta vaihdevuosi-ikäisen mummon kanssa.
Aika moni pappa on parisuhteessa, peräti avioliitossa vaihdevuosi-ikäisten mummojen kanssa, hui kauhistus! Moni on jopa niin onnekas, että ovat oikeasti pappoja ja mummoja. Eli ihania lapsenlapsia jo. Mietipä sitä. Odotan jo innolla mummoutta. Mummot on parhaita. :))
Keanu Reevessiä katselen tuossa ikäluokassa, en ketään muuta.
Ei ikä ole tärkeä, vaan olemus. Kaikenikäisissä on viehättäviä ihmisiä. No, jos ikäeroa on yli 20 tai 30 v jompaan kumpaan suuntaan niin sitten menee dynamiikka menee enemmän huolenpidon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikä ole tärkeä, vaan olemus. Kaikenikäisissä on viehättäviä ihmisiä. No, jos ikäeroa on yli 20 tai 30 v jompaan kumpaan suuntaan niin sitten menee dynamiikka menee enemmän huolenpidon suuntaan.
Juuri näin. Taikasana on olemus. Joku 50v voi olla baarin vetävin, jää kauneinkin parikymppinen täysin varjoon. Puhumattakaan että suurin osa parikymppisistä on huonommassa kunnossa kuin 50v lähestyvät, tuleeko 50v lähestyessä joku boosti näyttää hyvälle, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Up
Down niinku sun syndroomas
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reevessiä katselen tuossa ikäluokassa, en ketään muuta.
Eipä kelpaisi sekään.
Martta 65v
Vierailija kirjoitti:
Jank jank ap autistivammainen
Naiset oletteko ottaneet penistä pyllyynne jos miehenne on kinunnut paljon?
Jos totta puhutaan, suurin osa nelikymppisistäkin miehistä - esim. vanhoista koulukavereista - on jo ihan papparaisen näköisiä. Tai vähintäänkin kulahtaneita ja turvonneita.
En voisi kuvitellakaan ihastuvani "varttuneempaan miesväkeen", ainakaan sellaiseen mitä kadulla tulee vastaan. Joku Ralph Fiennes sen sijaan kelpaisi. Fiennes on muuten hyvä esimerkki sellaisesta miestyypistä, joka vanhenee hyvin, koska ei ole ikinä ollut erityisen nuoren ja siloposkisen näköinen. Hän pysyi aika lailla samannäköisenä 30-50-vuotiaana. Olen huomannut, että valtaosa ihastuksistani menee tähän kategoriaan.
Sikäli on ihan sama, mitä mieltä olen, koska kukaan mies ei minuun ihastu muutenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Jep...kaipaan isukkia.
Todella typerää haukkumista.